Ohw!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk het wel.Maar dat mag best nog een keer als je wilt.
![]()
quote:
Wat?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Hronia polla kai eytyhismenos o kainourios hronos
[RLS SC #042] 's Nachts of overdag braken?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw!![]()
Maar je lijkt je ook al prima welkom te voelen!
quote:
Soury!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[RLS SC #042] 's Nachts of overdag braken?![]()
Dat was de druppel.
ow het was trouwens met één Kquote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een Griekse vriendin.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
nog ff en je hoort er echt helemaal bij, weet je al wat je wil bestellen voor je verdiende karma punten?
Ja die heb ik van de week gezien. Robert ten Brinkquote:
En brak overdag!! Vergeet dat ook nooit!!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury!![]()
Sowieso, nachtbrakers zijn gaaf! Vergeet dat nooit!
Ik moet er nog steeds om grinneken heb ik trouwens ook met Lau en veel van Jiskefetquote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heb ik van de week gezien. Robert ten Brink![]()
![]()
Leuk zijn die hè? Kipkorrentjuh
Hoe kan ik dat vergeten, als ik het bijna dagelijks ervaar?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
En brak overdag!! Vergeet dat ook nooit!!
I'll keep it in mind.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury!![]()
Sowieso, nachtbrakers zijn gaaf! Vergeet dat nooit!
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heb ik van de week gezien. Robert ten Brink![]()
![]()
Leuk zijn die hè? Kipkorrentjuh
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet bij jou nooit zo goed of je het sarcastisch bedoelt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
I'll keep it in mind.![]()
Dus jij bent een nachtbraker en cute (quote van noekje) en je blowt.![]()
Is al een jaar of twee aan. Hij denkt erover daarheen te verhuizen zelfs.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow het was trouwens met één K![]()
vertel......over die vriendin en broer......... enzo....
Voel je niks van als je slaapt.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
ow.......quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is al een jaar of twee aan. Hij denkt erover daarheen te verhuizen zelfs.
Ik heb alleen geen Griekse woorden geleerd want ze is slechthorend.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
want ze is slechthorend.
Terecht.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......sorry maar daar moest ik effe om lachen
![]()
enne nee wonen zou ik daar nooit willen ik blijf lekker hier.......
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Terecht.
Het eerste bedoelde ik, dat andere kan ik niet beoordelen.![]()
Gewéldig!!quote:
En werkeloos. Öf slapeloos.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
I'll keep it in mind.![]()
Dus jij bent een nachtbraker en cute (quote van noekje) en je blowt.![]()
en hopeloos grenzeloosquote:
Alleen als ze Fokt.quote:
Heerlijk nummer, zelfs met pasenquote:
Lies je loopt nu exact 13 posts achterquote:
Zullen we even dansen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, zelfs met pasen
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies je loopt nu exact 13 posts achter
opaquote:
Alleen mijn uhhs.......quote:
Nee ik heb geen wii.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
hoofdzaak is ze zijn modern en zien er lullig uit, oke gaan weheb jij een wii trouwens?
O... dan mag ik die kalkoen weleens gaan vangen op de kinderboerderijquote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
het is dus nu al officieël 1 kerstdag hé.........
ik heb er ook geen hoor zie er absoluut de lol niet van in.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee ik heb geen wii.
Ik ben geloof niet het type die daar warm voor loopt. Ik doe nooit spelletjes op de pc en om voor zo'n schermpje te gaan golfen of zo is een keer leuk en daarna denk je toch.........![]()
Ik vermaak mezelf redelijk.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
hoe triest zijn we dan
ikke ook nietquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik heb er ook geen hoor zie er absoluut de lol niet van in.
preciesquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?
Omdat we niet aan het vieren zijn dat ongeveer 2000 jaar geleden één of andere kindje is geboren aan wie de grootste fabels in de geschiedenis van de mensheid zijn opgehangen?
Misschien kan je je racefiets voor de buis zetten en dan langs hoge bergen, diepe dalen, stromende bergbeken, blauwe zwaailichten en gevulde koeken gaanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik heb er ook geen hoor zie er absoluut de lol niet van in.
wat mij betreft helemaal niet triest, zolang ik er maar niet aan mee hoef te doen, tis toch een giller dittequote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
hoe triest zijn we dan
De grootste misdaad in feite!!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?
Omdat we niet aan het vieren zijn dat ongeveer 2000 jaar geleden één of andere kindje is geboren aan wie de grootste fabels in de geschiedenis van de mensheid zijn opgehangen?
Die gevulde koeken zie ik wel zittenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien kan je je racefiets voor de buis zetten en dan langs hoge bergen, diepe dalen, stromende bergbeken, blauwe zwaailichten en gevulde koeken gaan
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:50 schreef FANN het volgende:
hoe triest zijn we dan
Dat bestaat.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Misschien kan je je racefiets voor de buis zetten en dan langs hoge bergen, diepe dalen, stromende bergbeken, blauwe zwaailichten en gevulde koeken gaan
Ja, jij fietst ze d'r wel weer af.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Die gevulde koeken zie ik wel zitten
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef Coos het volgende:
Zou ook wel weer eens lekker op de racefiets willen. Vooral in de bergen.![]()
Leuk doel voor NMNSquote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
Alpe d'Huez op een hometrainer.
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat bestaat.![]()
Alpe d'Huez op een hometrainer.
Word je stoned in de sportschool?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja en dan met een beetje inspanning grote hoeveelheden geparfumeerde lucht uit de sportschool airco inademen. Na zes minuten ben je stoned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |