The Matrixxquote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef icebliss het volgende:
Hallo Nijmegenaren. Ik zit met oud en nieuw in Nijmegen. Waar is het leukste feestje (dat nog niet uitverkocht is)?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je van houdt? als je fotos plaatst kunnen we dat beter beoordelen
Daar was ik donderdag nog vrij lang.quote:
Wanneer oud & nieuw?quote:
las t ook al, weet nog niet waarover, iets lekken uit de crew topics ofzo ?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
zarGon op zwart
Fijne formulering, die hebben mot gehad
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef icebliss het volgende:
Ziet er goed uit idd. Helaas maar één iemand van ons die 20+ is op het momentOf kijken ze daar niet zo naar?
Geen idee, opa hier heeft zijn 65+ kaart altijd op zak!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef icebliss het volgende:
Ziet er goed uit idd. Helaas maar één iemand van ons die 20+ is op het momentOf kijken ze daar niet zo naar?
Neuh er is niks gelekt, beleid of zo vaagquote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
las t ook al, weet nog niet waarover, iets lekken uit de crew topics ofzo ?
Het staat allemaal in die MED.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
las t ook al, weet nog niet waarover, iets lekken uit de crew topics ofzo ?
Nee, je moet het met de MED doenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh er is niks gelekt, beleid of zo vaag. Ik denk niet dat die ouwe hier 't ons gaat vertellen.
Opzich niet, maar als je een blij hoofd heb dan kunnen ze je er zo uitpakken. Gewoon de stad in dusquote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef icebliss het volgende:
quote:
bij de matrix bedoel je ? als je n lekker wijf bent kom je wel binnenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef icebliss het volgende:
Wil je ff helpenquote:
hierrrrquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aaaawjonkies
CP! Waar ben je???????????
wat is je muzieksmaak danquote:Op woensdag 24 december 2008 22:00 schreef icebliss het volgende:
Ja klopt, maar dat heeft meer met mijn muzieksmaak te makenVan Buren kom ik ook wel eens. Alleen niet echt meer sinds je op zaterdag moet betalen. Maargoed, zal het allemaal eens voorleggen aan de rest.
Als iemand nog iets hips weet, laat maar horen
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
invatie, die gaat in 't swarmi-boek
ik voel me vereerdquote:Op woensdag 24 december 2008 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
invatie, die gaat in 't swarmi-boek
quote:
Als je verdachte bent wel ja (als getuige is het natuurlijk een ander verhaal maar daar is meineed voor in het leven geroepen). Wat denk jij dan? Dat elke moordenaar die voor het gerecht komt vriendelijk toegeeft dat ie het gedaan heeft of hij zwijgt? Ze zullen allemaal pleiten onschuldig te zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
eeuuhhh, je mag zwijgen maar mag je echt liegen
?
Van 't boekquote:
Ik betwijfel of 'ie 't kan lezenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar heb je eigenlijk wel een punt ja![]()
.
[..]
Van 't boek? Dat wil je echt niet onder ogen zien
.
Hmm serieus?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:21 schreef Mikkie het volgende:
Ideaal zo'n Eee. Nu kan ik op de bank zitten typen en ondertussen nog All You Need Is Love kijken.
Quotes zijn vaak heul niet leuk als je ze uit de context haaltquote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
Eigenlijk moeten we nog steeds een top tien van quotes maken in de OP hè? Die een beetje de sfeer van het topic aangeven ofzo.
niet alleen die van swarmi doen dan, want anders lijkt het wel het klapjostitopicquote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
Eigenlijk moeten we nog steeds een top tien van quotes maken in de OP hè? Die een beetje de sfeer van het topic aangeven ofzo.
Of ze zijn soms zelfs tien keer zo leuk als je ze uit de context haaltquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Quotes zijn vaak heul niet leuk als je ze uit de context haalt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe die van moblo ook niet, anders lijkt 't alsof we allemaal kots-fetish hebben.
Ik doe helemaal niks, ik heb de top tien TT's al gedaan. Houniet heeft de OP gemaakt, tijd dat een ander eens aan het werk gaat. Jullie hebben note bene kerstvakantie, stelletje luie flikkers!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe die van moblo ook niet, anders lijkt 't alsof we allemaal kots-fetish hebben.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet alleen die van swarmi doen dan, want anders lijkt het wel het klapjostitopic
Ah mên, je kunt er niet eens iets tegenin brengen.quote:
Correctie: je post de stats omdat je geilt op je eigen postcount, dat telt nietquote:
erg hè?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die was wel heel erg voorspelbaar.
ik sta niet altijd bovenaan hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Correctie: je post de stats omdat je geilt op je eigen postcount, dat telt niet.
verspilde moeitequote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah mên, je kunt er niet eens iets tegenin brengen..
nog interessante gesprekken gehad ?quote:
Kerstavond is overratedquote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik niet, iig niet op kerstavond
Goed, de eerste quote hebben we te pakken.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Misschien ben ik nu wel een sentimentele lul, maar ik vind All You Need eigenlijk best leuk om te zien vanavond![]()
.
homoquote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Misschien ben ik nu wel een sentimentele lul, maar ik vind All You Need eigenlijk best leuk om te zien vanavond![]()
.
bier, goeiequote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kerstavond is overrated. Ik zit al de hele avond heerlijk met een pilsje op de bank, niks mis mee. Fuck de kerstgedachte, ik moet morgen toch werken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |