ik zal het uitleggen...quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
nou en.. ik bedoel de beginjaren van de top2000 duhhhh![]()
Verder interesseert het me weinig waar tong is. Zolang hij niet in mijn bedje ligt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:48 schreef golfer het volgende:
Maar tong is gewoon lekker thuis in z'n eigen bedje hoor.
Ja, paar jaar terug was ik op Radio2 om over Avond te praten en waarom mensen er op moesten stemmen. Blijkbaar is dat gelukt, want hij stond een jaar later op 1.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar zonder gekheid jij was een paar jaar geleden helemaal overdreven gek van die vent toch had jij ook geen interview ofzoiets gedaan of iets met een mp3tje kan ik me herinneren
Ik heb Giel nooit nodig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Ja, waar is Giel als je hem nodig hebt
WELKOM PAPA VAN ROBINHOO !!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef Robinhoo het volgende:
Ik liet die topic aan me Pa zien, hij stapt nu achter de pc om een account aan te maken ofwat hghehe
Ja waar is die leipe kopstem??quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:49 schreef Isabeau het volgende:
Hey, de Bee Gees kunnen ook normaal zingen?!
...dus het is allemaal jouw schuld!!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:49 schreef FritsFlits het volgende:
Ja, paar jaar terug was ik op Radio2 om over Avond te praten en waarom mensen er op moesten stemmen. Blijkbaar is dat gelukt, want hij stond een jaar later op 1.
Haha, sterkte! Is er dit jaar nog een Top2000 chat op IRC trouwens?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef Robinhoo het volgende:
Ik liet die topic aan me Pa zien, hij stapt nu achter de pc om een account aan te maken ofwat hghehe
oke bedankt..quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik zal het uitleggen...
in de beginjaren kwamen er sowieso minder stemmen op platen... bij wijze van spreke had de nummer 1 toen slechts 2000 stemmen nodig.. en de nummer 2 volgde met 1999 stemmen etc...
laatste jaren stemmen er steeds meer mensen waardoor boudewijn dus in de latere jaren meer stemmen had dan de nummers 2 tm zoveel van de eerste jaren.
en ze tellen nu dus alle stemmen bij elkaar op.. niet alle noteringen
Mooi zo. Wens henm maar welkom namens een (waarschijnlijk) generatiegenoot van hem.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef Robinhoo het volgende:
Hij is alleen fan van Frits (?)quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WELKOM PAPA VAN ROBINHOO !!!
![]()
Ik ben Paul, ik ben lief en fan van Giel en Rob van Someren
hoiiiiii
ik ben best logischquote:
Altijd maar weer met je leeftijd strooien, bah bah. Voel ik me weer een broekie, nou, je wordt bedankt!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:51 schreef golfer het volgende:
Mooi zo. Wens henm maar welkom namens een (waarschijnlijk) generatiegenoot van hem.
We hadden je zo gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef Robinhoo het volgende:
ieuwwwwwwwwwwwwquote:
Rob van Somerenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WELKOM PAPA VAN ROBINHOO !!!
![]()
Ik ben Paul, ik ben lief en fan van Giel en Rob van Someren
hoiiiiii
Wat is dat op z'n gezicht?!quote:
Niet zeggen dat ik zijn zoon ben héééeee hij weut me nickname nog niet!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:52 schreef Wexy het volgende:
[..]
ieuwwwwwwwwwwww
ben wel fan van tijd voor 2 maar vind frits eigenlijk een irritant mannetje
Ik zal deze even quoten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:53 schreef Robinhoo het volgende:
Niet zeggen dat ik zijn zoon ben héééeee hij weut me nickname nog niet!!!!!
Nog enorm genante dingen uit je verleden die ik nog even voor je kan weg-editen nu het nog kan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:53 schreef Robinhoo het volgende:
ben wel benieuwd waar hij mee komt
We zullen ons best doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar hij mee komt
Keep your face together patch... Nieuwste rage op tellselquote:
Hij werd er ziek vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom had hij zijn huidskleur niet behouden? Hij had het verder kunnen schoppen.
heb t natuurlijk nie over jou schatquote:
Nee, doe maar niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog enorm genante dingen uit je verleden die ik nog even voor je kan weg-editen nu het nog kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |