AH SO!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Hekje!
[KLB SC 624] Nu zonder hekje!
[KLB SC #623] Vergeet het hekje niet!
Ik kan alles.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef Fascination het volgende:
IQM kun je me nog wat taal lesjes geven.
3 dagen hel kan ik je vertellen. Desalniettemin hebben we dan wel een omzet van at least 1,3 miljoen. Waarvan ik ook weer een bescheiden bedrag terug mag verwachten op mijn loonstrookje.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef Fascination het volgende:
Hoe gaat het Allure_?
Ook gezellig gewerkt?
Ik zat al te twijfelen, serieusquote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan alles.
Om te beginnen: het is 'taallesjes'. Zie ook www.spatiegebruik.nl
http://www.spatiegebruik.nl/regels.htmlquote:Op woensdag 24 december 2008 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen, serieus. Ik twijfel altijd of woorden nu aan elkaar moeten of niet.
pezu topicquote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Noem één geniale TT van de laatste tijd op. I dare you.
Ja ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 dagen hel kan ik je vertellen. Desalniettemin hebben we dan wel een omzet van at least 1,3 miljoen. Waarvan ik ook weer een bescheiden bedrag terug mag verwachten op mijn loonstrookje.
Ga je nog wat leuks doen met kerst/nieuwjaar?
Altijd weer die geweldige negativiteitquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 dagen hel kan ik je vertellen. Desalniettemin hebben we dan wel een omzet van at least 1,3 miljoen. Waarvan ik ook weer een bescheiden bedrag terug mag verwachten op mijn loonstrookje.
Bwehequote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik kan geen zegels, boodschappen of achterbuurt tuig meer zien
.
Mm niet echt bijzondere/spectaculaire dingen, beetje standaard. Jij dan?
Dank u, ik zal het bestuderen en toepassen. Hopelijk word ik ooit nog de spellingnazi die ik altijd heb willen zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.spatiegebruik.nl/regels.html
Hoezo negativiteit. Ik weet zeker dat jij nog geen minuut heb gewerkt in je vakantie. En al heb je wel gewerkt, dan niet in de hel waarin ik was beland.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd weer die geweldige negativiteit
Van wie was crane een kloon dan eigenlijk ?
Ik ga ook gourmettenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe.
Nouja, je gaat toch wel iets doen wat leuk is?
Ik gagourmetten
met de familie. 2e kerstdag uit eten, en nieuwjaar Extrema
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo negativiteit. Ik weet zeker dat jij nog geen minuut heb gewerkt in je vakantie. En al heb je wel gewerkt, dan niet in de hel waarin ik was beland.
Ik heb vandaag gegourmetquote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga ook gourmetten! Wel leuke dingen hoor, we gaan foute films kijken enzo
. Wordt wel gezellig.
Voor nieuwjaar ben ik wel ergens uitgenodigd maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in.
Extrema, vertel, dat klinkt spectaculair.
nee hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 23:44 schreef MouzurX het volgende:
Ook echt heel nederland gourmet wel 1 keer deze dagen![]()
Maarja is ook gewoon leuk en lekker
quote:
En ik dacht dat ik er laat achter was. De volgende FOK! rel is trouwens al begonnen 14.gifquote:Op woensdag 24 december 2008 23:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Wij maar 1 keer, dat is wel genoeg
zG is trouwens mod-af
Ah, gezelligquote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga ook gourmetten! Wel leuke dingen hoor, we gaan foute films kijken enzo
. Wordt wel gezellig.
Voor nieuwjaar ben ik wel ergens uitgenodigd maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in.
Extrema, vertel, dat klinkt spectaculair.
Linkje naar topic van waarom zG is gestopt en linkje naar volgende fok rel?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik er laat achter was. De volgende FOK! rel is trouwens al begonnen 14.gif
hoiquote:Op woensdag 24 december 2008 23:48 schreef MiVer het volgende:
woorden, toetsen
donker, wel gewoon woensdag
de strakke landerigheid
toch het hangen
hier
gr
Nee, ga maar weg hier.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Linkje naar topic van waarom zG is gestopt en linkje naar volgende fok rel?
quote:
waar ga je heen?quote:
Wat gaaf!! Zoiets wil ik ook nog eens meemaken met nieuwjaar. Ga je met je bitchesquote:Op woensdag 24 december 2008 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, gezellig.
Hmm, dat had ik ook ja met nieuwjaar. Maarja, 't wordt maar 1x 2009 dus dat moet je wel goed vieren
!
Btw Extrema - http://nye.extrema.nl/
en zittendquote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef BobbyB het volgende:
hey mensen, fijne dagen!ben ook weer meteen weg... hotel... bagger proxy etc. tot volgend jaar
Haha, met een hele groepquote:Op woensdag 24 december 2008 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat gaaf!! Zoiets wil ik ook nog eens meemaken met nieuwjaar. Ga je met je bitches?
Wiki de viking?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef PeZu het volgende:
er staat een kut film op op de achtergrond daar komt de hele tijd een melodietje in voor waarvan de eerste 6 noten precies hetzelfde zijn als het liedje van wiki de viking als hij gaat denken
godse irritant
ja dat staat er toch manquote:
Jij ookquote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, met een hele groep. Allemaal mijn bitches natuurlijk.
Anyway, ik ben weg. Fijne kerst allemaal!
Kom even op msnquote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Blargh !
Ik was vergeten dat het kerstavond is.
Geen kut te doen op mijn werk.
zo vanuit zeeland kan ik ook weinig spanning gevenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef Noorsbloed het volgende:
Blargh !
Ik was vergeten dat het kerstavond is.
Geen kut te doen op mijn werk.
ik heb wel het idee dat ik op de maan zit ja. internet is hier net zo snel als dat FOK! een tijdje geleden wasquote:Op woensdag 24 december 2008 23:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
en zittend
op een vuurpijl
schoot hij zich richting
maan
doei!
Heya bobbyquote:
Wtf is dat? Jeugdprogramma dat ik gemist heb?quote:
censuur, hotels, slechte b-filmsquote:Op donderdag 25 december 2008 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik heb wel het idee dat ik op de maan zit ja. internet is hier net zo snel als dat FOK! een tijdje geleden wasen dan is in het hotel nog bijna alles gecensureerd inclusief FOK
maar ach, boeiend!
Ja goed hoor, herenigd hequote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heya bobby
Dank je ..
Hoe is het met jou en je vriendin !
ja, ik zit nu via een proxy en drank zat hier.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
censuur, hotels, slechte b-films
hier wel lekkere muziek
proxy kan ook: http://anonymouse.org/anonwww.html
gr...hoop je hebt wel drank....
HEEL veel plezier met je vriendin !quote:Op donderdag 25 december 2008 00:08 schreef BobbyB het volgende:
maar nu ga ik echt. Fijne dagen en NB ontzettend veel sterkte! [ afbeelding ]
hahahaquote:Op donderdag 25 december 2008 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, ik zit nu via een proxy en drank zat hier.
hoe is jouw vocabulair?quote:
nee helaas je faaltquote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef MouzurX het volgende:
Nou is MiVer toch wel irritanter dan ik, .... toch?
Kan toch niet anders?
jij bent idd een slecht stuk vreten, jaquote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef MouzurX het volgende:
Nou is MiVer toch wel irritanter dan ik, .... toch?
Kan toch niet anders?
hoor ik daar een ere titel?quote:
ja hoi,quote:Op donderdag 25 december 2008 00:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoor ik daar een ere titel?
nee, niet voor mij.
alle eer voor jou.
jij bent het poesje
in deze kooi!
gaaf man!
quote:
weer die "nou doei"quote:
waar moet ik naartoe?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef MouzurX het volgende:
Miver ga ff op je normale account, ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef PeZu het volgende:
mouzutrx wegwezen je killed de scDie is zo slecht dat het grappig wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
hahahaquote:
Zejay turn on zhe music!quote:
beter zitten er dan ook dikke tieten in de clipsquote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zejay turn on zhe music!
Oftewel, post eens wat leuke liedjes
Lekkere pijphoofden zijn belangrijkerquote:Op donderdag 25 december 2008 01:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter zitten er dan ook dikke tieten in de clips
de leere lampequote:Op donderdag 25 december 2008 01:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dit stuk kanker komt uit raalte, kan iemand bevestigen dat hij dit zeker is?
Vertel Vertel Vertel !quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef reetveter het volgende:
Want ik kan je garanderen dat lex bouwhuizen de allergrootste kankerstumper is allertijden. Die man moest een keer met ons meedoen met voetbal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Simpelweg niet uit te leggen. En dat die kankerkankerkneus de SC verneukt heeft.
Hij is sneu en alles wat er bij hoort.
Ja maar dat is crane zijn broertje toch?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef reetveter het volgende:
Want ik kan je garanderen dat lex bouwhuizen de allergrootste kankerstumper is allertijden. Die man moest een keer met ons meedoen met voetbal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Simpelweg niet uit te leggen. En dat die kankerkankerkneus de SC verneukt heeft.
Hij is sneu en alles wat er bij hoort.
BT zei dat het zijn broertje wasquote:Op donderdag 25 december 2008 01:15 schreef reetveter het volgende:
Nee iemand zei dat Lex die Crane was... maar dan moet ik dat wel zeker weten voordat ik ga ouwehoeren
die tent zelf ookquote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die eigenaar is ook een stuk kanker![]()
Even zoeken ;quote:Op donderdag 25 december 2008 01:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
BT zei dat het zijn broertje was
quote:
Die zijn allang terug?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:34 schreef reetveter het volgende:
en het is kankerstil zonder de vaste garde
Wat versta jij onder de oude garde?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die zijn allang terug?
Of hadden ze een 2 weken ban?
Alle ban-slachtoffers die gevallen zijn ?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat versta jij onder de oude garde?
dezequote:Op donderdag 25 december 2008 01:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat versta jij onder de oude garde?
Ik zei dat juist als reactie op mijn aidstestquote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsje nou zo positief was als je aidstest hoefde je niet zo te schelden
i'm not positive, i'm h i v positivequote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Alsje nou zo positief was als je aidstest hoefde je niet zo te schelden
cartman ftw!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
i'm not positive, i'm h i v positive
Er is niemand die je tegenhoudt. Ga dan gewoon. Jij voegt in ieder geval niks toe aan de gezelligheid.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:06 schreef Juicyhil het volgende:
Is het hier nog steeds zo fokking saai, ik ga serieus overwegen naar een ander subforum te gaan
snoepjesquote:Op donderdag 25 december 2008 11:19 schreef kurk_droog het volgende:
Fijne kerst allemaal !!!!111!!EINS!!!1
[ afbeelding ]
ben je wel voorzichtigquote:
zekerquote:Op donderdag 25 december 2008 11:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik wil 1guy1cup ermee nadoenen dan aansteken
Puickend idee?
stuur mij ook nog even een doosjequote:Op donderdag 25 december 2008 11:26 schreef gers het volgende:
[..]
zeker![]()
hopelijk krijg ik morgen me bsc
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
stuur mij ook nog even een doosje
mênnus da's skönquote:
helaas nietquote:
Ontbijt?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:18 schreef Devvie het volgende:
bla bla
kerstontbijt was weer een succes, een vader die kankerhard zat te ruften enzulks
Hihi ik ook. Mijn ouders passen zich daarop aanquote:Op donderdag 25 december 2008 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontbijt?![]()
Ik ben net wakker
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik ook. Mijn ouders passen zich daarop aandaarom hebben we een late brunch/lunch.
![]()
Dat noem ik nou de kerstgedachte
Vandaag niet, morgen naar familiequote:Op donderdag 25 december 2008 13:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En, heb jij nog plannen voor vandaag?
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:04 schreef postmortum het volgende:
ik ben er vanaf morgen 1,45 week niet , ik ga naar de uk van 26-29 dec en dan naar duitsland van 31 de- 2 jan
Vandaag en morgen niet echt iets, lekker veel eten en gezellig doenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vandaag niet, morgen naar familie![]()
![]()
En jij dan?
Ik ben erg benieuwt wat ik dit jaar te eten krijg, de vorige keer was het niet lekkerquote:Op donderdag 25 december 2008 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag en morgen niet echt iets, lekker veel eten en gezellig doendan morgenavond uit en de dag erna vroeg weer in de auto naar opa en oma
daar eten, nachtje slapen, en weer naar huis!
Ja, ik las het...quote:Op donderdag 25 december 2008 13:13 schreef Silentalarm het volgende:
Echt kloote dat van NB allemaal. Die update is niet best.
waar en wanneer?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:35 schreef Acinonyx het volgende:
Eeen betere vraag is eigelijk:: wat is er allemaal gebeurt
Lees het topic.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:35 schreef Acinonyx het volgende:
Eeen betere vraag is eigelijk:: wat is er allemaal gebeurt
Amai, dat is erg, en allemaal in zo'n korte tijd gebeurtquote:
Dankjewelquote:Op donderdag 25 december 2008 13:53 schreef Skaff-a het volgende:
Mijn allerliefste schatjes
Na tijden weer in de SC.
Fijne dagen voor jullie allemaal![]()
[ afbeelding ]
Flikker op, kerst is kut, het is allemaal onzin, een illusie, nu is iedereen lief maar de rest van het jaar gedraagt iedereen zich weer als een Fok!ker dus blaas jezelf alsjeblieft op met een paar vuurpijlenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:53 schreef Skaff-a het volgende:
Mijn allerliefste schatjes
Na tijden weer in de SC.
Fijne dagen voor jullie allemaal![]()
[ afbeelding ]
Dat heb ik wel met die reclames voor kindjes uit Afrikaquote:Op donderdag 25 december 2008 13:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Flikker op, kerst is kut, het is allemaal onzin, een illusie, nu is iedereen lief maar de rest van het jaar gedraagt iedereen zich weer als een Fok!ker dus blaas jezelf alsjeblieft op met een paar vuurpijlen
(merry christmas)
Doe je goed, heb je niet toevallig een plekje over voor mij?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:59 schreef reetveter het volgende:
Vanavond schranzennMorgen wintersport
Dinsdag been breken
Mits 15-jarige breezersletje, ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Doe je goed, heb je niet toevallig een plekje over voor mij?
Whehe, die heb ik genoeg.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mits 15-jarige breezersletje, ja.
Ik geef niets aan afrika.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met die reclames voor kindjes uit Afrika
Kankerveel reclame zodat naieve, overgelukkige westerlinge een tientje meer geven
Hypocriet gedoe, over 3 dagen lachen we ze weer uit voor de buis als we een dikke hamburger naar binnen werken
''HAHAHAHA KIJK DIE DIKKE BUIKJES!!!! ZE HEBBEN DUS TOCH WEL GENOEG''
Zo dus
Mag 17-jarig ookquote:Op donderdag 25 december 2008 14:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mits 15-jarige breezersletje, ja.
Goedzo.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geef niets aan afrika.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met die reclames voor kindjes uit Afrika
Kankerveel reclame zodat naieve, overgelukkige westerlinge een tientje meer geven
Hypocriet gedoe, over 3 dagen lachen we ze weer uit voor de buis als we een dikke hamburger naar binnen werken
''HAHAHAHA KIJK DIE DIKKE BUIKJES!!!! ZE HEBBEN DUS TOCH WEL GENOEG''
Zo dus
Hoppa, +1 voor je postcountquote:Op donderdag 25 december 2008 14:15 schreef reetveter het volgende:
Ff doucheuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ik heb wel alvast een lekker ijsje voor jequote:Op donderdag 25 december 2008 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mag 17-jarig ook? Ik wil ook wintersporten
Ik denk niet dat dat erin zitquote:Op donderdag 25 december 2008 14:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Goedzo.
Mocht je je ooit bedenken doe het dan wel na kerst!
Net als 90% van de bevolkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Net als 90% van de bevolkingIk denk dat alleen mensen die gaan huilen door/van/om een smartlap een tientje meer geven
IQM, kom er maar in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, ze hebben al mooi weer en een lekker getint huidje en wij niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat erin zit
Fuck, je pwnde me met je ninja editquote:Op donderdag 25 december 2008 14:19 schreef Lyzio het volgende:
Ohja, iedereen nog fijne dagen. Of zoals we in Limburg zeggen:
EINE GOOJE ROETSJ!
[ afbeelding ]
Snel edditten is een gave.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fuck, je pwnde me met je ninja edit!
Jij ook een fijne kerst Lyzio
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Waar wijst ie naarquote:
Zo van, high five me?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:29 schreef Acinonyx het volgende:
Wat heeft het voor nut om naar je eigen hand te wijzen
Dude!quote:Op donderdag 25 december 2008 14:29 schreef Acinonyx het volgende:
Wat heeft het voor nut om naar je eigen hand te wijzen
We hoeven je stomme serie nietquote:Op donderdag 25 december 2008 14:32 schreef IQM het volgende:
Hier kan je de pilot/eerste aflevering kijken.
Als je een paar afleveringen hebt gezien en de personages hebt leren kennen (Barney!) is het echt grappig.
Ik had het dan ook tegen de mensen mét humor.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hoeven je stomme serie niet!
Ooooh, zeg dat dan meteen!quote:Op donderdag 25 december 2008 14:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had het dan ook tegen de mensen mét humor.
Laat dr dan slapen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Een vriendin die moe is maakt de kerstsfeer niet echt gezellig -_-
Mja, gisteravond ging ze laat naar bed, vanmorgen was ze de hele dag chagrijnigquote:
Tsja, vrouwenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, gisteravond ging ze laat naar bed, vanmorgen was ze de hele dag chagrijnig
Ik ging weg, kwam niks zinnigs uit.
Laat dan ook maar zitten met dat prettig kerstfeest
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze moet je niet meer. Of ze heeft gisteravond een neger gehadquote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
True, maar de familie is der dus ik breek het vat aanquote:Op donderdag 25 december 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
Oooh RV, wat ben je toch heerlijk levenloos.
Have funquote:Op donderdag 25 december 2008 15:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
True, maar de familie is der dus ik breek het vat aan
Alleen jammer dat ze in een caravan woont.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:44 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat haar campervriendje daar woont.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze in een caravan woont.
Nouuu, er hangt wel een baby-fotoquote:Op donderdag 25 december 2008 15:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat haar campervriendje daar woont.Maar true.
milf op je 14dequote:Op donderdag 25 december 2008 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouuu, er hangt wel een baby-foto
Nee joh, je moet op je 18e milf worden.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
En dan ben je op de 32ste gilf.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, je moet op je 18e milf worden.
Dan heb je zo lang mogelijk genoten van je jailbait periode! En kun je dan voor de volgende fase gaan
Jaaaa! Eindelijk, je snapt hetquote:Op donderdag 25 december 2008 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En dan ben je op de 32ste gilf.
Duidelijk.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Great-Grandmother I'd Like to Fuck
P.S. Luister niet naar Bt.
Vandaag is rood...quote:Op donderdag 25 december 2008 16:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga mn polsen doorsnijden in een warm bad, DOEI!
dooie mensen hebben heul geen schaamhaarquote:Op donderdag 25 december 2008 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Negeer het schaamhaar
Volgens mij mag je onder de 100 ml mee ofzo.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:30 schreef postmortum het volgende:
mag ik een spuitbusje deo het vliegtuig in meenemen ?
Zolang het niet in je handbagage is wel of onder de 100ml.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:30 schreef postmortum het volgende:
mag ik een spuitbusje deo het vliegtuig in meenemen ?
Jij ookquote:Op donderdag 25 december 2008 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed idee. Oh en fijne kerst!
wie staan erin ?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
Die dagcijfers tegenwoordig. Ik zie nu voor het eerst deze maand.
Dankje!quote:Op donderdag 25 december 2008 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij ook![]()
En de rest hier natuurlijk ook
Man, ik fondue/gourmet wekelijks.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
Zo meteen gourmetten. Burgerlijkheid
Ik ken een gezin wat iedere week naar de chinees gaatquote:Op donderdag 25 december 2008 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Man, ik fondue/gourmet wekelijks.
Wat at je?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:31 schreef Broekpaling het volgende:
Zo, uitgegourmet. Maar het was wel lekker.
Ooh jullie deden het lekker overdrevenquote:Op donderdag 25 december 2008 19:34 schreef Broekpaling het volgende:
Dure biefstuk, gekruid en enso. Luxe haas. Kip. Burgertjes. Anananas. Worstjes. Ei. enso.![]()
Ik kan altijd eten.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jullie deden het lekker overdrevenchique gourmetten
!
Aan mij is het niet zo besteed, ik zit na 3 happen al vol!
Vroegah deed ik dat ookquote:Op donderdag 25 december 2008 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan altijd eten.En dat doe ik ook zoveel mogelijk, maar aankomen ho maar.
Hehe, stiekem hoop ik dat die dag snel komt.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vroegah deed ik dat ooktoen opeens op magische manier kwam ik bijna 10 kg aan.
Maar ik kan wel bijv een BigMac menu eten ofzo, maar met warm eten eet ik gewoon nooit veel.
Je mag wel een paar kg van me hebben hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, stiekem hoop ik dat die dag snel komt.![]()
Dun zijn is zo niet tof.[ afbeelding ] En nee, ik hoef ook weer niet dik te worden.![]()
Dat je je klok en hamerspel in je been wegduwt dik.![]()
Graag.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag wel een paar kg van me hebben hoorik eet het er zo weer aan
!
quote:Op donderdag 25 december 2008 19:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel even naar je op!
Foei jij ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ik sms met Fas op kerst. Foei ik.
Kersttieten.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Foei jij ja.
Ooh en ik zeg maar alvast even dat ik de lapo wil om een heel mooi kersttopic te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |