In onzin wat je thuisbasis isquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wtf was die laatste post, Bluezz :p
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In onzin wat je thuisbasis is
Dit nummer is wel enorm gezakt. Van 1471 vorig jaar naar 1985 (woei, mijn geboortejaar) dit jaar.
Ik was een nieuw topic openen omdat ik hem slootquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:57 schreef tong80 het volgende:
Bluezz waar blijf je nou met je tekst ?
Nah, we hebben allemaal meegezongen hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was een nieuw topic openen omdat ik hem sloot![]()
Maar was te laat en kon ff niet praten en breien tegelijk
Alsnog de herkansing Bij Booker Tquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was een nieuw topic openen omdat ik hem sloot![]()
Maar was te laat en kon ff niet praten en breien tegelijk
We Worden genoemdquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:59 schreef golfer het volgende:
Op naar het nieuws.
1e uur zit er al weer op.
Moet je nagaan die Belg die het werelduurrecord verbeterde.quote:
Ja, maar dat is iets minder geworden tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was jij niet zo'n fan van Boudewijn de Groot ?
Dit is geweldigquote:
S'ochtends tussen 6 en 9, dus dat wordt vroeg opstaan voor jequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Doet Sander de Heer nog veel presenteren
Dat is denk ik de enige die ik ken![]()
Ja, hoor die gitaarriffquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sewilltura, da's toch een Braziliaanse metalband?
Uit jouw geboorte jaar toch?quote:
Geen idee.quote:
Geloof me, dat wil je niet bij Ron Stoeltie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Kunnen we de dj's live zien op het themakanaal
Daarstraks heb ik even gekeken, maar er valt niks bijzonders te zien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Kunnen we de dj's live zien op het themakanaal
Das haske saai jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Daarstraks heb ik even gekeken, maar er valt niks bijzonders te zien.
Kom Ilse hier dan niet langsquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet bij Ron Stoeltie.
Wordt zeker ook niet op Nederland 3 uitgezonden ??quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
Daarstraks heb ik even gekeken, maar er valt niks bijzonders te zien.
Zometeen Tom Jones. Het gaat er straks heet aan toe.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef PogueMahone het volgende:
wel tijd voor iets pittigers zo...
Kreeeeeeeeeeeeeeiisssieeequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das haske saai ja
Zingen we wel mee, of post ik voor tong zijn poes?
Geen begin de dag met een dansjequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet toch wel dat de Top 2000 Giel Beelenloos is, paultjuhhh?
Denk t niet, maar misschien komt Armin van Buuren nog De Zuiderzeeballade verkrachten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kom Ilse hier dan niet langs?
Alleen in de avonduren, maar dan de Top 2000 A Go-Go.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt zeker ook niet op Nederland 3 uitgezonden ??
Komt Jordy van Loon nog zingenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk t niet, maar misschien komt Armin van Buuren nog De Zuiderzeeballade verkrachten.
Ik weet het niet hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Je weet toch wel dat de Top 2000 Giel Beelenloos is, paultjuhhh?
Oh, Tomquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zometeen Tom Jones. Het gaat er straks heet aan toe.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Komt Jordy van Loon nog zingen?
Ik ga even ronselen in een ander topic.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Oh, Tomnatte broekjes voor alle huisvrouwen
He, leuk nummer van 10cc
hihi ik las je naam en dacht aan het liedje onder mijn cltr v:quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Oh, Tomnatte broekjes voor alle huisvrouwen
He, leuk nummer van 10cc
ohja?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig niet. Alle artiesten hier zijn de 18 gepasseerd c.q. dood.
OMFG, het zal toch nietquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hihi ik las je naam en dacht aan het liedje onder mijn cltr v:
Mijn geboortejaar komt ook nog langsquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te kijken welke plaat er op iemands geboortejaartal-nummer staat.
In het geval van tong80 straks dus Raymond van het Groenewoud met een toepasselijk nummer: meisjes.
Bij Bluezz: de Beach Boys met Kokomo en bij mijzelf Ry Cooder met Little Sister.
sorry jonkies: jullie geboortejaar zal wel al geweest zijn intussen.
Ik mag toch hopen dat die erin staat. Anders grrrrrrrrr!!!!!!11quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef PogueMahone het volgende:
[..]indeed. Staat die er eigenlijk wel in? Of mag bij radio 2 "happy christmas, you arse" ook niet
Sowieso moet elke lijst meer Kirsty bevatten (en Pogues maar dat is vanzelfsprekend)
Niet dus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die erin staat. Anders grrrrrrrrr!!!!!!11
je gaat mij toch niet wijsmaken dat je ouder dan 30 bent?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar komt ook nog langs
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
Bij Bluezz: de Beach Boys met Kokomo en bij mijzelf Ry Cooder met Little Sister.
* OutOfThisWorld 1960 Bonnie Tyler It's a heartachequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:16 schreef golfer het volgende:
Ik vind het ook wel leuk om te kijken welke plaat er op iemands geboortejaartal-nummer staat.
In het geval van tong80 straks dus Raymond van het Groenewoud met een toepasselijk nummer: meisjes.
sorry jonkies: jullie geboortejaar zal wel al geweest zijn intussen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
je gaat mij toch niet wijsmaken dat je ouder dan 30 bent?
Ik bedoel momenteel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ohja?
[ afbeelding ]]
Toen die jong was, komt vast nog wel voorbij
MAar goed die is idd nu oud ( en bijna dood)
En Jean Michel Jarrequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die staat er zeker in.
Mister Blue Sky is mijn favoriet.
Nee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:20 schreef Neleos het volgende:
Heeft peaceman al geklaagt dat the smiths er niet in staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |