In onzin wat je thuisbasis isquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wtf was die laatste post, Bluezz :p
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In onzin wat je thuisbasis is
Dit nummer is wel enorm gezakt. Van 1471 vorig jaar naar 1985 (woei, mijn geboortejaar) dit jaar.
Ik was een nieuw topic openen omdat ik hem slootquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:57 schreef tong80 het volgende:
Bluezz waar blijf je nou met je tekst ?
Nah, we hebben allemaal meegezongen hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was een nieuw topic openen omdat ik hem sloot![]()
Maar was te laat en kon ff niet praten en breien tegelijk
Alsnog de herkansing Bij Booker Tquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was een nieuw topic openen omdat ik hem sloot![]()
Maar was te laat en kon ff niet praten en breien tegelijk
We Worden genoemdquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:59 schreef golfer het volgende:
Op naar het nieuws.
1e uur zit er al weer op.
Moet je nagaan die Belg die het werelduurrecord verbeterde.quote:
Ja, maar dat is iets minder geworden tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was jij niet zo'n fan van Boudewijn de Groot ?
Dit is geweldigquote:
S'ochtends tussen 6 en 9, dus dat wordt vroeg opstaan voor jequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Doet Sander de Heer nog veel presenteren
Dat is denk ik de enige die ik ken![]()
Ja, hoor die gitaarriffquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sewilltura, da's toch een Braziliaanse metalband?
Uit jouw geboorte jaar toch?quote:
Geen idee.quote:
Geloof me, dat wil je niet bij Ron Stoeltie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Kunnen we de dj's live zien op het themakanaal
Daarstraks heb ik even gekeken, maar er valt niks bijzonders te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Kunnen we de dj's live zien op het themakanaal
Das haske saai jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Daarstraks heb ik even gekeken, maar er valt niks bijzonders te zien.
Kom Ilse hier dan niet langsquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet bij Ron Stoeltie.
Wordt zeker ook niet op Nederland 3 uitgezonden ??quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Daarstraks heb ik even gekeken, maar er valt niks bijzonders te zien.
Zometeen Tom Jones. Het gaat er straks heet aan toe.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef PogueMahone het volgende:
wel tijd voor iets pittigers zo...
Kreeeeeeeeeeeeeeiisssieeequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das haske saai ja
Zingen we wel mee, of post ik voor tong zijn poes?
Geen begin de dag met een dansjequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet toch wel dat de Top 2000 Giel Beelenloos is, paultjuhhh?
Denk t niet, maar misschien komt Armin van Buuren nog De Zuiderzeeballade verkrachten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kom Ilse hier dan niet langs?
Alleen in de avonduren, maar dan de Top 2000 A Go-Go.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt zeker ook niet op Nederland 3 uitgezonden ??
Komt Jordy van Loon nog zingenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk t niet, maar misschien komt Armin van Buuren nog De Zuiderzeeballade verkrachten.
Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet toch wel dat de Top 2000 Giel Beelenloos is, paultjuhhh?
Oh, Tomquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zometeen Tom Jones. Het gaat er straks heet aan toe.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Komt Jordy van Loon nog zingen?
Ik ga even ronselen in een ander topic.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Oh, Tomnatte broekjes voor alle huisvrouwen
He, leuk nummer van 10cc
hihi ik las je naam en dacht aan het liedje onder mijn cltr v:quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Oh, Tomnatte broekjes voor alle huisvrouwen
He, leuk nummer van 10cc
ohja?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig niet. Alle artiesten hier zijn de 18 gepasseerd c.q. dood.
OMFG, het zal toch nietquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hihi ik las je naam en dacht aan het liedje onder mijn cltr v:
Mijn geboortejaar komt ook nog langsquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te kijken welke plaat er op iemands geboortejaartal-nummer staat.
In het geval van tong80 straks dus Raymond van het Groenewoud met een toepasselijk nummer: meisjes.
Bij Bluezz: de Beach Boys met Kokomo en bij mijzelf Ry Cooder met Little Sister.
sorry jonkies: jullie geboortejaar zal wel al geweest zijn intussen.
Ik mag toch hopen dat die erin staat. Anders grrrrrrrrr!!!!!!11quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef PogueMahone het volgende:
[..]indeed. Staat die er eigenlijk wel in? Of mag bij radio 2 "happy christmas, you arse" ook niet
Sowieso moet elke lijst meer Kirsty bevatten (en Pogues maar dat is vanzelfsprekend)
Niet dus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die erin staat. Anders grrrrrrrrr!!!!!!11
je gaat mij toch niet wijsmaken dat je ouder dan 30 bent?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar komt ook nog langs
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
Bij Bluezz: de Beach Boys met Kokomo en bij mijzelf Ry Cooder met Little Sister.
* OutOfThisWorld 1960 Bonnie Tyler It's a heartachequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te kijken welke plaat er op iemands geboortejaartal-nummer staat.
In het geval van tong80 straks dus Raymond van het Groenewoud met een toepasselijk nummer: meisjes.
sorry jonkies: jullie geboortejaar zal wel al geweest zijn intussen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
je gaat mij toch niet wijsmaken dat je ouder dan 30 bent?
Ik bedoel momenteel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohja?
[ afbeelding ]]
Toen die jong was, komt vast nog wel voorbij
MAar goed die is idd nu oud ( en bijna dood)
En Jean Michel Jarrequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die staat er zeker in.
Mister Blue Sky is mijn favoriet.
Nee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:20 schreef Neleos het volgende:
Heeft peaceman al geklaagt dat the smiths er niet in staan?
Dat komt vast nog welquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:20 schreef Neleos het volgende:
Heeft peaceman al geklaagt dat the smiths er niet in staan?
Ik mis hem idd (en Diaan natuurlijk).quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
peaceman heeft waarschijnlijk een zware kerstborrel op de maag en zal pas overdag terug kunnen reageren.
En op straat zeker zaterdag op zondagquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben al jaaaaaaaaaaaaaren alleen nog maar in huis blauw gekkie
Moet je tong vragenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:23 schreef Neleos het volgende:
Begon de top 2000 vorig jaar ook in de nacht van eerste op tweede kerstdag eigenlijk?
Komt nog. (Op nummer 1886)quote:
Ze waren er wel vorig jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mis hem idd (en Diaan natuurlijk).
Let's bring out the booozzzzzzquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En op straat zeker zaterdag op zondag
Elk jaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:23 schreef Neleos het volgende:
Begon de top 2000 vorig jaar ook in de nacht van eerste op tweede kerstdag eigenlijk?
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:23 schreef Neleos het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:23 schreef Neleos het volgende:
Is dat nu? Dat helpt het zoeken een beetjequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bang bang my baby shot me down
Hahahahh je doet gewoon ctrl c en vquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Let's bring out the booozzzzzz
oh fuck weer een songteks helemaal intypen
Probeer anders de livestreams.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Hoi
Ik heb de radiozender nog niet gevonden op dat jostiding hier, maar dat gaat nog wel gebeuren. Denk ik.
????????? Is hij van fok afquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik mis verder ook DarkAngelus.
Inmiddels afdelingsleider af, maar misschien zit die beslissing nog heel erg diep.
Wie anders?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:25 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hahahahh je doet gewoon ctrl c en v
Ik hed je wel door
Nee, maar je kunt m er wel op meezingenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat nu? Dat helpt het zoeken een beetje
http://top2008.radio2.nl/page/08_lijst_per_uur/2008-12-26%2001quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat nu? Dat helpt het zoeken een beetje
Even crossposten:quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:38 schreef peaceman het volgende:
2e kerstdag begint t, maar dan zijn Diaan en ik niet aanwezig, dus wij zullen jullie pas 3e kerstdag met onze aanwezigheid verblijden.
Dat werkt hier niet.quote:
Nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Hahahahh je doet gewoon ctrl c en v
Ik hed je wel door
Het is FM. Welke regio woon je?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werkt hier niet.
Waar vind ik in godsnaam hoeveel AM?Fm whatever M het is?
Ik zit nu in Assen.quote:
quote:
Probeer 88.0, 92.6 of 104.6 FM.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werkt hier niet.
Waar vind ik in godsnaam hoeveel AM?Fm whatever M het is?
quote:
Dat is op z'n Giels je weets ff die flow erin gooien en snel de andere erdoorheen sjizzlenquote:
Ja slechte zaak. Begin anders gewoon een dag eerder met de uitzending. Dat had ook gekund.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat is op z'n Giels je weets ff die flow erin gooien en snel de andere erdoorheen sjizzlen
Dat is nu?quote:
What's taking you so long, sheriff?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nu?
Hmm, dan is dit het ook niet.
Nee, hij moet nog de zeventig passeren of is het al gepasseerd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij loopt tegen de tachtig, hoor
Valt wel mee hoor. Hij is 68. Hij is wel al 52!!!! jaar getrouwd met z'n eerste vrouw.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij loopt tegen de tachtig, hoor
Ik ook.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef Robinhoo het volgende:
Ik post hier ook maar een keer..
Mijn vader blijft namelijk minimaal tot 4 uur snachts op tot en met 31 dec.
WAT HIER AAN TE DOEN
Ik had ze eerlijk gezegd wel verwacht vanavondquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik mis hem idd (en Diaan natuurlijk).
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef golfer het volgende:
Valt wel mee hoor. Hij is 68. Hij is wel al 52!!!! jaar getrouwd met z'n eerste vrouw.
De laatste 10 pas . . .quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:23 schreef Neleos het volgende:
Neem 'm mee naar Eindhoven zaterdag!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef Robinhoo het volgende:
Ik post hier ook maar een keer..
Mijn vader blijft namelijk minimaal tot 4 uur snachts op tot en met 31 dec.
WAT HIER AAN TE DOEN
Dat is echte liefde.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Hij is 68. Hij is wel al 52!!!! jaar getrouwd met z'n eerste vrouw.
ik vind de muziek niet erg opzichquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ook.
Meeluisteren of oorbeschermers dragen.
Ik postte net een (eerdere) post van peaceman dat ze er 3e kerstdag pas weer bij zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef ThunderChild het volgende:
Ik had ze eerlijk gezegd wel verwacht vanavond![]()
Zullen het wel heel gezellig hebben gehad
Hey, ik heb nog een gebakje staan! YuM! (met dikke laag marsepein, vandaarquote:
Wat is daar dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Neem 'm mee naar Eindhoven zaterdag!
Waarom kon je niet stemmen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:38 schreef Robinhoo het volgende:
MAAR DIT JAAR IS VOLGENS HEM EEN FLUTJAAR WANT JE KON NIET STEMMEN !!$@@%#@%
Jammer, drie dagen geen avonturen van dat olijke duo en hun nieuwsgierig manneke.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik postte net een (eerdere) post van peaceman dat ze er 3e kerstdag pas weer bij zijn.
Dat is toch zo? Dat zei hijquote:
Jammer. Wat is nou een Top2000 topic zonder peaceman . . .quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ik postte net een (eerdere) post van peaceman dat ze er 3e kerstdag pas weer bij zijn.
Het is alle stemmen van de voorgaande 9 jaar bij elkaar opgeteld dit jaar en dus een speciale 10e editie die daarvan is samengesteld.quote:
Die overigens ook al niets te maken hadden met de stemmen van die jaren, dus maakt geen drol uitquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
OMdat ze dit jaar een gemiddelde nemen van alle jaren
Hij bestaat! Hij luistert!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:40 schreef PogueMahone het volgende:
alsjeblieft heer, het is kerst, verlos ons van dit gekweel
gelukkig, ik moest nu niet aankomen bij me vader dat je we kon stemmenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is alle stemmen van de voorgaande 9 jaar bij elkaar opgeteld dit jaar en dus een speciale 10e editie die daarvan is samengesteld.
En als het een verslaafde vader is, dan neemt hij zeker zijn MP3-speler mee.quote:
Traditie hier of is het een hobby ??quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Well billy rapped all night about his suicide
How he kick it in the head when he was twenty-five
Speed jive dont want to stay alive
When youre twenty-five
And wendys stealing clothes from marks and sparks
And freedys got spots from ripping off the stars from his face
Funky little boat race
Television man is crazy saying were juvenile deliquent wrecks
Oh man I need tv when I got t rex
Oh brother you guessed
Im a dude dad
All the young dudes (hey dudes)
Carry the news (where are ya)
Boogaloo dudes (stand up come on)
Carry the news
All the young dudes (I want to hear you)
Carry the news (I want to see you)
Boogaloo dudes (and I want to talk to you all of you)
Carry the news
Now lucy looks sweet cause he dresses like a queen
But he can kick like a mule its a real mean team
But we can love oh yes we can love
And my brothers back at home with his beatles and his stones
We never got it off on that revolution stuff
What a drag too many snags
Now Ive drunk a lot of wine and Im feeling fine
Got to race some cat to bed
Oh is there concrete all around
Or is it in my head
Yeah
Im a dude dad
All the young dudes (hey dudes)
Carry the news (where are ya)
Boogaloo dudes (stand up)
Carry the news
All the young dudes (I want to hear ya)
Carry the news (I want to see you)
Boogaloo dudes (and I want to relate to you)
Carry the news
All the young dudes (what dudes)
Carry the news (lets hear the news come on)
Boogaloo dudes (I want to kick you)
Carry the news
All the young dudes (hey you there with the glasses)
Carry the news (I want you)
Boogaloo dudes (I want you at the front)
Carry the news (now you all his friends)
All the young dudes (now you bring him down cause I want him)
Carry the news
Boogaloo dudes (I want him right here bring him come on)
Carry the news (bring him here you go)
All the young dudes (Ive wanted to do this for years)
Carry the news (there you go)
Boogaloo dudes (how do you feel)
Carry the news
Had hij dan op zeiknummers gestemd ofzo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
gelukkig, ik moest nu niet aankomen bij me vader dat je we kon stemmen
moet er niet aan denken wat er dan ging gebeuren..
Traditie denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef kres het volgende:
[..]
Traditie hier of is het een hobby ??
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens...
zijn er hier mensen die de lijst opzich niet willen weten.. zeg maar welke plaat op welke nummer staat
NOU mijn vader is er zo 1OMG WTF SPOIILER !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar tot mijn grote verbazing staat hij 3e dit jaar ? leg uit jullie :
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dit is zeker waarquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef Robinhoo het volgende:
hij zei dat Boudewijn de groot - Avond niet hoog kon staan omdat hij in het begin van de jaren 90-95 niet in de top 2000 stond
Dan moest die plaat van ver komen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens...
zijn er hier mensen die de lijst opzich niet willen weten.. zeg maar welke plaat op welke nummer staat
NOU mijn vader is er zo 1
hij zei dat Boudewijn de groot - Avond niet hoog kon staan omdat hij in het begin van de jaren 90-95 niet in de top 2000 stond , of heel hoog
maar tot mijn grote verbazing staat hij 3e dit jaar ? leg uit jullie :
Jezus, staat dat kutnummer echt weer zo hoog?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef Robinhoo het volgende:
Traditie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef kres het volgende:
[..]
Traditie hier of is het een hobby ??
ze zijn er dus toch.... mijn vader is niet de enigequote:
Als Fritsflits dat leestquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jezus, staat dat kutnummer echt weer zo hoog?
Daar was ik ook een beetje verbaasd over, maar ik hoorde dat ze het totaal aantal stemmen over de afgelopen jaren hebben genomen, en hij is toen behoorlijk gepushed door radio 2 waardoor het totaal aantal stemmen wel eens heel hoog zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens...
hij zei dat Boudewijn de groot - Avond niet hoog kon staan omdat hij in het begin van de jaren 90-95 niet in de top 2000 stond , of heel hoog
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jezus, staat dat kutnummer echt weer zo hoog?
misschien omdat er van 90 tot 95 niet eens een top2000 was?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens...
neemt iemand het over dan ???quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beetje van alletwee, ik doe alleen de 1e 2 uur hoor
Ik houd wel van Boudje, maar ik ben voor AZquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik weet niet of de Boudewijn-liefhebbers en de Queen-fans elkaar naar het leven staren net zoals Ajacieden en Feyenoorders dat met elkaar doen.
Jawelquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:45 schreef kres het volgende:
[..]
neemt iemand het over dan ???
Vind het wel cool.....
nou en.. ik bedoel de beginjaren van de top2000 duhhhhquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
misschien omdat er van 90 tot 95 niet eens een top2000 was?
Nee maar zonder gekheid jij was een paar jaar geleden helemaal overdreven gek van die vent toch had jij ook geen interview ofzoiets gedaan of iets met een mp3tje kan ik me herinnerenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij deze voor jou: [ afbeelding ]
Ik meen mij te herinneren dat jij er in het begin niet zo blij mee was... postopkrikkend gedrag.quote:
Is dit jaar het songtekst-roulatie-schema al ergens gepost? En tong is bij SCH, dis zijn nu aan het kibbelen over het potje risk en valsspelen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:46 schreef paultjuhhh het volgende:
JawelTong neemt het over en daarna Fritsflits en daarna ik weer
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik houd wel van Boudje, maar ik ben voor AZ
Ja, waar is Giel als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Dit was een moment geweest dat Giel erdoorheen zou zingen
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:47 schreef Isabeau het volgende:
En tong is bij SCH, dis zijn nu aan het kibbelen over het potje risk en valsspelen.
Met zijn teddybeerquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar tong is gewoon lekker thuis in z'n eigen bedje hoor.
ik zal het uitleggen...quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nou en.. ik bedoel de beginjaren van de top2000 duhhhh![]()
Verder interesseert het me weinig waar tong is. Zolang hij niet in mijn bedje ligt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:48 schreef golfer het volgende:
Maar tong is gewoon lekker thuis in z'n eigen bedje hoor.
Ja, paar jaar terug was ik op Radio2 om over Avond te praten en waarom mensen er op moesten stemmen. Blijkbaar is dat gelukt, want hij stond een jaar later op 1.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar zonder gekheid jij was een paar jaar geleden helemaal overdreven gek van die vent toch had jij ook geen interview ofzoiets gedaan of iets met een mp3tje kan ik me herinneren
Ik heb Giel nooit nodig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja, waar is Giel als je hem nodig hebt
WELKOM PAPA VAN ROBINHOO !!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef Robinhoo het volgende:
Ik liet die topic aan me Pa zien, hij stapt nu achter de pc om een account aan te maken ofwat hghehe
Ja waar is die leipe kopstem??quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Hey, de Bee Gees kunnen ook normaal zingen?!
...dus het is allemaal jouw schuld!!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:49 schreef FritsFlits het volgende:
Ja, paar jaar terug was ik op Radio2 om over Avond te praten en waarom mensen er op moesten stemmen. Blijkbaar is dat gelukt, want hij stond een jaar later op 1.
Haha, sterkte! Is er dit jaar nog een Top2000 chat op IRC trouwens?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef Robinhoo het volgende:
Ik liet die topic aan me Pa zien, hij stapt nu achter de pc om een account aan te maken ofwat hghehe
oke bedankt..quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik zal het uitleggen...
in de beginjaren kwamen er sowieso minder stemmen op platen... bij wijze van spreke had de nummer 1 toen slechts 2000 stemmen nodig.. en de nummer 2 volgde met 1999 stemmen etc...
laatste jaren stemmen er steeds meer mensen waardoor boudewijn dus in de latere jaren meer stemmen had dan de nummers 2 tm zoveel van de eerste jaren.
en ze tellen nu dus alle stemmen bij elkaar op.. niet alle noteringen
Mooi zo. Wens henm maar welkom namens een (waarschijnlijk) generatiegenoot van hem.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef Robinhoo het volgende:
Hij is alleen fan van Frits (?)quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WELKOM PAPA VAN ROBINHOO !!!
![]()
Ik ben Paul, ik ben lief en fan van Giel en Rob van Someren
hoiiiiii
ik ben best logischquote:
Altijd maar weer met je leeftijd strooien, bah bah. Voel ik me weer een broekie, nou, je wordt bedankt!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:51 schreef golfer het volgende:
Mooi zo. Wens henm maar welkom namens een (waarschijnlijk) generatiegenoot van hem.
We hadden je zo gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef Robinhoo het volgende:
ieuwwwwwwwwwwwwquote:
Rob van Somerenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WELKOM PAPA VAN ROBINHOO !!!
![]()
Ik ben Paul, ik ben lief en fan van Giel en Rob van Someren
hoiiiiii
Wat is dat op z'n gezicht?!quote:
Niet zeggen dat ik zijn zoon ben héééeee hij weut me nickname nog niet!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:52 schreef Wexy het volgende:
[..]
ieuwwwwwwwwwwww
ben wel fan van tijd voor 2 maar vind frits eigenlijk een irritant mannetje
Ik zal deze even quoten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:53 schreef Robinhoo het volgende:
Niet zeggen dat ik zijn zoon ben héééeee hij weut me nickname nog niet!!!!!
Nog enorm genante dingen uit je verleden die ik nog even voor je kan weg-editen nu het nog kan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:53 schreef Robinhoo het volgende:
ben wel benieuwd waar hij mee komt
We zullen ons best doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar hij mee komt
Keep your face together patch... Nieuwste rage op tellselquote:
Hij werd er ziek vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom had hij zijn huidskleur niet behouden? Hij had het verder kunnen schoppen.
heb t natuurlijk nie over jou schatquote:
Nee, doe maar niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog enorm genante dingen uit je verleden die ik nog even voor je kan weg-editen nu het nog kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |