AH SO!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Hekje!
[KLB SC 624] Nu zonder hekje!
[KLB SC #623] Vergeet het hekje niet!
Ik kan alles.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:33 schreef Fascination het volgende:
IQM kun je me nog wat taal lesjes geven.
3 dagen hel kan ik je vertellen. Desalniettemin hebben we dan wel een omzet van at least 1,3 miljoen. Waarvan ik ook weer een bescheiden bedrag terug mag verwachten op mijn loonstrookje.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:32 schreef Fascination het volgende:
Hoe gaat het Allure_?
Ook gezellig gewerkt?
Ik zat al te twijfelen, serieusquote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan alles.
Om te beginnen: het is 'taallesjes'. Zie ook www.spatiegebruik.nl
http://www.spatiegebruik.nl/regels.htmlquote:Op woensdag 24 december 2008 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat al te twijfelen, serieus. Ik twijfel altijd of woorden nu aan elkaar moeten of niet.
pezu topicquote:Op woensdag 24 december 2008 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Noem één geniale TT van de laatste tijd op. I dare you.
Ja ik ookquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 dagen hel kan ik je vertellen. Desalniettemin hebben we dan wel een omzet van at least 1,3 miljoen. Waarvan ik ook weer een bescheiden bedrag terug mag verwachten op mijn loonstrookje.
Ga je nog wat leuks doen met kerst/nieuwjaar?
Altijd weer die geweldige negativiteitquote:Op woensdag 24 december 2008 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3 dagen hel kan ik je vertellen. Desalniettemin hebben we dan wel een omzet van at least 1,3 miljoen. Waarvan ik ook weer een bescheiden bedrag terug mag verwachten op mijn loonstrookje.
Bwehequote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik kan geen zegels, boodschappen of achterbuurt tuig meer zien
.
Mm niet echt bijzondere/spectaculaire dingen, beetje standaard. Jij dan?
Dank u, ik zal het bestuderen en toepassen. Hopelijk word ik ooit nog de spellingnazi die ik altijd heb willen zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.spatiegebruik.nl/regels.html
Hoezo negativiteit. Ik weet zeker dat jij nog geen minuut heb gewerkt in je vakantie. En al heb je wel gewerkt, dan niet in de hel waarin ik was beland.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd weer die geweldige negativiteit
Van wie was crane een kloon dan eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |