Dat kan je natuurlijk niet hebben met carnavalquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
NAC zal ook nooit boven PSV eindigenMaar stel je voor als Twente morgen wint en NAC nu wint, dan staat NAC boven PSV in de winterstop
![]()
Wat een bizar stomme post is dit zeg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:48 schreef Leonos het volgende:
Dan kan de volgende wedstrijd het 'trouwe' legioen weer komen opdagen. Dan weer verliezen en dan komen ze weer een paar weken niet.
Want vandaag, 2e kerstdag, zitten er ook maar ruim 40.000?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:48 schreef Leonos het volgende:
Dan kan de volgende wedstrijd het 'trouwe' legioen weer komen opdagen. Dan weer verliezen en dan komen ze weer een paar weken niet.
quote:"Ik ben ervan overtuigd dat Jelle Oranje kan halen. Hij is 27, zit in de bloei van zijn leven en behoort tot de beste eredivisiekeepers''
Dat is pas in Februariquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk niet hebben met carnaval![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik hoop NAC te kunnen helpen, ik heb geen onderbroek aan."²
quote:
quote:Dat vindt Arno van Zwam, de keeperstrainer van de Brabantse club. Volgens hem heeft de 27-jarige Ten Rouwelaar de kwaliteiten om Oranje te halen.
Wie zei dit? En wat had hij gedronken (joule)?quote:
Gears of War 2quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wie zei dit? En wat had hij gedronken (joule)?²
Dat gaat zowiezo gebeuren, weet ik zeker. Ik ben het meeste blij voor ongehuwde Verbeek. Hij laat zich niet gek maken. En hij houdt van de verfijnde keuken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:58 schreef Adidah het volgende:
Straks gaat Feyenoord nog aansluiten bij de subtop. Het moet niet gekker worden.
Dit zou hun dag worden toch vs?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:03 schreef venomsnake het volgende:
Mijn god wat is NAC slecht vandaag![]()
Triest gewoon hoe ze lopen te "voetballen".
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dit zou hun dag worden toch vs?![]()
Wie heeft er geen hekel aan Lurling?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:05 schreef Reddiablo het volgende:
Vanwaar die hekel van Feyenoord aan hun ex-speler/??
Man, man, man...quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben het meeste blij voor ongehuwde Verbeek. Hij laat zich niet gek maken. En hij houdt van de verfijnde keuken.²
Inderdaad, bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft NAC toch een hoop ex-Feyenoorders.²
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:05 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Wie heeft er geen hekel aan Lurling?
Dat zeker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik kon ook niet weten dat ze de wedstrijd verkocht zouden hebben.
Alleen maar gunstig voor Grunn dit.
Het is eigenlijk zielig en medelijden opwekkend dat een team met 60% mislukte ex-Feyenoord garnituur hoger op de ranglijst staat dan Feyenoord 1. Oké Timmer zorgt voor vreugde in de Skihut, en die kinderhandjes van de voornl. uit havenarbeiders bestaande supporters zijn gauw gevuld, maar toch.quote:
Was ik al achter nadat hij 2 100%-kansen tegen Ajax vorig jaar mistequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |