Hoi, welkom terug, ik ben de nieuwste verstekeling op dit zinkende schip.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ah net Brokeback Mountain gezien. Mooi.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar ik heb een koppie thee...... beter denk ik
Ja wel een mooie film. Alhoewel het wel even duurde voor ie echt op gang was.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ah net Brokeback Mountain gezien. Mooi.
Over cowboys die stiekem homo zijn, en de hoofdrolspeler is dood, dus drama alom.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat een film?
stomme vraag.... ja dat is een film.... anders zou je zojuist een berg beklommen hebben
Zinken we?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoi, welkom terug, ik ben de nieuwste verstekeling op dit zinkende schip.
ow.........quote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Over cowboys die stiekem homo zijn, en de hoofdrolspeler is dood, dus drama alom.![]()
En ik heb heus wel eens een berg beklommen.
Welkom thuis.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Vet lief, welkom-thuis-topic! Maar goed, ik loop nog 7 uur voor (vanmorgen pas teruggekomen) dus ik kruip mijn bedje in! ALVAST EEN HELE FIJNE KERST!!
Slaap lekker Smash, er slaapt niets zo fijn als een eigen bed!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Vet lief, welkom-thuis-topic! Maar goed, ik loop nog 7 uur voor (vanmorgen pas teruggekomen) dus ik kruip mijn bedje in! ALVAST EEN HELE FIJNE KERST!!
Fijne Kerst Smashie en Trustequote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja wel een mooie film. Alhoewel het wel even duurde voor ie echt op gang was.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef Coos het volgende:
Nog even naar de brievenbus en dan ga ik een uurtje naast Fan liggen.
Ben op de bank blijven leggequote:Op woensdag 24 december 2008 22:36 schreef FANN het volgende:
[..]
waar was je nou eikel ?
lag ik in mijn nieuwe ponnetje te wachten......
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben op de bank blijven legge![]()
pak het ponnetje maar weer in
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
en leg jij d'r maar weer een knoop in dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |