Recht tegenover het huis, aan de andere kant van het plein.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:01 schreef Qunix het volgende:
Waar is btw het podium?
Lijkt me verschrikkelijk,d dan ga ik niet kijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul vond ik echt super... verder zou ik Annemieke, Domien of Rudy ook wel eens een kans willen geven... een andere optie zou een allchick-SR zijn met Annemieke, Roosmarijn en Claudia
Ach, beetje meligheid mag wel op de laatste dag.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:02 schreef Qunix het volgende:
Pest haar nou niet....
Ah! Okequote:Op woensdag 24 december 2008 14:02 schreef Impry het volgende:
[..]
Recht tegenover het huis, aan de andere kant van het plein.
Ik mag de Lakers niet. Samen met de Cavaliers en de Spurs de enige ploegen die ik niet mag. En laten de Lakers nu eerste staan in het westen en de Cavaliers 2e in het oostenquote:
ik doe niet meequote:Op woensdag 24 december 2008 14:03 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we niet doneren voor een transfer van Giel naar 538?
Jewel Jewelquote:Op woensdag 24 december 2008 14:03 schreef peaceman het volgende:
Wie is Roel?
Roosmarijn lijkt me goed in combinatie met Ekdom en Veenstra (niet alleen omdat het Ekdom en Veenstra zijn, maar ze kan met beide dj's heel goed opschieten. Ekdom is haar Avro-collega en met Veenstra is ze goed bevriend).quote:Op woensdag 24 december 2008 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk,d dan ga ik niet kijken![]()
Nieuws is erg serieus... Maar goed...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, beetje meligheid mag wel op de laatste dag.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar goed ook, want de collecte voor een rouwkrans liep niet echt hard
En ze heeft dezelfde humor...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roosmarijn lijkt me goed in combinatie met Ekdom en Veenstra (niet alleen omdat het Ekdom en Veenstra zijn, maar ze kan met beide dj's heel goed opschieten. Ekdom is haar Avro-collega en met Veenstra is ze goed bevriend).
Het gaat me ook vooral om Annemieke en Claudia waar ik tegen ben... die Annemieke heb ik nu wel genoeg gezien en Claudia daar kan ik gewoon niet "tegen". Al erg genoeg dat ze vanavond gaat presenteren.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roosmarijn lijkt me goed in combinatie met Ekdom en Veenstra (niet alleen omdat het Ekdom en Veenstra zijn, maar ze kan met beide dj's heel goed opschieten. Ekdom is haar Avro-collega en met Veenstra is ze goed bevriend).
Celtics zijn zo'n bij elkaar gekocht zooitje. Kevin McHale had vorig jaar GM of the Year moeten worden voor wat hij in Boston (zn oude club) heeft neergezet. Bij de Lakers spelen tenminste veel spelers die bij de Lakers zijn doorgebroken (alleen Gasol is een uitzondering).quote:Op woensdag 24 december 2008 14:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik mag de Lakers niet. Samen met de Cavaliers en de Spurs de enige ploegen die ik niet mag. En laten de Lakers nu eerste staan in het westen en de Cavaliers 2e in het oosten![]()
Daarentegen: CelticsMagic
Rajon Rondo
Dwight Howard
Erg tof ook dat ze mij een dvd heeft opgestuurd omdat ik een goeie grap bedacht voor haar programmaquote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ze heeft dezelfde humor...
Dan heb je het verkeerde adres, want Paul woont in Emmeloord.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, daar woont hij niet meer volgens mij.
Eerst in Almere en nu in Amsterdam.
Lijkt me eigenlijk niet zo slim om de wat onbekendere dj's in het huis te zetten.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat me ook vooral om Annemieke en Claudia waar ik tegen ben... die Annemieke heb ik nu wel genoeg gezien en Claudia daar kan ik gewoon niet "tegen". Al erg genoeg dat ze vanavond gaat presenteren.
Hij schrijft ze niet zelfquote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Die Paskal moet toch ook in een constante trip zitten om dit soort teksten te kunnen schrijven he.... zou ie zelf wél snappen wat ie zingt
Claudia *ril*quote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat me ook vooral om Annemieke en Claudia waar ik tegen ben... die Annemieke heb ik nu wel genoeg gezien en Claudia daar kan ik gewoon niet "tegen". Al erg genoeg dat ze vanavond gaat presenteren.
Dus in kan het opsporingsbericht weer intrekken ??quote:
Jawel tochquote:
Yupquote:Op woensdag 24 december 2008 14:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus in kan het opsporingsbericht weer intrekken ??![]()
Mooi lijstje hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef peaceman het volgende:
Volgend jaar wil ik Paul, Gerard en Rob/Michiel.
Slaapgasten:
Ilse de Lange
Leo Blokhuis
Theo Maassen
Marc Marie Huijbrechts
Geef Antiroos het komende jaar een nieuw programma en ze is al een stuk bekender! En wat maakt 1 minder bekende dj nou uit naast 2 bekende djs?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet zo slim om de wat onbekendere dj's in het huis te zetten.
Mee eens. Je mist Armin van buuren en Guus Meeuwis nog als slaapgasten.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef peaceman het volgende:
Volgend jaar wil ik Paul, Gerard en Rob/Michiel.
Slaapgasten:
Ilse de Lange
Leo Blokhuis
Theo Maassen
Marc Marie Huijbrechts
Dacht het wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef gerbenp het volgende:
Paul is toch in Etten-Leur geboren, of niet?
Peter Slagter tochquote:Op woensdag 24 december 2008 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel toch
En zo niet dan moet ie het toch zelf eens gaan proberen, want slechter dan dit kan niet
Nee jij niet.. dat moet dan een lekker wijf zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi lijstje hoorJe mist nog 1 slaapgast,die wil ik dan wel zijn.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee jij niet.. dat moet dan een lekker wijf zijn.
Ff denken.... Mag Caro Lenssen wel worden.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef peaceman het volgende:
Volgend jaar wil ik Paul, GerardRoosmarijn en Michiel.
quote:Slaapgasten:
Ilse de Lange![]()
Leo Blokhuis![]()
![]()
Theo Maassen
Marc Marie Huijbrechts twijfelgevalletje
Er zijn er meer!quote:
jij slaapt denk ik vannacht op de bankquote:Op woensdag 24 december 2008 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ff denken.... Mag Caro Lenssen wel worden.
quote:
Ach dat doet mij er niet zoveel toe. Bij de Lakers spelen veel spelers die ik gewoon niet graag zie spelen. Hoe goed ze ook kunnen basketballen, maar Fischer, Bryant, Gasol, Odom en Radmanovic zijn gewoon niet spelers waar ik graag naar kijk. Bynum is de enige uitzondering in de starting line-up.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Celtics zijn zo'n bij elkaar gekocht zooitje. Kevin McHale had vorig jaar GM of the Year moeten worden voor wat hij in Boston (zn oude club) heeft neergezet. Bij de Lakers spelen tenminste veel spelers die bij de Lakers zijn doorgebroken (alleen Gasol is een uitzondering).
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze wilde alleen wat meer rekenen voor het goede doel.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Wist ze nou zelf niet hoe hoog de boete is voor wildplassen
Daarom mag je ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik weer rank en slank en vooral lekker![]()
Meestal slaap ik 's avonds op de bank, lekker rustig voor Peace, maar vanavond ga ik dat maar eens niet doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Briggy het volgende:
[..]
jij slaapt denk ik vannacht op de bank
You go girlquote:Op woensdag 24 december 2008 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Meestal slaap ik 's avonds op de bank, lekker rustig voor Peace, maar vanavond ga ik dat maar eens niet doen.
Wat ontzettend mooi verwoordquote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Behoorlijk zwaar overschatte irritante over het paard getilde totaal ongrappige wandelende hamsterwangen![]()
![]()
.
Wat is er mis met Theo Maassen?quote:
Ook uit Seattle tochquote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef ThunderChild het volgende:
Dit lijkt me toch wel erg veel op Pearl Jam lijken . . .![]()
Portland is idd ook een leuke groep bij elkaar aan het verzamelen. Had een paar jaar geleden ook zo'n schijthekel aan ze met dat bij elkaar gekochte zooitje met Stoudamire, Smith, Pippen, Wallace en Sabonis (en een bank met spelers die starter zouden zijn bij de meeste andere teams). Wat was ik in 2000 blij dat de Lakers 15 punten op rij maakten en naar de Finals gingen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach dat doet mij er niet zoveel toe. Bij de Lakers spelen veel spelers die ik gewoon niet graag zie spelen. Hoe goed ze ook kunnen basketballen, maar Fischer, Bryant, Gasol, Odom en Radmanovic zijn gewoon niet spelers waar ik graag naar kijk. Bynum is de enige uitzondering in de starting line-up.
Mijn meest favoriete ploeg is trouwens Portland. De Trail Blazers hebben echt zo'n jong heldenteam met Roy, Aldrigde, Oden, Batum en Blake en dan die bank ook echt met Rodriguez, Fernandez, Outlaw en Przybilla. Stuk voor stuk geweldige spelers
Er komt veel muziek uit deze categorie uit Seattle.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook uit Seattle tochZelfde oefenruimte
.
Werkelijk?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef F04 het volgende:
Laatste dag!
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er komt veel muziek uit deze categorie uit Seattle.
En tegenwoordig komt Fleet Foxes er vandaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, ik dacht dat ie z'n ex zou beschikbaar stellen.
En dat klinkt dan weer lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 14:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er komt veel muziek uit deze categorie uit Seattle.
En tegenwoordig komt Fleet Foxes er vandaan
Hij is toch niet vreemdgegaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Tiësto had het te druk met vreemdgaan
Dan zouden ze de 2,5 mln moeten kunnen halen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is ze lekker?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zouden ze de 2,5 mln moeten kunnen halen.
Oh ik dacht zo iets gehoord te hebben, als oorzaak voor het afbreken van de verlovingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |