Zometeen Tom Jones. Het gaat er straks heet aan toe.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef PogueMahone het volgende:
wel tijd voor iets pittigers zo...
Kreeeeeeeeeeeeeeiisssieeequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das haske saai ja
Zingen we wel mee, of post ik voor tong zijn poes?
Geen begin de dag met een dansjequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet toch wel dat de Top 2000 Giel Beelenloos is, paultjuhhh?
Denk t niet, maar misschien komt Armin van Buuren nog De Zuiderzeeballade verkrachten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kom Ilse hier dan niet langs?
Alleen in de avonduren, maar dan de Top 2000 A Go-Go.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt zeker ook niet op Nederland 3 uitgezonden ??
Komt Jordy van Loon nog zingenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk t niet, maar misschien komt Armin van Buuren nog De Zuiderzeeballade verkrachten.
Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet toch wel dat de Top 2000 Giel Beelenloos is, paultjuhhh?
Oh, Tomquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zometeen Tom Jones. Het gaat er straks heet aan toe.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Komt Jordy van Loon nog zingen?
Ik ga even ronselen in een ander topic.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Oh, Tomnatte broekjes voor alle huisvrouwen
He, leuk nummer van 10cc
hihi ik las je naam en dacht aan het liedje onder mijn cltr v:quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Oh, Tomnatte broekjes voor alle huisvrouwen
He, leuk nummer van 10cc
ohja?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig niet. Alle artiesten hier zijn de 18 gepasseerd c.q. dood.
OMFG, het zal toch nietquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hihi ik las je naam en dacht aan het liedje onder mijn cltr v:
Mijn geboortejaar komt ook nog langsquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te kijken welke plaat er op iemands geboortejaartal-nummer staat.
In het geval van tong80 straks dus Raymond van het Groenewoud met een toepasselijk nummer: meisjes.
Bij Bluezz: de Beach Boys met Kokomo en bij mijzelf Ry Cooder met Little Sister.
sorry jonkies: jullie geboortejaar zal wel al geweest zijn intussen.
Ik mag toch hopen dat die erin staat. Anders grrrrrrrrr!!!!!!11quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef PogueMahone het volgende:
[..]indeed. Staat die er eigenlijk wel in? Of mag bij radio 2 "happy christmas, you arse" ook niet
Sowieso moet elke lijst meer Kirsty bevatten (en Pogues maar dat is vanzelfsprekend)
Niet dus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die erin staat. Anders grrrrrrrrr!!!!!!11
je gaat mij toch niet wijsmaken dat je ouder dan 30 bent?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar komt ook nog langs
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
Bij Bluezz: de Beach Boys met Kokomo en bij mijzelf Ry Cooder met Little Sister.
* OutOfThisWorld 1960 Bonnie Tyler It's a heartachequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te kijken welke plaat er op iemands geboortejaartal-nummer staat.
In het geval van tong80 straks dus Raymond van het Groenewoud met een toepasselijk nummer: meisjes.
sorry jonkies: jullie geboortejaar zal wel al geweest zijn intussen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
je gaat mij toch niet wijsmaken dat je ouder dan 30 bent?
Ik bedoel momenteel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohja?
[ afbeelding ]]
Toen die jong was, komt vast nog wel voorbij
MAar goed die is idd nu oud ( en bijna dood)
En Jean Michel Jarrequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die staat er zeker in.
Mister Blue Sky is mijn favoriet.
Nee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:20 schreef Neleos het volgende:
Heeft peaceman al geklaagt dat the smiths er niet in staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |