quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef Rekkie het volgende:
Beide ontiegelijk lelijk.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
Beide foeilelijk.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef feelsgoodman het volgende:
Allebei afgrijselijk.
Ik vind de onderste een slechte photoshop van de bovenste.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef Boomlaars het volgende:
Ik vind de bovenste juist wat oubolliger ogen dan de onderste..
Kwalitatief zijn deze beter.. volledig krasbestendig en ze zien er mooi uit (vind ik althans). Tag Heuer is meer van hetzelfde..quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef pisnicht het volgende:
koop voor dat geld een mooie tagheuer of zo
bovenste is ca $1500 onderste $2050.. vandaar dat ik zit te dubbenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
hoeduur zijn ze dan ?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:30 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
bovenste is ca $1500 onderste $2050.. vandaar dat ik zit te dubben
Damn!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Dit is echt heel raar. Ik zag de topic titel op de FP staan en dacht "dat zal vast over horloges gaan"
Geen flauw idee waarom ik dat dacht maar na een klik op de titel bleek deze gedachte nog waar te zijn ook. Echt te vaag !
echt raar.quote:
Absoluut. Schijn ophouden he..quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:35 schreef Terpentin07 het volgende:
Maar zijn deze horloges niet een beetje te stoer voor jou?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef DennisMoore het volgende:
ZIet ernaar uit dat TS iig de enige zal zijn met zo'n klokje om z'n pols.
Rado is vrij trendy vergeleken met andere A-merken: Breitling ziet er patserig uit, Rolex is voor bejaarde zakenmensen en Tag Heuer, Swiss etc hebben allemaal dezelfde vorm. Dit is weer eens wat andersquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:41 schreef BasementDweller het volgende:
Misschien een moeilijke vraag, TS, maar kan je me uitleggen wat je er mooi aan vindt?
Nogal. Die zou een patser dragen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:44 schreef Boomlaars het volgende:
Bij nader inzien is de 2e wat aan de dikke kant..
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal. Die zou een patser dragen.
Horloge nummer 1 vind ik mooi, mooi strak. Maar ik ben de enige in dit topique, geloof ikEn zoals gezegd: de prijs is beláchelijk.
Al een stuk beter dan die twee nichtenuurwerken uit de TSquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:49 schreef Boomlaars het volgende:
Deze vind ik ook wel aardig [ afbeelding ]
Kijk, dat ziet er al een stuk beter uit!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:49 schreef Boomlaars het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Al een stuk beter dan die twee nichtenuurwerken uit de TS In de OP
Oeps, sorry.quote:
want?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:06 schreef 925 het volgende:
ga je naar het buitenland met je horloge?
Dat kan niet bij twee mogelijkheden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:41 schreef MASD het volgende:
De middelste.
ik weet niet waar je hem gaat bestellen. maar als je met een horloge waarvan de bon uit japan komt o.i.d. dat je dan gezeik krijgt als je met het horloge naar het buitenland gaat. je moet kunnen aantonen dat je het horloge gewoon in nederland hebt gekochtquote:
Echt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan niet bij twee mogelijkheden.
Ik weet niet zeker of dat zo is, maar aan de foto te zien kun je wel eens gelijk hebben. Dan zou het deze moeten wordenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef 925 het volgende:
[..]
is wel een matte band he, niet glimmens zoals men gewend is. soort van brushed look
het draagt wel fijn hoor. voor mij is het meer de zwitserse gedachte er achter. ben hard aan het sparen voor een rolex. 3 zwitserse toppers voor mijn doen. waarvan 1 design topper, de radoquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:22 schreef Boomlaars het volgende:
Breitling vind ik niks. Te patserig
Dat vind ik net andersom, de 1e is te vrouwelijk voor een man en de 2e vind ik gewoon niet mooi, niet voor een man én een vrouw.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
De bovenste vind ik 'mannelijker', de 2e heeft imo meer weg van een dames model. Overigens vind ik ze niet lelijk, alleen zou ik het geld er niet voor over hebben.
In elk geval al een stuk beter dan 1 en 2. Maar je zoekt dus een zwarte? Smaken verschillen, maar een zwart horloge bij een man vind ik niet zo denderend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:49 schreef Boomlaars het volgende:
Is er toch nog iets mannelijks aan dat dingquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef 925 het volgende:
[..]
is wel een matte band he, niet glimmens zoals men gewend is. soort van brushed look
Dat laatste niet anders was de twijfel tussen 1 en 2 niet nodig (ging maar om zo'n 500 euro verschil).quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:46 schreef captainkid het volgende:
[..]
Dan ben je of een saaie lul, of miljonair.
Dat zijn de twee stomste redenen die ik ooit heb gehoord voor het kopen van een horlogequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:25 schreef 925 het volgende:
[..]
het draagt wel fijn hoor. voor mij is het meer de zwitserse gedachte er achter.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]!
1500 of 2050 dollar voor zo'n horloge betalen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |