HOAX, iedereen weet dat jostis alleen UITpakken.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:28 schreef Koploperkopper het volgende:
..dat ik gewoon een beetje fatsoenlijk cadeaus in cadeaupapier kan stoppen.
Het lijkt wel of de cadeaupapierverpakkingsafdeling van de Jostiband zich heeft uitgeleefd op het cadeau.
Klacht: Waarom kunnen niet gewoon alle winkels iets voor mij inpakken.
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 december 2008 13:28 schreef Koploperkopper het volgende:
..dat ik gewoon een beetje fatsoenlijk cadeaus in cadeaupapier kan stoppen.
Het lijkt wel of de cadeaupapierverpakkingsafdeling van de Jostiband zich heeft uitgeleefd op het cadeau.
Maar jij bent vrouw, die kunnen dat toch standaard?quote:
Lekker! Nog wat insult bij mijn injury.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:07 schreef Adelante het volgende:
Maar jij bent vrouw, die kunnen dat toch standaard?
M'n eigen naam schrijven.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:27 schreef achterlijke het volgende:
Wat. kun. je. wél??
Doe s dan en geen copy-paste.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:35 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
M'n eigen naam schrijven.
Nu geen zin in.quote:
Ja, je bent geweldigquote:Op donderdag 25 december 2008 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
Mwoah, niet geheel eens met de klacht. Ik maak de mooiste verpakkingenik heb alleen zo'n ongelooflijke hekel aan van die oninpakbare objecten
type teddybeer uit het MC Hammer filmpje.
Dat is gewoon niet in te pakken![]()
Het enige goeie aan jou zijn de fotos uit je Fobo.quote:
Haha nou ik vind het prima, jij mag je vermoedens hebben hoor, veel plezier ermee!quote:Op donderdag 25 december 2008 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het enige goeie aan jou zijn de fotos uit je Fobo.
Maar ook die doen me sterk voormoeden dat er hier sprake is van:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |