Wil je ff helpenquote:
hierrrrquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aaaawjonkies
CP! Waar ben je???????????
wat is je muzieksmaak danquote:Op woensdag 24 december 2008 22:00 schreef icebliss het volgende:
Ja klopt, maar dat heeft meer met mijn muzieksmaak te makenVan Buren kom ik ook wel eens. Alleen niet echt meer sinds je op zaterdag moet betalen. Maargoed, zal het allemaal eens voorleggen aan de rest.
Als iemand nog iets hips weet, laat maar horen
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
invatie, die gaat in 't swarmi-boek
ik voel me vereerdquote:Op woensdag 24 december 2008 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
invatie, die gaat in 't swarmi-boek
quote:
Als je verdachte bent wel ja (als getuige is het natuurlijk een ander verhaal maar daar is meineed voor in het leven geroepen). Wat denk jij dan? Dat elke moordenaar die voor het gerecht komt vriendelijk toegeeft dat ie het gedaan heeft of hij zwijgt? Ze zullen allemaal pleiten onschuldig te zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
eeuuhhh, je mag zwijgen maar mag je echt liegen
?
Van 't boekquote:
Ik betwijfel of 'ie 't kan lezenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar heb je eigenlijk wel een punt ja![]()
.
[..]
Van 't boek? Dat wil je echt niet onder ogen zien
.
Hmm serieus?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:21 schreef Mikkie het volgende:
Ideaal zo'n Eee. Nu kan ik op de bank zitten typen en ondertussen nog All You Need Is Love kijken.
Quotes zijn vaak heul niet leuk als je ze uit de context haaltquote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
Eigenlijk moeten we nog steeds een top tien van quotes maken in de OP hè? Die een beetje de sfeer van het topic aangeven ofzo.
niet alleen die van swarmi doen dan, want anders lijkt het wel het klapjostitopicquote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
Eigenlijk moeten we nog steeds een top tien van quotes maken in de OP hè? Die een beetje de sfeer van het topic aangeven ofzo.
Of ze zijn soms zelfs tien keer zo leuk als je ze uit de context haaltquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Quotes zijn vaak heul niet leuk als je ze uit de context haalt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe die van moblo ook niet, anders lijkt 't alsof we allemaal kots-fetish hebben.
Ik doe helemaal niks, ik heb de top tien TT's al gedaan. Houniet heeft de OP gemaakt, tijd dat een ander eens aan het werk gaat. Jullie hebben note bene kerstvakantie, stelletje luie flikkers!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe die van moblo ook niet, anders lijkt 't alsof we allemaal kots-fetish hebben.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet alleen die van swarmi doen dan, want anders lijkt het wel het klapjostitopic
Ah mên, je kunt er niet eens iets tegenin brengen.quote:
Correctie: je post de stats omdat je geilt op je eigen postcount, dat telt nietquote:
erg hè?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die was wel heel erg voorspelbaar.
ik sta niet altijd bovenaan hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Correctie: je post de stats omdat je geilt op je eigen postcount, dat telt niet.
verspilde moeitequote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah mên, je kunt er niet eens iets tegenin brengen..
nog interessante gesprekken gehad ?quote:
Kerstavond is overratedquote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik niet, iig niet op kerstavond
Goed, de eerste quote hebben we te pakken.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Misschien ben ik nu wel een sentimentele lul, maar ik vind All You Need eigenlijk best leuk om te zien vanavond![]()
.
homoquote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef Mikkie het volgende:
Misschien ben ik nu wel een sentimentele lul, maar ik vind All You Need eigenlijk best leuk om te zien vanavond![]()
.
bier, goeiequote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kerstavond is overrated. Ik zit al de hele avond heerlijk met een pilsje op de bank, niks mis mee. Fuck de kerstgedachte, ik moet morgen toch werken
.
De 2e ook, ironie enzulks.quote:
Wat was je beeld hiervoor dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Mikkie! Nee!
Mijn beeld van jou, wat doe je
Nu pas?quote:
De ironiequote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
homo
ik kijk harry potter(naja t staat aan, mn zusje kijkt
)
Ik was er al bang voorquote:Op woensdag 24 december 2008 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed, de eerste quote hebben we te pakken.
BWHEEHEHEHEHEHEHE EN JIJ LEKKER NIET HÈquote:Op woensdag 24 december 2008 22:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat zou de enige aflevering zijn waarbij ik wél helemaal stuk zou gaan![]()
dudequote:Op woensdag 24 december 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
BWHEEHEHEHEHEHEHE EN JIJ LEKKER NIET HÈROT VOOR JE! NOT!! BWHAHAHAHA PWND LOLLEREINZ!!!11!!~1EINZ!11!!11!1!1!!! OMFGWTFLOLLERCOPTERBBQ!!!
En daar heeft die Robert ten fucking Brink 't niet over, hele persoonlijkeden worden verwoestquote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Mikkie! Ik vond je stoer en mannelijk, nu een sissy![]()
quote:
Peer pressure enzulksquote:Op woensdag 24 december 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook maar een biertje gepakt, als iedereen 't erover heeft kan ik echt niet achterblijven. Dat wordt ook wel verslaving genoemd.
Eerst ff m'n biertje opdrinken, ik heb 'm toch gekocht.quote:
Het voordeel van geen persoonlijkheid hebben, is dat ie ook niet verwoest kan worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef Mikkie het volgende:
Peer pressure enzulks. Daar had je laatst in Samson ook al last van. Wanneer gaan we weer zuipen, Piet?
Iedereen heeft z'n zwakke kanten op sommige momenten.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Mikkie! Ik vond je stoer en mannelijk, nu een sissy![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het voordeel van geen persoonlijkheid hebben, is dat ie ook niet verwoest kan worden.
stamp er dan ook nog ff opquote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst ff m'n biertje opdrinken, ik heb 'm toch gekocht.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eerst ff m'n biertje opdrinken, ik heb 'm toch gekocht.
Oh, om nog even een mini-college te geven deze woensdagavond: van verslaving is pas sprake na tien tot vijftien jaar. Daarvoor heet het misbruik of afhankelijkheid.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook maar een biertje gepakt, als iedereen 't erover heeft kan ik echt niet achterblijven. Dat wordt ook wel verslaving genoemd.
Bij de gemiddelde film was ik al in slaap gevallenquote:
Misbruik klinkt zo eng, doe maar afhankelijkheidquote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef Mikkie het volgende:
Oh, om nog even een mini-college te geven deze woensdagavond: van verslaving is pas sprake na tien tot vijftien jaar. Daarvoor heet het misbruik of afhankelijkheid.
Zat op WFL, kom ik nooitquote:Op woensdag 24 december 2008 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
wie is gfawkes die is ook op zwart
Wiki cp'en kunnen wij ook. Interpretatie van de wet, daar gaat 't om.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:53 schreef swarmahoer het volgende:
Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten.
Nee, dat was geen hintquote:
Oh leuk, wie heeft er zin in een alcoholtestje? En wel je eerlijke score posten hè?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misbruik klinkt zo eng, doe maar afhankelijkheid.
ik had gewoon verwacht dat het wel wat sneller zou gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |