Nee ik speel 23 uur per dag gemiddeld.quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:54 schreef Jorwol het volgende:
Verdorie, ben ik net lekker bezig met Leeds gaan jullie weer een nieuwe beginnen...
Spelen jullie 20 uur per dag ofzo?
Je kan ook gewoon doorgaan met Leeds hoor. Doe ik ook.quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:54 schreef Jorwol het volgende:
Verdorie, ben ik net lekker bezig met Leeds gaan jullie weer een nieuwe beginnen...
Spelen jullie 20 uur per dag ofzo?
quote:
Als je geregistreerd bent op het sigames-forum, hier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef Deefje het volgende:
Waar vind ik de pdf file over tactieken waar hier vaak over gesproken word eigenlijk?
Ik speelde gelijk tegen Fenerbahce maar verloor met 0-8 van Newcastlequote:Op vrijdag 26 december 2008 13:08 schreef DaMart het volgende:
Ik ga de pdf er maar weer bij pakken... eerste 2 oefenwedstrijden ruim verloren. 0-5 tegen Olympiqye Lyon en 1-4
tegen Fenerbahce.
In de voorbereiding mag dat nogquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speelde gelijk tegen Fenerbahce maar verloor met 0-8 van Newcastle!!
Sjimz is ook maar een mens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar is je beginselectie dan prima...quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:49 schreef RayMania het volgende:
¤190K, dat is niet veel. En je móet kampioen worden.
ik heb ¤ 240K, heb gewoon gezegd dat we gaan winnen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:49 schreef RayMania het volgende:
¤190K, dat is niet veel. En je móet kampioen worden.
Newcastle heb ik maar met 1-3 verlorenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Telstarquote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Iedereen kan toch prima een eigen game aanmaken? Ik ga echt niet al die divisies laden op mijn laptopje
Voorlopig ga ik trouwens verder met Leeds, en daarna Telstar oid, dus ik doe niet mee.
EDIT: Verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:37 schreef Reddiablo het volgende:
fog of war aan, of hoe heet dat? Lame.
volgens mij hebben we trouwens best een aardige selectie met dat St. Johnstone
Aan die instelling heb ik niks veranderd. Had je alle stats willen zien dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:37 schreef Reddiablo het volgende:
fog of war aan, of hoe heet dat? Lame.
volgens mij hebben we trouwens best een aardige selectie met dat St. Johnstone
Ik heb toch al 2 verdedigers aan kunnen trekken via een vrije transfer. Probleem is alleen dat ik meteen ook over het loonbudget heen zitquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:19 schreef Reddiablo het volgende:
willen echt bitter weinig spelers komen
Ik heb toch wel Seyfo Soley kunnen halen, een keepert en middenvelder, maar ja... ik wil er eigenlijk nog 10quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toch al 2 verdedigers aan kunnen trekken via een vrije transfer. Probleem is alleen dat ik meteen ook over het loonbudget heen zit.
Ik ben nog op zoek naar een keeperquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:14 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik heb toch wel Seyfo Soley kunnen halen, een keepert en middenvelder, maar ja... ik wil er eigenlijk nog 10
Ben jij er verantwoordelijk voor dat Dembele, Romero en Moreno zo matig zijn in het spel?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:14 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik heb toch wel Seyfo Soley kunnen halen, een keepert en middenvelder, maar ja... ik wil er eigenlijk nog 10
Ja, allemaal agghenebbesj spelers in een knudde team in een kut land met een kut managerquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben jij er verantwoordelijk voor dat Dembele, Romero en Moreno zo matig zijn in het spel?
Dankzij jou heb ik handmatig Dembele moeten upgraden met de data editor. PA van 160 naar 171.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:19 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ja, allemaal agghenebbesj spelers in een knudde team in een kut land met een kut manager
LOL! En, staat 'ie nu dan in de basis bij Inter?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik handmatig Dembele moeten upgraden met de data editor. PA van 160 naar 171.
Dankzij hem heb Kennedy Bakircioglu moeten updaten van 142(?) naar 200. Hij was in Championship Manager 1999-2000(?) mijn heldquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik handmatig Dembele moeten upgraden met de data editor. PA van 160 naar 171.
Alan Main is volgens mij ook wel aardig, maar ja... hij is al 40quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een keeper.
Dan komt hij ongeveer op het niveau Iaquinta, Mata, Borriello, Tomasson, Kader Keita. Dat is niet overdreven goed, maar ongeveer op het niveau dat goed met Dembele overeenkomt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:25 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
LOL! En, staat 'ie nu dan in de basis bij Inter?
Heerlijk zo'n roze AZ bril!
Ja, precies. En eigenlijk zijn er maar 2 keepers voor het eerste. Dus eigenlijk wil ik er eentje bij hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:29 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Alan Main is volgens mij ook wel aardig, maar ja... hij is al 40
Hebben jullie de Arsenal bug al verholpen? Die team is werkelijk waar onverslaanbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:37 schreef Reddiablo het volgende:
en de rest van z'n carrière was 'ie ook echt briljant. Laten we eerst maar kijken of 'ie überhaupt weer een basisplaats kan verdienen en zich dan weer in de kijker kan spelen en zich inderdaad een topvoetballer mag gaan noemen -- en dan zal ik overwegen of hij de kwaliteiten verdient om beter te kunnen worden dan Van Persie en Van der Vaart nu zijn...
kan me nog een Europacup wedstrijd herinneren die Arno Splinter voor Ajax speelde, en hij was niet eens slecht, had 'ie ook een PA van 150-160 mee kunnen verdienen
We hebben onderlinge contacten uiteraard als researchers zijnde, niet alleen bijvoorbeeld via MSN, maar ook gewoon op een gedeeld forum -- en laat ik het zo zeggen, die van Arsenal ligt enigszins onder vuur... de Liverpool, Man Utd, Chelsea and nog een paar researchers zijn niet zo blij ermeequote:Op vrijdag 26 december 2008 19:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hebben jullie de Arsenal bug al verholpen? Die team is werkelijk waar onverslaanbaar.
En alle spelers halen daar steevast ratings van 8 + over een geheel seizoen. Weet je of ze daar naar kijken bij SI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |