Zeker.quote:
Ik hoop mijn leedvermaak uit de Premier League te halen vandaag.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Hup NAC.
Valt er vandaag ook nog wat te lachen op zo'n grafdag.
Die is dichtquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Hallo ik had laatste post Live Eredivisieverslagen #99: Voetbal met kerst
Die ken ik ook.quote:
Ja hij poste door een slotquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die ken ik ook.
Deze was eerder
Die van de topicsluiter opent nieuwe topic is een ongeschreven regel.
Plus venomsnake was de laatste in dat topic
Duidelijk zat
Dat was het Feypubliekquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:44 schreef RuneRose het volgende:
Is er geen langs de lijn? Ik zet de radio aan, krijg ik allemaal dingen over aids te horen.
Ik wis die regel dus niet dan weet ik het voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die ken ik ook.
Deze was eerder
Die van de topicsluiter opent nieuwe topic is een ongeschreven regel.
Plus venomsnake was de laatste in dat topic
Duidelijk zat
Dat kan ik heul nietquote:
is niet erg hoor, als het topic er maar komtquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Ik wis die regel dus niet dan weet ik het voor de volgende keer.
kreeg ie ook toen hij er speeldequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef leonnekes het volgende:
Fluitconcert voor Lurling
Dat is bijna hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee Kerstboomopstelling vandaag
Was toen nog vanwege Kalou toch, en die rode kaart?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
kreeg ie ook toen hij er speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |