Ook uit Seattle tochquote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef ThunderChild het volgende:
Dit lijkt me toch wel erg veel op Pearl Jam lijken . . .![]()
Portland is idd ook een leuke groep bij elkaar aan het verzamelen. Had een paar jaar geleden ook zo'n schijthekel aan ze met dat bij elkaar gekochte zooitje met Stoudamire, Smith, Pippen, Wallace en Sabonis (en een bank met spelers die starter zouden zijn bij de meeste andere teams). Wat was ik in 2000 blij dat de Lakers 15 punten op rij maakten en naar de Finals gingen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach dat doet mij er niet zoveel toe. Bij de Lakers spelen veel spelers die ik gewoon niet graag zie spelen. Hoe goed ze ook kunnen basketballen, maar Fischer, Bryant, Gasol, Odom en Radmanovic zijn gewoon niet spelers waar ik graag naar kijk. Bynum is de enige uitzondering in de starting line-up.
Mijn meest favoriete ploeg is trouwens Portland. De Trail Blazers hebben echt zo'n jong heldenteam met Roy, Aldrigde, Oden, Batum en Blake en dan die bank ook echt met Rodriguez, Fernandez, Outlaw en Przybilla. Stuk voor stuk geweldige spelers
Er komt veel muziek uit deze categorie uit Seattle.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook uit Seattle tochZelfde oefenruimte
.
Werkelijk?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef F04 het volgende:
Laatste dag!
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er komt veel muziek uit deze categorie uit Seattle.
En tegenwoordig komt Fleet Foxes er vandaan
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, ik dacht dat ie z'n ex zou beschikbaar stellen.
En dat klinkt dan weer lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 14:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er komt veel muziek uit deze categorie uit Seattle.
En tegenwoordig komt Fleet Foxes er vandaan
Hij is toch niet vreemdgegaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef TheVulture het volgende:
Tiësto had het te druk met vreemdgaan
Dan zouden ze de 2,5 mln moeten kunnen halen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is ze lekker?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan zouden ze de 2,5 mln moeten kunnen halen.
Oh ik dacht zo iets gehoord te hebben, als oorzaak voor het afbreken van de verlovingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |