Bij speler naar training -> overview gaan, dan bij new position een andere positie kiezen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:06 schreef Sethje het volgende:
Ray ,ik vroeg laatst wat over het trainen voor een andere positie maar ik kan dat in het boekje niet terugvinden...
Volgens mij wel, 90% zeker.quote:Op maandag 29 december 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
Als je een transferbod krijgt waarbij een gedeelte verspreid wordt betaald, krijg je dat geld dan wel bovenop je transfergeld?
Ik heb namelijk een bod van Liverpool op Carioca (18 miljoen, waarvan 3,6 direct en 14,5 verspreid over 24 maanden).
Allemaal spelers met slechte composure ofzo? Met name achterin? geen idee of het er iets mee te maken kan hebben, maar het lijkt me wel.quote:Op maandag 29 december 2008 22:21 schreef RayMania het volgende:
Kijk, dat het een paar keer per seizoen gebeurd, kan ik nog wel begrijpen. Maar zóvaak.
De eerste de beste wedstrijd die ik speel:
[ afbeelding ]
In de 86e minuut tijdrekken vol, passes door het midden, breedte compact, counteraanval aangevinkt, een aantal spelers aangevinkt om de bal bij te houden, mentaliteit naar verdedigend.
En nog valt-ie.
Die heb ik ook best vaak. Ook met andere spelersquote:Op maandag 29 december 2008 19:49 schreef OmeCorn het volgende:
Iemand de "roflcopter, de keeper is een standbeeld"-bug al veel gehad. Deze wordt erg populair bij mij. Zodra er een terugspeelbal komt, blijft de keeper deze aangapen totdat een tegenstander de bal afpakt en scoort. Zoiets is redelijk irritant, kan ik jullie vertellen.
14, 16 en 18 van mijn basisverdedigers.quote:Op maandag 29 december 2008 22:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Allemaal spelers met slechte composure ofzo? Met name achterin? geen idee of het er iets mee te maken kan hebben, maar het lijkt me wel.
Composure is vooral van belang bij aanvallers.quote:Op maandag 29 december 2008 22:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Allemaal spelers met slechte composure ofzo? Met name achterin? geen idee of het er iets mee te maken kan hebben, maar het lijkt me wel.
Gaat de tegenstander telkens 4-2-4 spelen? Dan moet je je tactiek daar misschien wat op aanpassen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
14, 16 en 18 van mijn basisverdedigers.
Weet ik. Maar in de laatste minuten wordt de druk op verdedigers ook groter, net als een aanvaller die alleen voor een keeper verschijnt. Dus zo raar zou ik het niet vinden.quote:Op maandag 29 december 2008 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Composure is vooral van belang bij aanvallers.
Dat was FM2008, near post flick onquote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef denthemen het volgende:
Is de strategie om veel goals te maken uit corners hier al bekend?
Ik scoor best vaak met uitdraaiende corners. Met indraaiende corners is het vaak niks.quote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef denthemen het volgende:
Is de strategie om veel goals te maken uit corners hier al bekend?
Ik heb deze via een ander forum, hij werkt perfect:quote:Op maandag 29 december 2008 22:31 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat was FM2008, near post flick on
Dat is dezelfde die in 2008 ook furore maakte. Hoekschoppen instellen op 'in the 6 yard box' toch?quote:Op maandag 29 december 2008 22:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb deze via een ander forum, hij werkt perfect:
Hoekschop richting kleine rechthoek. Je 2 beste koppers instellen als: Duel aangaan met doelman. De 2 die daarna komen laat je bij de 1e paal opstellen en dan doe je er nog 1 die je instelt als 1e paal aanval.
En deze is voor 2009, ik weet dat er voor 2008 ook een goede was ja
Geen idee of het precies hetzelfde is, ik weet iig dat het werktquote:Op maandag 29 december 2008 22:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is dezelfde die in 2008 ook furore maakte. Hoekschoppen instellen op 'in the 6 yard box' toch?
What the fuck moet je met De Cler?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:10 schreef stevenmac26 het volgende:
vanavond een nieuwe game begonnen met manchester city. flink wat aankopen gedaan waaronder Breno, de Cler, Moutinho, Arshavin en Vagner Love. Begin was erg goed met een 9-0 thuis overwinning in de voorronde van uefa cup tegen een amateur club uit Luxemburg waarna er uit met 0-7 werd gewonnen vervolgens tegen een club uit slovenie met 8-0 en 1-7 gewonnen en 1e competitie wedstrijd met 0-1 gewonnen van west-ham, 2e gelijk tegen newcastle en 3e wedstrijd met 4-1 thuis gewonnen van manchester utdSpeel gewoon een 4-4-2 met Robinho in de spits afwisselend met Jo en dan weer Love.
Ben wel vaker potjes met City begonnen maar dat ging altijd kut en nu heb ik de training aangepast en ze lijken daardoor wat beter te gaan spelen waardoor het nu ook wat leuker is geworden
Opstellen als linksback natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
What the fuck moet je met De Cler?
Van de reserves mag ik hopen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Opstellen als linksback natuurlijk.
Waar kan je dat allemaal instellen dan?quote:Op maandag 29 december 2008 22:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb deze via een ander forum, hij werkt perfect:
Hoekschop richting kleine rechthoek. Je 2 beste koppers instellen als: Duel aangaan met doelman. De 2 die daarna komen laat je bij de 1e paal opstellen en dan doe je er nog 1 die je instelt als 1e paal aanval.
En deze is voor 2009, ik weet dat er voor 2008 ook een goede was ja
Gewoon bij player instructions.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar kan je dat allemaal instellen dan?
Concentratie-probleem ofzo? Ik had er in FM2008 ook weleens last van, maar dat heb ik opgelost door een ervaren centrale verdediger te halen, blijkbaar is het niet handig om met een 21-jarige rechtsback, 2 18-jarige centrale verdedigers en een 20-jarige linksback te spelen...quote:Op maandag 29 december 2008 22:21 schreef RayMania het volgende:
Kijk, dat het een paar keer per seizoen gebeurd, kan ik nog wel begrijpen. Maar zóvaak.
De eerste de beste wedstrijd die ik speel:
[ afbeelding ]
In de 86e minuut tijdrekken vol, passes door het midden, breedte compact, counteraanval aangevinkt, een aantal spelers aangevinkt om de bal bij te houden, mentaliteit naar verdedigend.
En nog valt-ie.
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gewoon bij player instructions.
En waar de corner moet komen bij team instructions. Een beetje rondkijken is wel aan te raden
die werd sterk aangeraden door me scout, was ook een fantastische aankoop volgens hem en in 3 wedstrijden doet ie het wel aardig. zodra me vaste linksback terug van blessure is dan word ie weer reservequote:Op dinsdag 30 december 2008 00:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
What the fuck moet je met De Cler?
Jij speelt met Roda of met Heerenveen? Kan met Roda namelijk geen goede opstelling vinden. Mijn aanvallers hebben het rechtdoorsyndroom. Elk schot op doel gaat rechtdoor tegen de keeper aan in plaats van de hoeken te kiezen. Zeer irritant. Verloren van ADO, VVV en Heracles. Dat kan toch gewoon niet.quote:
Heerenveen, en heb ook last van jouw syndroom. Elke wedstrijd heb ik wel een stuk of 20 doelpogingen, waarvan er een stuk of 10 op de keeper gaan en de rest naast, 1 of 2 die erin vliegen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:11 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Jij speelt met Roda of met Heerenveen? Kan met Roda namelijk geen goede opstelling vinden. Mijn aanvallers hebben het rechtdoorsyndroom. Elk schot op doel gaat rechtdoor tegen de keeper aan in plaats van de hoeken te kiezen. Zeer irritant. Verloren van ADO, VVV en Heracles. Dat kan toch gewoon niet.
Ook daar heb ik wel eens last van. Denk dat ik dan mijn marking moet aanpassen, maar zit in het einde van het seizoen dus wil nu ff niet experimenteren.quote:Ook krijg ik veel doelpunten tegen via een voorzet vanaf de flanken waarna mijn verdedigers (met 17/18 koppen) worden verslagen in de lucht. Ook heel irritant.
Het wordt tijd dat jij FM leert spelen!quote:
Klinkt bijna alsof het bestuur je weg wil treiteren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben met Cambuur via de nacompetitie behouden in de eredivisie. Sta nu op het punt van beginnen met seizoen 3.
Helaas heb ik minder transferbudget en minder loonbudget dan mijn eerste jaar eredivisie gekregen, zodat het nog ff moeilijker wordt dan vorig jaar om erin te blijven ....
Niks doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |