AH SO!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Hekje!
[KLB SC 624] Nu zonder hekje!
[KLB SC #623] Vergeet het hekje niet!
Ik kan alles.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef Fascination het volgende:
IQM kun je me nog wat taal lesjes geven.
3 dagen hel kan ik je vertellen. Desalniettemin hebben we dan wel een omzet van at least 1,3 miljoen. Waarvan ik ook weer een bescheiden bedrag terug mag verwachten op mijn loonstrookje.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef Fascination het volgende:
Hoe gaat het Allure_?
Ook gezellig gewerkt?
Ik zat al te twijfelen, serieusquote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan alles.
Om te beginnen: het is 'taallesjes'. Zie ook www.spatiegebruik.nl
http://www.spatiegebruik.nl/regels.htmlquote:Op woensdag 24 december 2008 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen, serieus. Ik twijfel altijd of woorden nu aan elkaar moeten of niet.
pezu topicquote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Noem één geniale TT van de laatste tijd op. I dare you.
Ja ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 dagen hel kan ik je vertellen. Desalniettemin hebben we dan wel een omzet van at least 1,3 miljoen. Waarvan ik ook weer een bescheiden bedrag terug mag verwachten op mijn loonstrookje.
Ga je nog wat leuks doen met kerst/nieuwjaar?
Altijd weer die geweldige negativiteitquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 dagen hel kan ik je vertellen. Desalniettemin hebben we dan wel een omzet van at least 1,3 miljoen. Waarvan ik ook weer een bescheiden bedrag terug mag verwachten op mijn loonstrookje.
Bwehequote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik kan geen zegels, boodschappen of achterbuurt tuig meer zien
.
Mm niet echt bijzondere/spectaculaire dingen, beetje standaard. Jij dan?
Dank u, ik zal het bestuderen en toepassen. Hopelijk word ik ooit nog de spellingnazi die ik altijd heb willen zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.spatiegebruik.nl/regels.html
Hoezo negativiteit. Ik weet zeker dat jij nog geen minuut heb gewerkt in je vakantie. En al heb je wel gewerkt, dan niet in de hel waarin ik was beland.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd weer die geweldige negativiteit
Van wie was crane een kloon dan eigenlijk ?
Ik ga ook gourmettenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwehe.
Nouja, je gaat toch wel iets doen wat leuk is?
Ik gagourmetten
met de familie. 2e kerstdag uit eten, en nieuwjaar Extrema
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo negativiteit. Ik weet zeker dat jij nog geen minuut heb gewerkt in je vakantie. En al heb je wel gewerkt, dan niet in de hel waarin ik was beland.
Ik heb vandaag gegourmetquote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga ook gourmetten! Wel leuke dingen hoor, we gaan foute films kijken enzo
. Wordt wel gezellig.
Voor nieuwjaar ben ik wel ergens uitgenodigd maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in.
Extrema, vertel, dat klinkt spectaculair.
nee hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 23:44 schreef MouzurX het volgende:
Ook echt heel nederland gourmet wel 1 keer deze dagen![]()
Maarja is ook gewoon leuk en lekker
quote:
En ik dacht dat ik er laat achter was. De volgende FOK! rel is trouwens al begonnen 14.gifquote:Op woensdag 24 december 2008 23:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Wij maar 1 keer, dat is wel genoeg
zG is trouwens mod-af
Ah, gezelligquote:Op woensdag 24 december 2008 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga ook gourmetten! Wel leuke dingen hoor, we gaan foute films kijken enzo
. Wordt wel gezellig.
Voor nieuwjaar ben ik wel ergens uitgenodigd maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in.
Extrema, vertel, dat klinkt spectaculair.
Linkje naar topic van waarom zG is gestopt en linkje naar volgende fok rel?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik er laat achter was. De volgende FOK! rel is trouwens al begonnen 14.gif
hoiquote:Op woensdag 24 december 2008 23:48 schreef MiVer het volgende:
woorden, toetsen
donker, wel gewoon woensdag
de strakke landerigheid
toch het hangen
hier
gr
Nee, ga maar weg hier.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Linkje naar topic van waarom zG is gestopt en linkje naar volgende fok rel?
quote:
waar ga je heen?quote:
Wat gaaf!! Zoiets wil ik ook nog eens meemaken met nieuwjaar. Ga je met je bitchesquote:Op woensdag 24 december 2008 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, gezellig.
Hmm, dat had ik ook ja met nieuwjaar. Maarja, 't wordt maar 1x 2009 dus dat moet je wel goed vieren
!
Btw Extrema - http://nye.extrema.nl/
en zittendquote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef BobbyB het volgende:
hey mensen, fijne dagen!ben ook weer meteen weg... hotel... bagger proxy etc. tot volgend jaar
Haha, met een hele groepquote:Op woensdag 24 december 2008 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat gaaf!! Zoiets wil ik ook nog eens meemaken met nieuwjaar. Ga je met je bitches?
Wiki de viking?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef PeZu het volgende:
er staat een kut film op op de achtergrond daar komt de hele tijd een melodietje in voor waarvan de eerste 6 noten precies hetzelfde zijn als het liedje van wiki de viking als hij gaat denken
godse irritant
ja dat staat er toch manquote:
Jij ookquote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, met een hele groep. Allemaal mijn bitches natuurlijk.
Anyway, ik ben weg. Fijne kerst allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |