Dan moet je wel problemen hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja gooi je problemen maar op tafel
we kunnen hem Cooske noemenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen of Coos haar vent is weggelopen
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef Coos het volgende:
Liesje plots met onverwachte goedmaakseks bezig vanwege de wii??
Dalijk wordt het net zo eng als met Fan. Die zit ook vaak hetzullufde te denken en te posten.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen of Coos haar vent is weggelopen
Ik ga nu die knoop er niet meer uit zitten peuteren hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
of in ieder geval ''iets'' om op tafel te gooien
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga nu die knoop er niet meer uit zitten peuteren hoor.
Ja hoor. Als ik sta te douchen haal ik hem er altijd even uit. Hij drijft dan vanzelf in het putje en kan dus goed voorweken. Daarna is het een fluitje van een cent.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat nou een beetje hygiënisch? Zo'n knoop?
Een hele goede kerstgedachte.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ff opruimen, net thuus en morgen een hok vol knagers en ik moet nog zoveel doen, was ik maar dood..
tot straks, ga nu effies aan de slag, dahaag
En doordat je hem altijd in een knoop draagt he? Komt er dan een soort van krul in?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor. Als ik sta te douchen haal ik hem er altijd even uit. Hij drijft dan vanzelf in het putje en kan dus goed voorweken. Daarna is het een fluitje van een cent.
Wat had jij in gedachten? Scheutje vitriool door de sâhs?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu maar kijken of je iets met die wetenschap doet.
Dat trek jij zo even uit je algemene kennis?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef FANN het volgende:
Van de blauwe knoop zijn wil zeggen dat iemand een geheelonthouder is en op principiële gronden geen alcohol gebruikt. De geheelonthouders gaven in de 19e eeuw hun overtuiging aan door een blauwe knoop op hun jas te naaien.
wip dinges.........quote:Op donderdag 25 december 2008 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat trek jij zo even uit je algemene kennis?![]()
Doe es een linkje?
En als je er over wrijft gaat die er uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En doordat je hem altijd in een knoop draagt he? Komt er dan een soort van krul in?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup. Al ruim twaalf uur, bijna tijd om te gaan slapen.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Bart!
Liesje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen vertraging enzo? Wij lazen hier dat er tig meter sneeuw lag overal.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup. Al ruim twaalf uur, bijna tijd om te gaan slapen.Wel eerst even naar de kroeg en de sjop geweest
Lang. Maar gelukkig liepen er lekkere stewardessen in het vliegtuigquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Liesje!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooooooo dus niks met meters sneeuw enzoquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lang. Maar gelukkig liepen er lekkere stewardessen in het vliegtuig
Sneeuw viel wel mee in Kansas City, Missouri. Wel kahd geweest, min twintigquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen vertraging enzo? Wij lazen hier dat er tig meter sneeuw lag overal.
Maar WB en slaap ze zo dan.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sneeuw viel wel mee in Kansas City, Missouri. Wel kahd geweest, min twintig
ik kan er niet tegenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was ironisch bedoeld.![]()
Ik hou er ook wel van.
Ik kom er langzaam achter. It gets better and better..quote:Op donderdag 25 december 2008 00:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Verdwaald, en dan nóg niet weten waar je terecht bent gekomen
Nee LS, verbruik wordt dan ook minder.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is het zo als je een 100Watt lamp hebt met een dimmer ertussen, dat je stroomverbruik maar 40 Watt is als je de dimmer op 40 Watt zet?
Of blijft het verbruik gewoon op 100 Watt?
Ah ok!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was ironisch bedoeld.![]()
Ik hou er ook wel van.
Slaap lekker Bart!quote:
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok!![]()
Had ik al: Welkom! gezegd?
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee LS, verbruik wordt dan ook minder.
Buon Natale.
Feliz Navidad.
Dus die Griek wil weer neuken?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Hronia polla kai eytyhismenos o kainourios hronos
En dan met de griekse lettersquote:Op donderdag 25 december 2008 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Ohw!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk het wel.Maar dat mag best nog een keer als je wilt.
![]()
quote:
Wat?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
[RLS SC #042] 's Nachts of overdag braken?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw!![]()
Maar je lijkt je ook al prima welkom te voelen!
quote:
Soury!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
[RLS SC #042] 's Nachts of overdag braken?![]()
Dat was de druppel.
ow het was trouwens met één Kquote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een Griekse vriendin.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:23 schreef Sporti het volgende:
[..]
nog ff en je hoort er echt helemaal bij, weet je al wat je wil bestellen voor je verdiende karma punten?
Ja die heb ik van de week gezien. Robert ten Brinkquote:
En brak overdag!! Vergeet dat ook nooit!!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury!![]()
Sowieso, nachtbrakers zijn gaaf! Vergeet dat nooit!
Ik moet er nog steeds om grinneken heb ik trouwens ook met Lau en veel van Jiskefetquote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heb ik van de week gezien. Robert ten Brink![]()
![]()
Leuk zijn die hè? Kipkorrentjuh
Hoe kan ik dat vergeten, als ik het bijna dagelijks ervaar?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
En brak overdag!! Vergeet dat ook nooit!!
I'll keep it in mind.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soury!![]()
Sowieso, nachtbrakers zijn gaaf! Vergeet dat nooit!
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die heb ik van de week gezien. Robert ten Brink![]()
![]()
Leuk zijn die hè? Kipkorrentjuh
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet bij jou nooit zo goed of je het sarcastisch bedoelt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
I'll keep it in mind.![]()
Dus jij bent een nachtbraker en cute (quote van noekje) en je blowt.![]()
Is al een jaar of twee aan. Hij denkt erover daarheen te verhuizen zelfs.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ow het was trouwens met één K![]()
vertel......over die vriendin en broer......... enzo....
Voel je niks van als je slaapt.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
ow.......quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is al een jaar of twee aan. Hij denkt erover daarheen te verhuizen zelfs.
Ik heb alleen geen Griekse woorden geleerd want ze is slechthorend.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
want ze is slechthorend.
Terecht.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......sorry maar daar moest ik effe om lachen
![]()
enne nee wonen zou ik daar nooit willen ik blijf lekker hier.......
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Terecht.
Het eerste bedoelde ik, dat andere kan ik niet beoordelen.![]()
Gewéldig!!quote:
En werkeloos. Öf slapeloos.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
I'll keep it in mind.![]()
Dus jij bent een nachtbraker en cute (quote van noekje) en je blowt.![]()
en hopeloos grenzeloosquote:
Alleen als ze Fokt.quote:
Heerlijk nummer, zelfs met pasenquote:
Lies je loopt nu exact 13 posts achterquote:
Zullen we even dansen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heerlijk nummer, zelfs met pasen
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Lies je loopt nu exact 13 posts achter
opaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |