Ik kijk altijd uit naar de hosties, houdt het boekje er bij, kijk waar we zijn, scrabble met alle woordenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies, die ene keer. Neem even twee goede straffe bakken koffie dadelijk en dan komt 't een heel eind goed. En wat ook scheelt is dat het in kerk meestal niet enorm warm is en de banken loeihard zijn, dus door het uitnodigende comfort zul je niet in slaap vallen
.
eeuuhhhquote:Op woensdag 24 december 2008 19:45 schreef Mikkie het volgende:
je bent verdachte dus je mag liegen dat het gedrukt staat als je voor zo'n agent staat.
ik dacht aan hosti meisterquote:Op woensdag 24 december 2008 20:57 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kijk altijd uit naar de hostie
Ik studeer theologie (o.a.) en ik heet de kardinaalquote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef swarmahoer het volgende:
kardinaal ff serieusvertel eens over je band met de kerk? want je weet er meer vanaf dan een gemiddeld persoon heb ik zo t idee
dat vroeg ik me ook af iddquote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
eeuuhhh, je mag zwijgen maar mag je echt liegen
?
ow ok die studie wist ik niet, ik dacht iets scheikundigs? aangezien je ook redelijk met cali mee kon pratenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik studeer theologie (o.a.) en ik heet de kardinaal
mocht hij stuk ganquote:Op woensdag 24 december 2008 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben hem hier 2 keer op DVD
Ik ben afgestudeerd biotechnoloogquote:Op woensdag 24 december 2008 21:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow ok die studie wist ik niet, ik dacht iets scheikundigs? aangezien je ook redelijk met cali mee kon praten
Wat vond je van de uitspraak van de paus dat homoseksualiteit met net net zoveel prioriteit "bestreden" dient te worden als de verdwijning van 't regenwoud?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik studeer theologie (o.a.) en ik heet de kardinaal
De paus is een vent in een jurk! Dat zegt voldoende!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat vond je van de uitspraak van de paus dat homoseksualiteit met net net zoveel prioriteit "bestreden" dient te worden als de verdwijning van 't regenwoud?
* kruist het vakje "geen mening" aanquote:Op woensdag 24 december 2008 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
De paus is een vent in een jurk! Dat zegt voldoende!
hangt er vanaf waar je van houdtquote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef icebliss het volgende:
Hallo Nijmegenaren. Ik zit met oud en nieuw in Nijmegen. Waar is het leukste feestje (dat nog niet uitverkocht is)?
O, nou ja theologisch kan ik de paus prima begrijpen!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
* kruist het vakje "geen mening" aan
boven de bakker bij de C&Aquote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef icebliss het volgende:
Hallo Nijmegenaren. Ik zit met oud en nieuw in Nijmegen. Waar is het leukste feestje (dat nog niet uitverkocht is)?
Theologie gaat uitsluitend over het christendom (katholiek hè het blijft de RU). Gewoon uit interesse!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef swarmahoer het volgende:
maar heb je theologie gewoon vanuit je interesse gevolgd? of vanuit een bepaalde religie
The Matrixxquote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef icebliss het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je van houdt? als je fotos plaatst kunnen we dat beter beoordelen
Daar was ik donderdag nog vrij lang.quote:
Wanneer oud & nieuw?quote:
las t ook al, weet nog niet waarover, iets lekken uit de crew topics ofzo ?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
zarGon op zwart
Fijne formulering, die hebben mot gehad
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef icebliss het volgende:
Ziet er goed uit idd. Helaas maar één iemand van ons die 20+ is op het momentOf kijken ze daar niet zo naar?
Geen idee, opa hier heeft zijn 65+ kaart altijd op zak!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef icebliss het volgende:
Ziet er goed uit idd. Helaas maar één iemand van ons die 20+ is op het momentOf kijken ze daar niet zo naar?
Neuh er is niks gelekt, beleid of zo vaagquote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
las t ook al, weet nog niet waarover, iets lekken uit de crew topics ofzo ?
Het staat allemaal in die MED.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
las t ook al, weet nog niet waarover, iets lekken uit de crew topics ofzo ?
Nee, je moet het met de MED doenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh er is niks gelekt, beleid of zo vaag. Ik denk niet dat die ouwe hier 't ons gaat vertellen.
Opzich niet, maar als je een blij hoofd heb dan kunnen ze je er zo uitpakken. Gewoon de stad in dusquote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef icebliss het volgende:
quote:
bij de matrix bedoel je ? als je n lekker wijf bent kom je wel binnenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef icebliss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |