Ben jij al kampioen met Feyenoord?quote:
Op dat niveau is dat genoeg hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:49 schreef RayMania het volgende:
¤190K, dat is niet veel. En je móet kampioen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of ze nu nog goed zijn, heb FM2009 niet.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Die frameworks hebben eigenlijk vooral invloed op de mentaliteit, en een beetje op passing/creatieve vrijheid ed. FWD Runs etc veranderen niet, omdat de 'functie' van de speler (Def, support of aanval) niet verandert.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:20 schreef DaMart het volgende:
Ik bekeek net eens dat Exceldocument dat bij de bekende pdf hoort. Nu zitten daar wat dropdownmenu's in, en ik vroeg me af of er nog iets zou moeten veranderen als je een ander framework kiest? Bij mij gebeurt er helemaal niets in de tabellen als ik in dat menu wat anders kies namelijk, de andere menu's werken wel.
Maar ook mentaliteit en zo veranderen helemaal niets als je het framework aanpast. Dus in het Exceldocument hebben die frameworks geen enkele functie, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die frameworks hebben eigenlijk vooral invloed op de mentaliteit, en een beetje op passing/creatieve vrijheid ed. FWD Runs etc veranderen niet, omdat de 'functie' van de speler (Def, support of aanval) niet verandert.
Dat is wel dom van je.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:22 schreef Oldbie het volgende:
Tering!!
Heb ik net voor de transferdeadline een speler kunnen kopen die ook wou komen. Alles was rond.....komt hij niet door de medische keuring. Nu zit ik met lege handen
Dat was hij niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is wel dom van je.
Je moet natuurlijk ook even kijken of hij geblesseerd is of niet.
Anders zou hij wel door de keuring heenkomen hequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat was hij niet.
[edit]Ohja, toch wel[/edit]
Klopt wel maar echt realistisch is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anders zou hij wel door de keuring heenkomen he
Tja, moet je hem maar kopen hequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Leonos het volgende:
Tyfus zooi.
Installeer ik die patch moet ik hem opeens online registeren met een product code
Maar die heb ik heel niet
Je denkt serieus dat dat bugs zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:26 schreef bn37 het volgende:
kan iemand een site geven waar ik een patch kan downloaden waar al die bugs er uit zijn zoals: in de eerste wedstrijd 2 geblesseerd 90+8 een tegendoelpunt krijgen terwijl er maar 4 min werden gegeven 10000 keer op de lat/paal schiet maar heeft iemand een link voor mij?
ik zou het aardig vinden
Ik hoop dat er nu wat van hebt geleerdquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Leonos het volgende:
Tyfus zooi.
Installeer ik die patch moet ik hem opeens online registeren met een product code
Lekker voor jequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:15 schreef Leonos het volgende:
Tyfus zooi.
Maar natuurlijk:quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:57 schreef Leonos het volgende:
Maar ik had 2008 wel gekocht. Dus mag ik 09 ook wel
Niemand die een code voor me overheeft?
Die moet je eigenlijk verplicht kopenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:44 schreef Linkovi het volgende:
Haha kwam deze leuke regen tegen in mijn game:
[ afbeelding ]
Faalhaas. De legendarische Johan Cruijff was tevens aanvallende middenvelder en schaduwspits.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:44 schreef Linkovi het volgende:
Haha kwam deze leuke regen tegen in mijn game:
[ afbeelding ]
Axel Witsel, Arouca (Fluminense), D'Alessandro?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Goede rechter middenvelders voor Ajax.
Bal uittrappen tegen zijn eigen paal?quote:Op zondag 28 december 2008 00:17 schreef RayMania het volgende:
Ik haat dit spel. Mijn keeper pakt de corner makkelijk, trapt vervolgens de bal uit, maar schiet tegen de paal. Eigen goal.
3-5-2 doet t bij mij.quote:Op zondag 28 december 2008 00:31 schreef RayMania het volgende:
sjimz, met welke tactiek kun je overleven in de Premier League?.
FC?quote:Op zondag 28 december 2008 00:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
3-5-2 doet t bij mij.
Check ook even FC.
Nog nooit gedaan, ik begin meestal in een lage divisie en die spelers ken ik toch niet. In Engeland duurt het minimaal 5 jaar voordat je in de hoogste divisie komt en dan wordt het voor mij een sport om bepaalde sterren aan te trekken. Zo kreeg ik het in FM2006 voor elkaar om David Beckham naar Hull te halen en in mijn huidige save heb ik Ray Parlour en Matt Jansen (could have been a star) in mijn team zitten.quote:Op zondag 28 december 2008 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvroeg, ik speel altijd met gegenereerde spelers om het wat moeilijker te maken. Dus weg met die bekende namen en gewoon een stel no-names en dan maar afgaan op wat je scouts zeggen en je trainingen uitwijzen.
Is er iemand die ook zo speelt?
Variabelen, alles draait daar om in de wedstrijd enginequote:Op zondag 28 december 2008 15:24 schreef ganzenherder het volgende:
Wat is FM toch af en toe een onverklaarbaar kutspel.
Gisteren vergeten mijn game te saven. Dus ik probeer nu al de hele dag de wedstrijd te winnen die ik de 1e keer met 5-0 won. Nu blijf ik hem verliezen terwijl alles zo ongeveer hetzelfde is als de 1e keer. bah
Ja ok, maar dan nog vind ik het contrast wel heeeel erg groot. Maargoed na 321 pogingen heb ik zojuist de wedstrijd met een zwaar onterechte 1-0 gewonnen dus ik kan weer doorquote:Op zondag 28 december 2008 15:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Variabelen, alles draait daar om in de wedstrijd engine
Bij speler naar training -> overview gaan, dan bij new position een andere positie kiezen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef Sethje het volgende:
Ray ,ik vroeg laatst wat over het trainen voor een andere positie maar ik kan dat in het boekje niet terugvinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |