Beestquote:
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef venomsnake het volgende:
Terecht ook wel. Dat NAC loopt me toch een potje laf te voetballen.
Inderdaad, echt verschikkelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef venomsnake het volgende:
Terecht ook wel. Dat NAC loopt me toch een potje laf te voetballen.
De Kaay bedoel je.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:11 schreef Sloggi het volgende:
De Mak had 'm wel met links mogen nemen.
Geert Mak?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:11 schreef Sloggi het volgende:
De Mak had 'm wel met links mogen nemen.
Staat dat in je Excel sheetquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:09 schreef RayMania het volgende:
Dit wint NAC niet meer, want NAC wint nooit na een achterstand.
Goed voor Ajax.
-niet doen-quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
-nope-
is inderdaad zo,quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Staat dat in je Excel sheet?
Gears of war 2quote:
De Cler, Tomasson en Landzaat zijn spelers met genoeg kwaliteit. De Cler moet dan wel zo spelen als vorig seizoen, toen speelde hij erg goed. Lucius, Timmer en Hofland mogen wat mij betreft weg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:16 schreef Sloggi het volgende:
Voorlopig maar zo blijven voetballen. Landzaat, De Cler en Timmer hoeven wat mij betreft niet meer te voetballen mochten ze ooit fit worden.
Tomasson en Hofland voegen mogelijk nog wat toe.
Mentaal niet zo sterk dus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
is inderdaad zo,
NAC is dit seizoen eerder 6x eerst op achterstand gekomen, en daar hebben ze maar 1x nog gelijk uit kunnen maken en de rest hebben ze verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |