Peter Slagter tochquote:Op woensdag 24 december 2008 14:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel toch
En zo niet dan moet ie het toch zelf eens gaan proberen, want slechter dan dit kan niet
Nee jij niet.. dat moet dan een lekker wijf zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi lijstje hoorJe mist nog 1 slaapgast,die wil ik dan wel zijn.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee jij niet.. dat moet dan een lekker wijf zijn.
Ff denken.... Mag Caro Lenssen wel worden.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef peaceman het volgende:
Volgend jaar wil ik Paul, GerardRoosmarijn en Michiel.
quote:Slaapgasten:
Ilse de Lange![]()
Leo Blokhuis![]()
![]()
Theo Maassen
Marc Marie Huijbrechts twijfelgevalletje
Er zijn er meer!quote:
jij slaapt denk ik vannacht op de bankquote:Op woensdag 24 december 2008 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ff denken.... Mag Caro Lenssen wel worden.
quote:
Ach dat doet mij er niet zoveel toe. Bij de Lakers spelen veel spelers die ik gewoon niet graag zie spelen. Hoe goed ze ook kunnen basketballen, maar Fischer, Bryant, Gasol, Odom en Radmanovic zijn gewoon niet spelers waar ik graag naar kijk. Bynum is de enige uitzondering in de starting line-up.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Celtics zijn zo'n bij elkaar gekocht zooitje. Kevin McHale had vorig jaar GM of the Year moeten worden voor wat hij in Boston (zn oude club) heeft neergezet. Bij de Lakers spelen tenminste veel spelers die bij de Lakers zijn doorgebroken (alleen Gasol is een uitzondering).
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ze wilde alleen wat meer rekenen voor het goede doel.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Wist ze nou zelf niet hoe hoog de boete is voor wildplassen
Daarom mag je ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
tegen die tijd ben ik weer rank en slank en vooral lekker![]()
Meestal slaap ik 's avonds op de bank, lekker rustig voor Peace, maar vanavond ga ik dat maar eens niet doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Briggy het volgende:
[..]
jij slaapt denk ik vannacht op de bank
You go girlquote:Op woensdag 24 december 2008 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Meestal slaap ik 's avonds op de bank, lekker rustig voor Peace, maar vanavond ga ik dat maar eens niet doen.
Wat ontzettend mooi verwoordquote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Behoorlijk zwaar overschatte irritante over het paard getilde totaal ongrappige wandelende hamsterwangen![]()
![]()
.
Wat is er mis met Theo Maassen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |