Hoi, welkom terug, ik ben de nieuwste verstekeling op dit zinkende schip.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ah net Brokeback Mountain gezien. Mooi.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar ik heb een koppie thee...... beter denk ik
Ja wel een mooie film. Alhoewel het wel even duurde voor ie echt op gang was.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ah net Brokeback Mountain gezien. Mooi.
Over cowboys die stiekem homo zijn, en de hoofdrolspeler is dood, dus drama alom.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat een film?
stomme vraag.... ja dat is een film.... anders zou je zojuist een berg beklommen hebben
Zinken we?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoi, welkom terug, ik ben de nieuwste verstekeling op dit zinkende schip.
ow.........quote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Over cowboys die stiekem homo zijn, en de hoofdrolspeler is dood, dus drama alom.![]()
En ik heb heus wel eens een berg beklommen.
Welkom thuis.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Vet lief, welkom-thuis-topic! Maar goed, ik loop nog 7 uur voor (vanmorgen pas teruggekomen) dus ik kruip mijn bedje in! ALVAST EEN HELE FIJNE KERST!!
Slaap lekker Smash, er slaapt niets zo fijn als een eigen bed!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Vet lief, welkom-thuis-topic! Maar goed, ik loop nog 7 uur voor (vanmorgen pas teruggekomen) dus ik kruip mijn bedje in! ALVAST EEN HELE FIJNE KERST!!
Fijne Kerst Smashie en Trustequote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja wel een mooie film. Alhoewel het wel even duurde voor ie echt op gang was.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef Coos het volgende:
Nog even naar de brievenbus en dan ga ik een uurtje naast Fan liggen.
Ben op de bank blijven leggequote:Op woensdag 24 december 2008 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
waar was je nou eikel ?
lag ik in mijn nieuwe ponnetje te wachten......
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben op de bank blijven legge![]()
pak het ponnetje maar weer in
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
en leg jij d'r maar weer een knoop in dan
Hee welkom terug!! Heerlijk, er gaat toch niks boven je eigen bedje, slaap lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
leuk liesje...quote:Op woensdag 24 december 2008 22:47 schreef Copycat het volgende:![]()
Da's toch nog een fijn kerstgevoel, liesje!
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:50 schreef Klonk het volgende:
doe es ff goed opletten voordat je op invoeren drukt
Welkom terug! Welterustenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:50 schreef Klonk het volgende:
Geweldige OPquote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
De vorige topics zijn irrelevant, het gaat om het nu. (Copyright: Peter6000)
Game on!
OMG Moet jij naar 3 kerstdiners? Waarom doen mensen elkaar dat aan, denk ik dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:59 schreef lies1958 het volgende:
Zo eerste kerstdiner achter de rug. Zijn net terug. Nog 2 diners en 5 kilo te gaan en de kerstdagen zijn weer voorbij. Maar het was wel heel gezellig vanavond veel gelachen en lekker gekletst. Dus wel een goede start van deze dagen.
Doe eens lief op kerstavond.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:50 schreef Klonk het volgende:
als je dit al niet lief vind dan moet je me helemaal niet in een mindere bui treffenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe eens lief op kerstavond.
Ja, die fout maak ik niet nog een keer!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je dit al niet lief vind dan moet je me helemaal niet in een mindere bui treffen
Ben je er nog???quote:
Het puntje achter de S van R.L.S. ontbreekt.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, wat heb ik nu weer fout gedaan?![]()
Ach dat gebeurde in je enthousiasme een WII en Smashie terug is ook wat veel op 1 avondquote:Op woensdag 24 december 2008 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, die fout maak ik niet nog een keer!![]()
Ik was alleen even 1 lettertje vergeten, maar dat heeft klonk opgelost!
Aaah fuck!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het puntje achter de S van R.L.S. ontbreekt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach dat gebeurde in je enthousiasme een WII en Smashie terug is ook wat veel op 1 avond
water gedronken........ en eh..... ja ineens was het weg.....quote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je er nog???
Weet je nog dat je zo ongeloveloos de hik had?
Hoe ben je eraf gekomen, ik heb namelijk ook de hik.
Ja he maar kon er niet onderuit. Vanavond met hele goede vrienden uit eten geweest. Hebben gevierd dat we al 30 jaar vriendinnen zijn en onze partners mochten mee. En deze avond kon iedereen dus vandaar. We wonen over het land verspreidt dus echt heel leuk om te doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMG Moet jij naar 3 kerstdiners? Waarom doen mensen elkaar dat aan, denk ik dan?
Nou ja, je hebt er iig al 1 gehad en die was leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:08 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja he maar kon er niet onderuit. Vanavond met hele goede vrienden uit eten geweest. Hebben gevierd dat we al 30 jaar vriendinnen zijn en onze partners mochten mee. En deze avond kon iedereen dus vandaar. We wonen over het land verspreidt dus echt heel leuk om te doen.
En normaal gesproken hebben wij altijd 1 dag van allebei de kanten de totale familie's hier maar
onze ouders worden oud en bij beide kanten is er 1 van de 2 heel ernstig ziek dus vandaar en die kunnen niet meer tegen die hele erge drukte van 40 man.
Wijntje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wijntje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ben jij in de kerststemming?
Na al dat eten kunnen ze mij alleen nog maar rollen. Maarja dat zien we na 2 januari wel weer.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt er iig al 1 gehad en die was leuk!![]()
En voor de komende 2, sterkte! Ik denk dat je mij zou op kunnen vegen als ik het had moeten doen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Na al dat eten kunnen ze mij alleen nog maar rollen. Maarja dat zien we na 2 januari wel weer.
quote:
Ik baal van haar nieuwe nick.quote:
Als je snel ben kan je nog naar na de nachtmisquote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef FANN het volgende:
ik ga me helemaat devoot voelen met al die kerstliedjes
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als je snel ben kan je nog naar na de nachtmis
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben helaas verhinderd ik ben een beetje ziek
voor LSquote:Op woensdag 24 december 2008 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik baal van haar nieuwe nick.
Vroeger moest je nog fanvanheteersteuur typen. Nu gewoon FANN
Daar gaat mijn praktijjk met vinger RSI....
owkeee dan, voor jou en nachtdustert:quote:Op woensdag 24 december 2008 23:26 schreef FANN het volgende:
ik ga me helemaat devoot voelen met al die kerstliedjes
dan is deze voor jou.... en ook een beetje voor Coosquote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
owkeee dan, voor jou en nachtdustert:
hoi fanen andere juffies!
gezellig heh, de kerst en dat gevoel van "ooh, wat houden we toch veel van elkaar eigenlijk" (opeens)
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
dan is deze voor jou.... en ook een beetje voor Coos![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
owkeee dan, voor jou en nachtdustert:
hoi fanen andere juffies!
gezellig heh, de kerst en dat gevoel van "ooh, wat houden we toch veel van elkaar eigenlijk" (opeens)
Jaaahhhh hij is goed hè!!!!!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ff opruimen, net thuus en morgen een hok vol knagers en ik moet nog zoveel doen, was ik maar dood..
tot straks, ga nu effies aan de slag, dahaag
Je kan ut WJquote:Op woensdag 24 december 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ff opruimen, net thuus en morgen een hok vol knagers en ik moet nog zoveel doen, was ik maar dood..
Ik wilde net gaan vragen of Coos haar vent is weggelopenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja gooi je problemen maar op tafel
Dan moet je wel problemen hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja gooi je problemen maar op tafel
we kunnen hem Cooske noemenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen of Coos haar vent is weggelopen
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef Coos het volgende:
Liesje plots met onverwachte goedmaakseks bezig vanwege de wii??
Dalijk wordt het net zo eng als met Fan. Die zit ook vaak hetzullufde te denken en te posten.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen of Coos haar vent is weggelopen
Ik ga nu die knoop er niet meer uit zitten peuteren hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
of in ieder geval ''iets'' om op tafel te gooien
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga nu die knoop er niet meer uit zitten peuteren hoor.
Ja hoor. Als ik sta te douchen haal ik hem er altijd even uit. Hij drijft dan vanzelf in het putje en kan dus goed voorweken. Daarna is het een fluitje van een cent.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat nou een beetje hygiënisch? Zo'n knoop?
Een hele goede kerstgedachte.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
En doordat je hem altijd in een knoop draagt he? Komt er dan een soort van krul in?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor. Als ik sta te douchen haal ik hem er altijd even uit. Hij drijft dan vanzelf in het putje en kan dus goed voorweken. Daarna is het een fluitje van een cent.
Wat had jij in gedachten? Scheutje vitriool door de sâhs?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu maar kijken of je iets met die wetenschap doet.
Dat trek jij zo even uit je algemene kennis?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef FANN het volgende:
Van de blauwe knoop zijn wil zeggen dat iemand een geheelonthouder is en op principiële gronden geen alcohol gebruikt. De geheelonthouders gaven in de 19e eeuw hun overtuiging aan door een blauwe knoop op hun jas te naaien.
wip dinges.........quote:Op donderdag 25 december 2008 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat trek jij zo even uit je algemene kennis?![]()
Doe es een linkje?
En als je er over wrijft gaat die er uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En doordat je hem altijd in een knoop draagt he? Komt er dan een soort van krul in?
quote:
Yup. Al ruim twaalf uur, bijna tijd om te gaan slapen.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Bart!
Liesje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen vertraging enzo? Wij lazen hier dat er tig meter sneeuw lag overal.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup. Al ruim twaalf uur, bijna tijd om te gaan slapen.Wel eerst even naar de kroeg en de sjop geweest
Lang. Maar gelukkig liepen er lekkere stewardessen in het vliegtuigquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Liesje!!!
Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooooooo dus niks met meters sneeuw enzoquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lang. Maar gelukkig liepen er lekkere stewardessen in het vliegtuig
Sneeuw viel wel mee in Kansas City, Missouri. Wel kahd geweest, min twintigquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen vertraging enzo? Wij lazen hier dat er tig meter sneeuw lag overal.
Maar WB en slaap ze zo dan.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sneeuw viel wel mee in Kansas City, Missouri. Wel kahd geweest, min twintig
ik kan er niet tegenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was ironisch bedoeld.![]()
Ik hou er ook wel van.
Ik kom er langzaam achter. It gets better and better..quote:Op donderdag 25 december 2008 00:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Verdwaald, en dan nóg niet weten waar je terecht bent gekomen
Nee LS, verbruik wordt dan ook minder.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is het zo als je een 100Watt lamp hebt met een dimmer ertussen, dat je stroomverbruik maar 40 Watt is als je de dimmer op 40 Watt zet?
Of blijft het verbruik gewoon op 100 Watt?
Ah ok!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was ironisch bedoeld.![]()
Ik hou er ook wel van.
Slaap lekker Bart!quote:
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok!![]()
Had ik al: Welkom! gezegd?
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee LS, verbruik wordt dan ook minder.
Buon Natale.
Feliz Navidad.
Dus die Griek wil weer neuken?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Hronia polla kai eytyhismenos o kainourios hronos
En dan met de griekse lettersquote:Op donderdag 25 december 2008 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Ohw!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk het wel.Maar dat mag best nog een keer als je wilt.
![]()
quote:
Wat?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
[RLS SC #042] 's Nachts of overdag braken?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw!![]()
Maar je lijkt je ook al prima welkom te voelen!
quote:
Soury!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[RLS SC #042] 's Nachts of overdag braken?![]()
Dat was de druppel.
ow het was trouwens met één Kquote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een Griekse vriendin.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
nog ff en je hoort er echt helemaal bij, weet je al wat je wil bestellen voor je verdiende karma punten?
Ja die heb ik van de week gezien. Robert ten Brinkquote:
En brak overdag!! Vergeet dat ook nooit!!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury!![]()
Sowieso, nachtbrakers zijn gaaf! Vergeet dat nooit!
Ik moet er nog steeds om grinneken heb ik trouwens ook met Lau en veel van Jiskefetquote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heb ik van de week gezien. Robert ten Brink![]()
![]()
Leuk zijn die hè? Kipkorrentjuh
Hoe kan ik dat vergeten, als ik het bijna dagelijks ervaar?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
En brak overdag!! Vergeet dat ook nooit!!
I'll keep it in mind.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury!![]()
Sowieso, nachtbrakers zijn gaaf! Vergeet dat nooit!
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heb ik van de week gezien. Robert ten Brink![]()
![]()
Leuk zijn die hè? Kipkorrentjuh
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet bij jou nooit zo goed of je het sarcastisch bedoelt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
I'll keep it in mind.![]()
Dus jij bent een nachtbraker en cute (quote van noekje) en je blowt.![]()
Is al een jaar of twee aan. Hij denkt erover daarheen te verhuizen zelfs.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow het was trouwens met één K![]()
vertel......over die vriendin en broer......... enzo....
Voel je niks van als je slaapt.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
ow.......quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is al een jaar of twee aan. Hij denkt erover daarheen te verhuizen zelfs.
Ik heb alleen geen Griekse woorden geleerd want ze is slechthorend.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
want ze is slechthorend.
Terecht.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......sorry maar daar moest ik effe om lachen
![]()
enne nee wonen zou ik daar nooit willen ik blijf lekker hier.......
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Terecht.
Het eerste bedoelde ik, dat andere kan ik niet beoordelen.![]()
Gewéldig!!quote:
En werkeloos. Öf slapeloos.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
I'll keep it in mind.![]()
Dus jij bent een nachtbraker en cute (quote van noekje) en je blowt.![]()
en hopeloos grenzeloosquote:
Alleen als ze Fokt.quote:
Heerlijk nummer, zelfs met pasenquote:
Lies je loopt nu exact 13 posts achterquote:
Zullen we even dansen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, zelfs met pasen
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies je loopt nu exact 13 posts achter
opaquote:
Alleen mijn uhhs.......quote:
Nee ik heb geen wii.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoofdzaak is ze zijn modern en zien er lullig uit, oke gaan weheb jij een wii trouwens?
O... dan mag ik die kalkoen weleens gaan vangen op de kinderboerderijquote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
het is dus nu al officieël 1 kerstdag hé.........
ik heb er ook geen hoor zie er absoluut de lol niet van in.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee ik heb geen wii.
Ik ben geloof niet het type die daar warm voor loopt. Ik doe nooit spelletjes op de pc en om voor zo'n schermpje te gaan golfen of zo is een keer leuk en daarna denk je toch.........![]()
Ik vermaak mezelf redelijk.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
hoe triest zijn we dan
ikke ook nietquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik heb er ook geen hoor zie er absoluut de lol niet van in.
preciesquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?
Omdat we niet aan het vieren zijn dat ongeveer 2000 jaar geleden één of andere kindje is geboren aan wie de grootste fabels in de geschiedenis van de mensheid zijn opgehangen?
Misschien kan je je racefiets voor de buis zetten en dan langs hoge bergen, diepe dalen, stromende bergbeken, blauwe zwaailichten en gevulde koeken gaanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik heb er ook geen hoor zie er absoluut de lol niet van in.
wat mij betreft helemaal niet triest, zolang ik er maar niet aan mee hoef te doen, tis toch een giller dittequote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
hoe triest zijn we dan
De grootste misdaad in feite!!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?
Omdat we niet aan het vieren zijn dat ongeveer 2000 jaar geleden één of andere kindje is geboren aan wie de grootste fabels in de geschiedenis van de mensheid zijn opgehangen?
Die gevulde koeken zie ik wel zittenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien kan je je racefiets voor de buis zetten en dan langs hoge bergen, diepe dalen, stromende bergbeken, blauwe zwaailichten en gevulde koeken gaan
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
hoe triest zijn we dan
Dat bestaat.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien kan je je racefiets voor de buis zetten en dan langs hoge bergen, diepe dalen, stromende bergbeken, blauwe zwaailichten en gevulde koeken gaan
Ja, jij fietst ze d'r wel weer af.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die gevulde koeken zie ik wel zitten
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef Coos het volgende:
Zou ook wel weer eens lekker op de racefiets willen. Vooral in de bergen.![]()
Leuk doel voor NMNSquote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
Alpe d'Huez op een hometrainer.
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
Alpe d'Huez op een hometrainer.
Word je stoned in de sportschool?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.
Ik ben meestal al stoned als ik opstap.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.
Kan je helemaal niet meer fietsen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, jij fietst ze d'r wel weer af.![]()
Zou ook wel weer eens lekker op de racefiets willen. Tot 1992 iedere dag.
Nog een beetje. Heb op m'n gewone fiets aan de linkerkant een kortere krenk gezet maar dan nog zit ik tegen het uiterste wat mijn knie kan buigen te bonken. Na een paar kilometer is dat niet lekker en duurt lang voordat het weer weg is. Heb afgelopen zomer helemaal niets gefietst.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:02 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet meer fietsen?
De ronde van Schweinland Westfalenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij fietst dus Sporti? Ook in het buitenland?
Ja Liesje we hebben nog veel meer geheimen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
WTF! Ik wist heul niet dat je stoned kon worden op de sportschool!![]()
Oh daar schijnt het heel mooi te zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
De ronde van Schweinland Westfalen
Jeetje dat lijkt me echt heel erg moeilijk als je altijd hebt gesportquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog een beetje. Heb op m'n gewone fiets aan de linkerkant een kortere krenk gezet maar dan nog zit ik tegen het uiterste wat mijn knie kan buigen te bonken. Na een paar kilometer is dat niet lekker en duurt lang voordat het weer weg is. Heb afgelopen zomer helemaal niets gefietst.
ik woon aan de grens van Belgie Nederland Duitsland dus fiets veel in het buitenland ookquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jij fietst dus Sporti? Ook in het buitenland?
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Liesje we hebben nog veel meer geheimen.
Ah rightquote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik woon aan de grens van Belgie Nederland Duitsland dus fiets veel in het buitenland ook
Ja en schaatsen en tennis deed ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jeetje dat lijkt me echt heel erg moeilijk als je altijd hebt gesport
pppffff ik moet er niet aan denken, ik ben 3 jaar geleden van me fiets gereden en had toen rugletsel, ik was als de dood dat het niet meer goed zou komen, maar na een half jaar was alles weer oke gelukkig.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en schaatsen en tennis deed ik.
Toen m'n dochter net een beetje lekker op noren kon schaatsen en op natuurijs stond ik stiekum te huilen aan de kant.Ik maakte vaak lange tochten. Maar nu heb ik al die beperkingen geaccepteerd.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
Maar jij hebt een WII en die hebben wij niet
Ja, ik moest er ook niet aan denken!! Maar, kort gezegd: zo hebbie een fiets, zo hebbie niets.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
pppffff ik moet er niet aan denken, ik ben 3 jaar geleden van me fiets gereden en had toen rugletsel, ik was als de dood dat het niet meer goed zou komen, maar na een half jaar was alles weer oke gelukkig.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en schaatsen en tennis deed ik.
Toen m'n dochter net een beetje lekker op noren kon schaatsen en op natuurijs stond ik stiekum te huilen aan de kant.Ik maakte vaak lange tochten. Maar nu heb ik al die beperkingen geaccepteerd.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik moest er ook niet aan denken!! Maar, kort gezegd: zo hebbie een fiets, zo hebbie niets.
Groningenquote:
Ik zwem alleen nog in buitenwater. Ben inmiddels allergisch voor zwembaden. Te lang gerevalideerd in warm water tussen de bejaarden die zich ALLMAAL met mij gingen bemoeien en een zwemjuf die op d'r gemakkie langs de kant loopt en dan mij m'n baantjes zag trekken en dan volkomen overbodig keihard GA DÓÓR in m'n oor tetterde.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Sport je nog wel? Zwemmen is een goed alternatief als je gewrichtsproblemen hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zwem alleen nog in buitenwater. Ben inmiddels allergisch voor zwembaden. Te lang gerevalideerd in warm water tussen de bejaarden die zich ALLMAAL met mij gingen bemoeien en een zwemjuf die op d'r gemakkie langs de kant loopt en dan mij m'n baantjes zag trekken en dan volkomen overbodig keihard GA DÓÓR in m'n oor tetterde.![]()
Niks voor mij
Misschien woont ie wel in de Apenheul !quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb wel regelmatig in Limburg gefietst, o.a. twee keer de Amstel.
Nee, maar daar fiets ik wel regelmatig langs.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien woont ie wel in de Apenheul !
Zie het helemaal voor me, teveel einzelganger voor dat gemuts in groepjesquote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zwem alleen nog in buitenwater. Ben inmiddels allergisch voor zwembaden. Te lang gerevalideerd in warm water tussen de bejaarden die zich ALLMAAL met mij gingen bemoeien en een zwemjuf die op d'r gemakkie langs de kant loopt en dan mij m'n baantjes zag trekken en dan volkomen overbodig keihard GA DÓÓR in m'n oor tetterde.![]()
Niks voor mij
Moet je contact met APK opnemen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
en kan vaak al 50 km voor de meet zeggen wie er wint. Heel vaak in ieder geval.
mmmmmmm daar heb ik geen geduld voor, maar zit weleens in een cafe in Belgie en dan samen kijken en vooral luisteren naar het commentaar van de "kenners" is wel erg gezelligquote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
Hé Sporti, ik volg alle koersen van begin tot het eind op tv. Op de belg.![]()
Geestelijk rij ik de hele route mee en kan vaak al 50 km voor de meet zeggen wie er wint. Heel vaak in ieder geval.
Nééé......voor APK is wielrennen een paupersport. Voor Gert ook trouwens. Zal man en paard maar gelijk noemen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Moet je contact met APK opnemen.
Volgens mij kan je daar aardig wat mee verdienen.
Zo goed als. mijn fietsmaatjes zijn allemaal verhuisd, daarna ben ik vrij hard gaan werken en overgestapt op voetballen met collega's.quote:
O dat lijkt mij ook wel wat!!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
en dan samen kijken en vooral luisteren naar het commentaar van de "kenners" is wel erg gezellig
Je kan toch gewoon je fiets pakken en ergens heen gaan. Wat nou groep!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo goed als. mijn fietsmaatjes zijn allemaal verhuisd, daarna ben ik vrij hard gaan werken en overgestapt op voetballen met collega's.
Zoals ik al zei, ik hou niet van vlakke wegen, wind tegen. Ik ben een echte klimmer.![]()
Ik wil wel graag weer eens op fietsvakantie, maar het is steeds lastiger om de groep bij elkaar te krijgen.![]()
Laatste echte tripje was in 2005.
Op zich heb je daar gelijk in.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je fiets pakken en ergens heen gaan. Wat nou groep!!!
Kost veel tijd en voor veel mensen is dat met baan en/of familie niet meer te doen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo goed als. mijn fietsmaatjes zijn allemaal verhuisd, daarna ben ik vrij hard gaan werken en overgestapt op voetballen met collega's.
Zoals ik al zei, ik hou niet van vlakke wegen, wind tegen. Ik ben een echte klimmer.![]()
Ik wil wel graag weer eens op fietsvakantie, maar het is steeds lastiger om de groep bij elkaar te krijgen.![]()
Laatste echte tripje was in 2005.
Het verschil zit 'm in de toename van vaste relaties en zodoende andere vakantieplannen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kost veel tijd en voor veel mensen is dat met baan en/of familie niet meer te doen.
Toch zie je hier zelden mensen alleen fietsen zeker wielrenners zijn bijna altijd in een groep, heeft vast iets met motivatie te maken, op sportschool valt me dat ook altijd op zelden iemand die echt alleen komt.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon je fiets pakken en ergens heen gaan. Wat nou groep!!!
En in het wiel zitten.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Toch zie je hier zelden mensen alleen fietsen zeker wielrenners zijn bijna altijd in een groep, heeft vast iets met motivatie te maken,
Pics?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:44 schreef Coos het volgende:
Ik moest ineens weer aan die bejaarden denken!!
Er was een mannetje van 85 zo schat ik ongeveer en die droeg van die plastic opblaasvleugeltjes.
Toe dacht ik echt: kijk dan, daar zwem ik tussen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:44 schreef Coos het volgende:
Ik moest ineens weer aan die bejaarden denken!!
Er was een mannetje van 85 zo schat ik ongeveer en die droeg van die plastic opblaasvleugeltjes.
Toe dacht ik echt: kijk dan, daar zwem ik tussen.
Is wel een kunst ja dat goed kunnen, ik ben veel te bang dat ik onderuit ga bv.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wieltjeszuiger and proud of it.
En al die kleurige badmutsen van de dames.quote:
ja kan me er wel het e.e.a. bij voorstellenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef Coos het volgende:
[..]
En al die kleurige badmutsen van de dames.![]()
Een scene voor een film van Fellini
Ik ben alleen kleine groepjes gewend. De helm geeft me op zich wel een veilig gevoel.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Is wel een kunst ja dat goed kunnen, ik ben veel te bang dat ik onderuit ga bv.
Cycling Tours?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb weleens een groepsfietsvakantie gedaan, in de Pyreneeën.
Heb je toch mensen (en fietsliefhebbers) om je heen, en ben je niet afhankelijk van wie er allemaal wel en niet kan.
Bij mij zijn er gelukkig wel mensen die alleen komen.quote:
Ik zou dat niet durven, zou als de dood zijn dat ik na een dag of 2 al naar huis wilquote:Op donderdag 25 december 2008 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb weleens een groepsfietsvakantie gedaan, in de Pyreneeën.
Heb je toch mensen (en fietsliefhebbers) om je heen, en ben je niet afhankelijk van wie er allemaal wel en niet kan.
Het was in 2001, ben vergeten hoe de organisatie heette.quote:
ojee jij maakt mijn ergernissen bespreekbaarquote:Op donderdag 25 december 2008 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Maar idd ook van die tweetalletjes die dan omstebeurt op een toestel gaan, met als gevolg dat zo`n toestel een kwartier bezet is.![]()
Want er moet natuulijk ook gepraat worden, tussendoor.
Ik werd bij de Belgische grens al overvallen door wanhoop.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik zou dat niet durven, zou als de dood zijn dat ik na een dag of 2 al naar huis wil
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:56 schreef Peter6000 het volgende:
Als je echt graag in het buitenland wil gaan fietsen zou ik me niet laten tegenhouden door het feit dat je huidige vriendenkring niet meer te enthousiasmeren is.
Ik heb eigenlijk ook niks met sportscholen. Rare lui.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:58 schreef Sporti het volgende:
[..]
ojee jij maakt mijn ergernissen bespreekbaar
Ik ga dat nu niet visualiseren.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werd bij de Belgische grens al overvallen door wanhoop.
Ik ging tot nu toe altijd vrij makkelijk in m'n eentje overal naar toe en maakte dan onderweg wel contacten ik reisde dan soms een paar dagen samen met anderen, en na een paar dagen ging dan ieder weer zijn/haar eigen weg.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik werd bij de Belgische grens al overvallen door wanhoop.
Maar het was achteraf gezien wel goed om te hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |