Erg tof ook dat ze mij een dvd heeft opgestuurd omdat ik een goeie grap bedacht voor haar programmaquote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ze heeft dezelfde humor...
Dan heb je het verkeerde adres, want Paul woont in Emmeloord.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, daar woont hij niet meer volgens mij.
Eerst in Almere en nu in Amsterdam.
Lijkt me eigenlijk niet zo slim om de wat onbekendere dj's in het huis te zetten.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat me ook vooral om Annemieke en Claudia waar ik tegen ben... die Annemieke heb ik nu wel genoeg gezien en Claudia daar kan ik gewoon niet "tegen". Al erg genoeg dat ze vanavond gaat presenteren.
Hij schrijft ze niet zelfquote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Die Paskal moet toch ook in een constante trip zitten om dit soort teksten te kunnen schrijven he.... zou ie zelf wél snappen wat ie zingt
Claudia *ril*quote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat me ook vooral om Annemieke en Claudia waar ik tegen ben... die Annemieke heb ik nu wel genoeg gezien en Claudia daar kan ik gewoon niet "tegen". Al erg genoeg dat ze vanavond gaat presenteren.
Dus in kan het opsporingsbericht weer intrekken ??quote:
Jawel tochquote:
Yupquote:Op woensdag 24 december 2008 14:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus in kan het opsporingsbericht weer intrekken ??![]()
Mooi lijstje hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef peaceman het volgende:
Volgend jaar wil ik Paul, Gerard en Rob/Michiel.
Slaapgasten:
Ilse de Lange
Leo Blokhuis
Theo Maassen
Marc Marie Huijbrechts
Geef Antiroos het komende jaar een nieuw programma en ze is al een stuk bekender! En wat maakt 1 minder bekende dj nou uit naast 2 bekende djs?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk niet zo slim om de wat onbekendere dj's in het huis te zetten.
Mee eens. Je mist Armin van buuren en Guus Meeuwis nog als slaapgasten.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef peaceman het volgende:
Volgend jaar wil ik Paul, Gerard en Rob/Michiel.
Slaapgasten:
Ilse de Lange
Leo Blokhuis
Theo Maassen
Marc Marie Huijbrechts
Dacht het wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:09 schreef gerbenp het volgende:
Paul is toch in Etten-Leur geboren, of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |