Exact mijn gedachtenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Lijkt mij niet geheel normaal, lijkt mij normaler als je gewoon voldoende zelfvertrouwen hebt om je relatie een apart plekje in je leven te geven en niet 'overal mee naartoe te nemen'. Ik keur dat af, omdat ik slechte ervaringen heb met vrienden die zo met hun relaties omgaan. Ik ben vrienden kwijtgeraakt omdat ze een vriendin kregen. Daarnaast waardeer ik mensen met een eigen mening gewoon zozeer, dat ik de kriebel krijg als mensen zeggen 'Ik weet niet of mijn vriend(in) dat goedvindt, even vragen'. En ik vind het onbeleefd als je bijv de hele tijd over elkaars been zit te wrijven als je een gesprek met een ander voert. Kleffen doe je thuus, in mijn geval.
Tjeempiequote:Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat laatste, als een kater zeg maar, maar zonder gedronken te hebben.
We willen je ook wel een muis sponsoren hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:26 schreef WALL-E het volgende:
Je ziet bergen konijnen omdat jullie hetzelfde account gebruiken en dat leest kut. Ik zit er zelfs over na te denken om een scroll wieltje bij jullie in rekening te brengen!
Hmm, kquote:Daarnaast reageren jullie dubbel (zie hierboven) en ik kan niet snel genoeg zien wie het zegt waardoor me beeld van degene achter post achter blijft.
Waarom moet alles nut hebben?quote:Bij Alicey heb ik toch een ander beeld dan SC. Sowieso, wat is het nut?
Je hebt antwoord. Ik controleer de account Alicey eik nooit meer op PM's.quote:Ga je (mevrouw konijn) nog op me PM reageren trouwens of doe je dat principieel niet?
Dit ga ik eerst eens op me in laten werken.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef -Trinity- het volgende:
Lijkt mij niet geheel normaal, lijkt mij normaler als je gewoon voldoende zelfvertrouwen hebt om je relatie een apart plekje in je leven te geven en niet 'overal mee naartoe te nemen'. Ik keur dat af, omdat ik slechte ervaringen heb met vrienden die zo met hun relaties omgaan. Ik ben vrienden kwijtgeraakt omdat ze een vriendin kregen.
Het is niet zo dat we geen eigen mening hebben ofzo. We zijn het toevallig over veel dingen eens, da's iets anders.quote:Daarnaast waardeer ik mensen met een eigen mening gewoon zozeer, dat ik de kriebel krijg als mensen zeggen 'Ik weet niet of mijn vriend(in) dat goedvindt, even vragen'. En ik vind het onbeleefd als je bijv de hele tijd over elkaars been zit te wrijven als je een gesprek met een ander voert. Kleffen doe je thuus, in mijn geval.
Ik kan zo van mijn balkon aanleggenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:44 schreef het_fokschaap het volgende:
suggestie volgende topictitel "Konijnenjacht"
of "Konijn op het kerstmenu"
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:44 schreef het_fokschaap het volgende:
suggestie volgende topictitel "Konijnenjacht"
of "Konijn op het kerstmenu"
Volgens de mevrouw van het gemeentehuis gisteren niet. Die vond het document van Meneer Konijntje ongeldig.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Nou, vermijd ik de LFC om van dat irritante gedoe van die konijnen verschoond te blijven, kom ik ze in andere topics tegen. Ik heb geen idee wie ik voor me heb en heb dan ook geen enkele behoefte om op een van die posts te reageren. Alleen een beetje jammer dat er zoveel zijn.
Hebben jullie ineens geen eigen identieit meer ofzo?
Amenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Lijkt mij niet geheel normaal, lijkt mij normaler als je gewoon voldoende zelfvertrouwen hebt om je relatie een apart plekje in je leven te geven en niet 'overal mee naartoe te nemen'. Ik keur dat af, omdat ik slechte ervaringen heb met vrienden die zo met hun relaties omgaan. Ik ben vrienden kwijtgeraakt omdat ze een vriendin kregen. Daarnaast waardeer ik mensen met een eigen mening gewoon zozeer, dat ik de kriebel krijg als mensen zeggen 'Ik weet niet of mijn vriend(in) dat goedvindt, even vragen'. En ik vind het onbeleefd als je bijv de hele tijd over elkaars been zit te wrijven als je een gesprek met een ander voert. Kleffen doe je thuus, in mijn geval.
Ik ben ook nooit zo voor dergelijke relaties geweest. Ik mijn ding, zij haar ding, zo nu en dan mengt dat, maar je moet niet teveel in mekaar opgaan. Dat zie je ook bij mensen die studeren; die zitten hun hele studententijd klef aan een persoon, na die tijd gaat het uit, en dan vragen ze zichzelf opeens af wie ze nou precies zijn. Heb dat al meerdere keren gezien.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En laten jullie je daar ook konijntjes noemen, praat er maar een van jullie en zijn jullie daar ook klef en maar een persoon?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Een dagje naar ouders en een dagje naar schoonouders.
Hoe burgerlijk![]()
maar daar gedraag je je wel beleefd als je onder mensen bent?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:50 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben er wel een gezamelijke account.
en wie is 'ik' in deze?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Dat is grappig, je lijkt nu te beweren dat ik dat nu niet doe.
Tja, en veel mensen in dit topic hebben geen zin in dat gedoe van jullie, maar daar zullen we het helaas ook mee moeten doen....quote:
't is klaar wat mij betreft miss sly.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, en veel mensen in dit topic hebben geen zin in dat gedoe van jullie, maar daar zullen we het helaas ook mee moeten doen....
Ook geen dingen doen met mede-studenten oid?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:05 schreef Reya het volgende:
Overigens ga ik niets doen de komende dagen. Althans, niet iets dat met een conventionele invulling van Kerst te maken heeft, ik heb nog wel een aantal andere dingen te doen. Ik zou eigenlijk naar het ziekenhuis gaan om mijn vader te bezoeken, maar die is weer ontslagen, dus wellicht ga ik morgen even bij mijn ouders langs, maar meer ook niet.
Voor zover die uberhaupt al in de buurt zijn, zijn ze er nu niet, dus dat wordt hem even niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Ook geen dingen doen met mede-studenten oid?
Hmm jammer.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor zover die uberhaupt al in de buurt zijn, zijn ze er nu niet, dus dat wordt hem even niet.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef VonHinten het volgende:
BierDrank ende luide muziek voor de man die de hele dag geschtoediertniet veel gedaan heeft
Ik heb er voor mijzelf 2 weken voor uitgetrokken, maar het zal in mijn geval pas de laatste dagen wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:58 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga proberen te studeren deze kerst. Rest vd dagen is het niet gelukt, aangezien alles dicht is hier, moet de afleiding nu wel minimaal zijn.
Heb jij nog zo'n slingerlaptop?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:39 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Een laptop van jaar oud die 2 jaar lang niet gebruikt is weer aanslingeren is niet eenvoudig.
dat kan..."De brief voor de koning"quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:55 schreef WALL-E het volgende:
Op naar de volgende golf familieBen blij als ik zondag gewoon rustig naar een goed verhaal van Tonke Dragt kan kijken
Nee hoor, dat lijkt maar zo. We doen gewoon wat jij wiltquote:
Dat wel natuurlijkquote:Gelukkig maar.
....en hetzelfde van mijquote:Goedemorgen en nog prettige kerst enzo
Je kan beter BBC docu's kijken, die zijn zonder reclame's en 5 jaar eerder op tv bij de BBC en daarna pas bij NGquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:30 schreef Haushofer het volgende:
Leuke docu's op National GeographicAls je het trage tempo en de vele reclames voor lief neemt, that is.
Nouja, ik kijk ze niet veel maar zie toch wel eens ©BBC etc, langskomen. De echte natuurdocu's zijn meestal van NG zelf inderdaad, maar alle overige dingen meestal niet..quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:43 schreef Haushofer het volgende:
Volgens mij worden die NG docu's door NG zelf gemaakt, dus lijkt het me sterk dat ze eerder op de BBC verschijnen
Have funquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:16 schreef VonHinten het volgende:
![]()
Net terug van mijn ouders in Gelderland en dan zo gelijk door naar het wokrestaurant om es ff een hoop aziatische meuk naar binnen te tikken met de schoonfamilie
Herkenbaar. Ik heb gewonnne samen met mijn tante.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:44 schreef VonHinten het volgende:
Ow en natuurlijk potjes triviant spelen_!
Nog enkele kerstgerelateerde (over Jezus enzo) docu's langsgeweest?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:30 schreef Haushofer het volgende:
Leuke docu's op National GeographicAls je het trage tempo en de vele reclames voor lief neemt, that is.
Ik geloof dat gisteren en vanavond de Bijbel aan de beurt is/wasquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nog enkele kerstgerelateerde (over Jezus enzo) docu's langsgeweest?
Ik zag gisteravond nog wel de hoofden van o.a. Bart Ehrman en Craig Evans langskomen, ging geloof ik over het evangelie van Judas. Maar heb het verder niet gekeken.
Nee, eigenlijk niet eens zo gek veel. Wel over Sodom&Gemorra, de Exodus, het verhaal van Kaïn&Abel, het Judas evangelie inderdaad, en Herodus, maar die laatste werd ook met hun blaadje meegegeven deze maand.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nog enkele kerstgerelateerde (over Jezus enzo) docu's langsgeweest?
Ik zag gisteravond nog wel de hoofden van o.a. Bart Ehrman en Craig Evans langskomen, ging geloof ik over het evangelie van Judas. Maar heb het verder niet gekeken.
Ik zet em wel even in een hoekjequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:22 schreef Bensel het volgende:
ow, ik mag hier mijn kerstwens achter laten?
kerstwens
Met z'n drietjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemiddag
dat was kerst 2008, op naar 2009
lekker in bed, Top 2000 aan. Is het zo weer overquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:41 schreef Haushofer het volgende:
Nou, niet echt; m'n pa was voor het eerst sinds 4 jaar weer es thuis met Kerst en die heeft de hele Kerst op bed gelegen. En nou is het mijn beurt
het prille kerstgeluk spat van de foto afquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:45 schreef Alicey het volgende:
Zo zagen de kerstkonijntjes er uit:
[ afbeelding ]
Met terugwerkende kracht hetzelfde voor jou, kdquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben erg laat, maar alsnog fijne en gezegende dagen toegewenst aan een ieder!
Jij bent daar echt niet goed in hè? Vrije tijd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:36 schreef Reya het volgende:
Mjah, ik heb een week vrij, zeg maar; ik weet totaal niet wat te doen in al die dagen. Misschien ga ik wat vooruit werken, maar volgensmij is dat niet echt het idee achter vrij hebben.
Ik heb echt wel geen levenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef Doffy het volgende:
Het is slecht gesteld met de LFC... is het even kerst, en er wordt nauwelijks gepost. Het is triest
De conclusie is onontkoombaar... alle LFC'ers hebben.... een leven
Alles lekker. Volgegeten en welquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:11 schreef Isegrim het volgende:
Gaat alles goed? Geniet je van je nieuwe huisje?Doe de groeten aan je lief.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb echt wel geen leven![]()
Alleen in mn eentje posten is ook zo eenzaam
Ik ben ook schuldig, ik geef het toequote:En waar was jij dan?
Andermans kooksels of je eigen?quote:
quote:Het nieuwe huisje begint langzaam als thuis te voelen. Al moet er nog steeds veel bij. Ik zalde groeten doen
Met jullie ook alles lekker?
Beide. Eerste kerstdag diner met (hele) familie, waarvan een deel zelfgemaakt. Tweede kerstdag met vrienden uit eten geweest.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Beide. Eerste kerstdag diner met (hele) familie, waarvan een deel zelfgemaakt. Tweede kerstdag met vrienden uit eten geweest.
Gezelliquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Leuk.Wij haden geen familiedingen omdat mijn zusje en moeder allebei aan het werk waren in de sauna. Met Oud & Nieuw gaan we naar mijn ouders toe.
Mjam, klinkt goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik had trouwens gisteren echt supersimpele maar heerlijke borrelhapjes: kipstukjes met zoete sojasaus, stemgember (door knoflookpers gehaald) en honing. Waren zeer geslaagd en erg in trek. Een aantal mensen namen zelfs een 'KVO-tje' mee (Kip Voor Onderweg).
Alles met zuidvruchten is lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mjam, klinkt goed
Mijn zuidvruchtenterrine als dessert beviel ook erg goed. Best simpel, toch feestelijk en erg lekker. Nog gezond ook!
Nee, volgensmij ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij bent daar echt niet goed in hè? Vrije tijd.
Vrijetijdskunde was een aantal jaren geleden dus echt een HBO-studie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In ruil voor wat vrije tijd wil ik je er wel een cursus in geven.
http://www.hbostart.nl/economie/vrijetijdskunde/quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:23 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde was een aantal jaren geleden dus echt een HBO-studie.Weet niet of het nog steeds zo is.
A. ook, en die is niet eens potquote:Op zondag 28 december 2008 10:37 schreef Isegrim het volgende:
Pottenbakken lijkt mij leuk.Sowieso is klei een erg bevredigend materiaal.
Omdat u (De WFL LFC'er) het wilde!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef Doffy het volgende:
Maar gelukkig zijnLiesje
en SC weer terug
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:30 schreef Isegrim het volgende:
Doffy, er is een topic over je voormalige buurman.
Maitreya, wereldleraar, mislukt cultfiguur of Mr Antichrist?
Thanks!quote:Op zondag 28 december 2008 12:57 schreef WALL-E het volgende:
GoedemiddagToffe foto, leuke kleding ook
![]()
Goedquote:
Gelukkig heb je het overleefdquote:
Ik ken het .. vandaag minder aan de studie gedaan dan ik me had voorgenomen. Ach ja, sommige dagen kun je de kop er niet bijhoudenquote:Op zondag 28 december 2008 21:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goed
Moet alleen nog wat voor school doen, maar dat schiet niet echt op
Dat heb ik al de hele weekquote:Op zondag 28 december 2008 21:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik ken het .. vandaag minder aan de studie gedaan dan ik me had voorgenomen. Ach ja, sommige dagen kun je de kop er niet bijhouden
Hoe beviel het?quote:Op zondag 28 december 2008 22:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vanmiddag, Kunsthal, Giacometti tentoonstelling
De Kunsthal blijft leuk, en de tentoonstelling was prima. En de koffie in het café was ook lekkerquote:
Shoppen?quote:We zijn vandaag wel in Rotterdam geweest, maar niet daar..
Ideaal dusquote:Op zondag 28 december 2008 22:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
De Kunsthal blijft leuk, en de tentoonstelling was prima. En de koffie in het café was ook lekker
In tegenstelling tot 020 hebben we die hier wel.quote:Verder hadden we een parkeerplaats voor de deur, dus we konden 010 ook snel weer uit![]()
Niet echt shoppen, maar nog wel wat inkopen doen die gisteren niet gelukt waren.quote:Shoppen?
Ja, de Kunsthal is een prima stukje 010quote:
Ja, ruimte zat bij julliequote:In tegenstelling tot 020 hebben we die hier wel.
Zoals?quote:Niet echt shoppen, maar nog wel wat inkopen doen die gisteren niet gelukt waren.
Een mooie champagne, een fruitig wit bourgogne-wijntje en een prachtige torres - die helaas al weer op is. Te duur maar onverslaanbaar.quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, de Kunsthal is een prima stukje 010
Zekersquote:Ja, ruimte zat bij jullie
Gisteren niet, het ging gisteren meer om meubelen en aangenaam voedsel. Een tijdje terug heb ik wel van mijnquote:Zoals?Nog een nieuwe cavia?
Ja, dat vinnik zieligquote:Op zondag 28 december 2008 22:17 schreef Alicey het volgende:
Gisteren niet, het ging gisteren meer om meubelen en aangenaam voedsel. Een tijdje terug heb ik wel van mijneen koe gekregen! (Zie foto een tijdje terug
)
Dit koetje is dus ook liev!quote:Op zondag 28 december 2008 22:18 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja, dat vinnik zielig
Koetjes zijn liev
Two minutes angerquote:Op zondag 28 december 2008 22:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ben je boos?
Pluk een roos!
Zet 'm op je hoed
Ben je morgen weer goed!
Ben je niet meer alocholvrij?quote:Op zondag 28 december 2008 22:15 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Een mooie champagne, een fruitig wit bourgogne-wijntje en een prachtige torres - die helaas al weer op is. Te duur maar onverslaanbaar.
En boodschappen natuurlijk
Nu je het zegt inderdaad!quote:
Djeez! ARBO! Ijsvrij! Kom maar weer naar huis, dan gaan we weer naar bedquote:Op maandag 29 december 2008 08:09 schreef Alicey het volgende:
* Alicey moest de pandbeheerder maar eens gaan voorstellen om de CV ook in het weekend te laten draaien. Ik heb nu maar handschoenen aan gedaan./
Ik zou dat heel graag willen.quote:Op maandag 29 december 2008 08:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Djeez! ARBO! Ijsvrij! Kom maar weer naar huis, dan gaan we weer naar bed
Investeer in een electrisch kacheltjequote:Op maandag 29 december 2008 09:57 schreef Reya het volgende:
Hoi SC
Dit appartement heeft het nadeel dat alle verwmarmingen gegroepeerd zijn op één plek (rond de badkamer), maar dat dat mijn werkplek maar matig weet te verwarmen - tenminste, bij oosterwind, zoals nu.
* Doffy sluit zich hierbij aanquote:Op maandag 29 december 2008 09:51 schreef SingleCoil het volgende:
VHReya
Welkom inhet rijk van de levenden.
En van hen die liever nog in bed zouden liggen
Het heeft voor jou meer weg van de Elyseeische velden?quote:Op maandag 29 december 2008 10:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
* Doffy sluit zich hierbij aan
Al vraag ik me ook af of de LFC bij het rijk der levenden hoort...
Nou, misschien meer van Limbo. Mensen met een leven vind je immers zelden in de LFC...quote:Op maandag 29 december 2008 10:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Het heeft voor jou meer weg van de Elyseeische velden?
ach, leven, leven...ik had vroeger ook een leven, het is echt highly overrated...quote:Op maandag 29 december 2008 10:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou, misschien meer van Limbo. Mensen met een leven vind je immers zelden in de LFC...
Wat doe jij hier dan nog?quote:Op maandag 29 december 2008 10:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou, misschien meer van Limbo. Mensen met een leven vind je immers zelden in de LFC...
Ik hoop dat het werkt, het is de valkuil voor alle mensen die niet goed met alcohol om kunnen gaan.quote:Op maandag 29 december 2008 06:50 schreef SingleCoil het volgende:
Zonder drank is het leven met A. lastig te verdragen, dat klopt
Nee, het zit als volgt: ik kan mezelf moeilijk in de hand houden met alcohol. Maar A. kan dat wel, en dat werkt prima zo. Hooguit een lastige taak voor haar. Voor mij wel prettig natuurlijk, ik heb al twee jaar zitten snakken naar een lekker glas rode wijn.
Goedemorgen overigens.
Succes missquote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef miss_sly het volgende:
3 weken geleden de eerste echo, met als resultaat een mooi, klein, knipperend hartje.
Straks de tweede echo waarop het begin van een klein popje te zien zou moeten zijn...erg spannend dus.
Thanksquote:
Dat hopen wij ookquote:Op maandag 29 december 2008 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik hoop straks goed nieuws te hebben
Voorlopig lijkt het goed te werken. Het heeft misschien ook iets met mentale behoefte te maken, toen ik alleen was had ik gewoon de behoefte mezelf af en toe blind te drinken, dat is er nu helemaal niet meer.quote:Op maandag 29 december 2008 10:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik hoop dat het werkt, het is de valkuil voor alle mensen die niet goed met alcohol om kunnen gaan.
Als het werkt, is dat mooi, want een goed glas wijn kan heerlijk zijn. Heb er zelf ook wel weer een keer zin in, maar dat zal nog een aantal maanden moeten wachten als alles goed gaat.
Om maar te zwijgen van je zedelijk gedragquote:Op maandag 29 december 2008 10:49 schreef Reya het volgende:
Ik drink tegenwoordig ook nog maar heel weinig, mede omdat ik er heel slecht tegen kan (en voor mijn gevoel ook steeds slechter). Alcoholgebruik dat velen nog als matig zullen beschouwen, leidt bij mij al tot misselijkheid, langdurige katers etc.
Blijkbaar was je zelf al zo ver heen dat je mij met livElived verwarde.quote:Op maandag 29 december 2008 10:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van je zedelijk gedrag
Ja, wie wil er nu niet aan livEliveD zittenquote:Op maandag 29 december 2008 10:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Blijkbaar was je zelf al zo ver heen dat je mij met livElived verwarde.
Spannendquote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef miss_sly het volgende:
3 weken geleden de eerste echo, met als resultaat een mooi, klein, knipperend hartje.
Straks de tweede echo waarop het begin van een klein popje te zien zou moeten zijn...erg spannend dus.
quote:Op maandag 29 december 2008 10:50 schreef SingleCoil het volgende:
Hmmmm...bij mij leidt alcoholgebruik vooral tot meer alcoholgebruik...en daarbij wordt ik ook steeds grappiger, tot je echt niet meer bijkomt...
quote:Op maandag 29 december 2008 10:50 schreef Doffy het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen van je zedelijk gedrag
je moet eens aan die knop met dat rode puntje draaien, bij ons wordt het dan vanzelf warm onder de douche...quote:Op maandag 29 december 2008 12:12 schreef Light het volgende:
Het is koud in de douche (en in m'n slaapkamer). Ik heb het raam maar eens bijna dicht gedaan
Jah, dan wordt het lokaal warm. Totdat je die knop weer de andere kant opdraait.quote:Op maandag 29 december 2008 12:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je moet eens aan die knop met dat rode puntje draaien, bij ons wordt het dan vanzelf warm onder de douche...
dat moet je dan ook niet doen.quote:Op maandag 29 december 2008 12:26 schreef Light het volgende:
[..]
Jah, dan wordt het lokaal warm. Totdat je die knop weer de andere kant opdraait.
Ik betaal al genoeg aan gas en water enzo.quote:Op maandag 29 december 2008 12:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat moet je dan ook niet doen.
tja...maar het is wel lekker warm, toch?quote:Op maandag 29 december 2008 12:32 schreef Light het volgende:
[..]
Ik betaal al genoeg aan gas en water enzo.
Raam wat verder dicht doen helpt vast ook, en kost minder.quote:Op maandag 29 december 2008 12:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja...maar het is wel lekker warm, toch?
Ja, daar moet je dan nu nog even van profiteren natuurlijk.quote:Ik ga zo nog maar eens lekker op kosten van A. onder de douche denk ik, ik betaal toch pas vanaf 1 januari mee aan de gasrekening
denk ut wel...quote:Op maandag 29 december 2008 12:53 schreef Light het volgende:
[..]
Raam wat verder dicht doen helpt vast ook, en kost minder.
Ja, dat is toch niet immoreel ofzo?quote:Ja, daar moet je dan nu nog even van profiteren natuurlijk.
Whooquote:Op maandag 29 december 2008 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil ook geen wiiquote:Op maandag 29 december 2008 13:49 schreef WALL-E het volgende:
Je zal maar een WII geven voor kerst Echtpaar gearresteerd vanwege verkeerd kerstcadeautje![]()
Tuurlijk. Heb 6 en 9 januari wel tentamens, dus het liefst na de 9equote:Op maandag 29 december 2008 13:49 schreef WALL-E het volgende:
Je zal maar een WII geven voor kerst Echtpaar gearresteerd vanwege verkeerd kerstcadeautje![]()
@Trin: Heb je binnenkort tijd voor een biosje?Ergens begin januari of zo
quote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef Geartsjuh het volgende:
Succes Miss en Schaap. Geniet van jullie popje
.
Oki, ik ga wat regelen voor daarna. Eerst ff wat trailers kieken.quote:Op maandag 29 december 2008 14:05 schreef -Trinity- het volgende:
Tuurlijk. Heb 6 en 9 januari wel tentamens, dus het liefst na de 9e.
Maar douchen gaat vanaf de electriciteitsrekening.quote:Op maandag 29 december 2008 12:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja...maar het is wel lekker warm, toch?
Ik ga zo nog maar eens lekker op kosten van A. onder de douche denk ik, ik betaal toch pas vanaf 1 januari mee aan de gasrekening
ohw...en dat hadden we natuurlijk anders afgesproken...? Dzjees...ik heb de laatste tijd wel veel pech....quote:Op maandag 29 december 2008 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar douchen gaat vanaf de electriciteitsrekening.
Heb je The day the earth stood still al gezien? Die's nu in IMAX, daar wil ik nog wel een keertje heenquote:Op maandag 29 december 2008 14:17 schreef WALL-E het volgende:
Oki, ik ga wat regelen voor daarna. Eerst ff wat trailers kieken.
Het zit je ook nooit mee he!quote:Op maandag 29 december 2008 14:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ohw...en dat hadden we natuurlijk anders afgesproken...? Dzjees...ik heb de laatste tijd wel veel pech....
Goed zo Syl!quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef miss_sly het volgende:
En alles was goed met ons poppetje: een hoofdje, begin van armpjes en beentjes en een hartje dat 161 slagen per minuut doetEn dat is een schitterend mooi geluid
Toffffffffffquote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef miss_sly het volgende:
En alles was goed met ons poppetje: een hoofdje, begin van armpjes en beentjes en een hartje dat 161 slagen per minuut doetEn dat is een schitterend mooi geluid
quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef miss_sly het volgende:
Whahahaaquote:Op maandag 29 december 2008 14:43 schreef -Trinity- het volgende:
Nais. Klinkt nu al gezellig! Ik weet ook niet wat ik van de film moet verwachten, maar slechter dan onze vorige kan het niet zijn.
Poppetje.
Vind je het gekquote:Op maandag 29 december 2008 14:52 schreef Reya het volgende:
Druk in de stad. Normaal ga ik altijd ergens aan het begin van de week om mensenmassa's te vermijden, maar blijkbaar zijn nu veel mensen vrij.
Goedzo.quote:Op maandag 29 december 2008 14:40 schreef miss_sly het volgende:
Tjeempie, je haar oid?quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik word met dit weer echt om de haverklap geëlektrocuteerd.
Hé, zo'n gitaar heb ik ook, een Wayne Static Flying Vquote:Op maandag 29 december 2008 23:17 schreef VonHinten het volgende:
En weer genoeg rechttoe rechtaan popi jopi popmetal voor vanavond
Ben ik nu gek of is het echt een veel beter idee om gewoon 100% terug te vorderen van stroomdieven?quote:Stroomleverancier Eneco vordert slechts de helft van het stroomgebruik van illegale hennepplantages terug van de eigenaars. De andere vijftig procent wordt niet door de eigenaars betaald, maar wel door de rest van de elektriciteitsverbruikers in de gemeente waar de plantage zich bevond. Dat blijkt uit informatie van het politiedistrict Gouwe/IJssel.
In het politiedistrict werden de gegevens verzameld van 69 verschillende opgedoekte plantages. In totaal werd er in die plantages voor 561 megawatt aan elektriciteit illegaal afgetapt, voor een bedrag van 221.000 euro.
"Het bedrag dat verloren gaat wordt verrekend over alle andere huishoudens," zegt districtschef van de politie Gouwe/IJssel Joep Patttijn tegen het AD. "Het is dus in ieders belang om vooral hennepkwekerijen in de straat of in de buurt te melden."
Met dank aan glasbak voor de submit.
zou het zo kunnen zijn dat eneco dat ook vindt, maar dat sommige weettelers niet zomaar spontaan aan hun burgerplichtichten voldoenquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben ik nu gek of is het echt een veel beter idee om gewoon 100% terug te vorderen van stroomdieven?
Op basis van hoe het artikel is geschreven zou ik zeggen van niet. Aan de andere kant begrijpen journalisten er vaak ook geen hol van hoe het zit en schrijven ze ook zo maar wat op...quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:17 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
zou het zo kunnen zijn dat eneco dat ook vindt, maar dat sommige weettelers niet zomaar spontaan aan hun burgerplichtichten voldoen?
![]()
ja.quote:Het is ook nog vroeg...
Ik neem nog maar een cappucinotje. De poezen vinden het helemaal niks, het afgeplakte kattenluik. Roosje pikt het niet en probeert 'm toch open te maken, Ringo houdt een sitdown actie op mijn toetsenbord. Ik acht de kans dat de katten dit geschil nog in hun voordeel gaan beslechten niet gering.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op basis van hoe het artikel is geschreven zou ik zeggen van niet. Aan de andere kant begrijpen journalisten er vaak ook geen hol van hoe het zit en schrijven ze ook zo maar wat op...
[..]
ja.
Niet naar buiten laten, veel te gevaarlijk..quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik neem nog maar een cappucinotje. De poezen vinden het helemaal niks, het afgeplakte kattenluik. Roosje pikt het niet en probeert 'm toch open te maken, Ringo houdt een sitdown actie op mijn toetsenbord. Ik acht de kans dat de katten dit geschil nog in hun voordeel gaan beslechten niet gering.
Ook wel es zo'n leipe baard gehad?quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hé, zo'n gitaar heb ik ook, een Wayne Static Flying V
Goedemorgen trouwens.
het woord "esthetisch" en het woord "kattenluik" in één zin gebruiken is bij jouw kattenluik so-wie-so een beetje raar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:28 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het afgeplakte kattenluik trouwens ook niets, maar dat is vooral esthetisch.![]()
ja, maar dat ging op een gegeven moment wel vreselijk jeuken en irriteren, ik werd er gek van man! Gevoelige huid, weet jequote:Op dinsdag 30 december 2008 08:30 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ook wel es zo'n leipe baard gehad?
Als je niet zou weten hoe het zit zou je bij deze zin iets heel anders denken dan dat er feitelijk aan de hand is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
het woord "esthetisch" en het woord "kattenluik" in één zin gebruiken is bij jouw kattenluik so-wie-so een beetje raar.
Ik laat ze trouwens zeker niet naar buiten hoor. Ik geloof dat RIngo inmiddels snapt wat ik bedoel met "lazer een end op, kutkat!", en Roosje heeft het al opgegeven, ducktape ftw!
Klinkt ernstig. Maar overweeg mijn lot dan eens: gisterenavond bandrepetitie gehad, ik was om kwart voor één thuis, vanochtend door A. om zes uur mijn bed uitgepest want ze vindt samen douchen zo gezellig, ik zeg OK dan, maar vervolgens zit ik te wachten op de winkel die de nieuwe eetkamertafel komen bezorgen. Dat kan ergens tussen 8 en 1 vanochtend zijn, dus weer ff lekker terug naar bed zit er ook niet in. Oh, de dramatiek in het leven van een man!quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:33 schreef VonHinten het volgende:
Goejesmorgens![]()
Gister doodop om 0:00u naar bed gegaan, vanmorgen om 8:15u doodop wakker geworden, maar toch niet door kunnen slapen![]()
Welke übersexy broodrooster heb jij je huis in gelokt dan?quote:On the brightside, het resultaat van mijn nieuwe and may i say pretty adorable looking broodrooster smaakt uitstekend
*weer in boeken duikt
quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
oh nee! Dát is jóuw kattenluik!
[ afbeelding ]
Ja kut is dat. Heel herkenbaar helaasquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:33 schreef VonHinten het volgende:
Gister doodop om 0:00u naar bed gegaan, vanmorgen om 8:15u doodop wakker geworden, maar toch niet door kunnen slapen![]()
Hier kwam laatst de loodgieter 'tussen 8 en 12' die boel ontstoppen. Op een of andere manier wordt het A) de avond ervoor altijd laat zodat je om 8 uur gigantisch verrot bent, en B) komt de loodgieter altijd pas na 11 uur aankakken. Op zo'n moment heb ik eigenlijk al geen zin meer om gezellig te doen en monsieur een bakkie leut aan te bieden..quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:46 schreef SingleCoil het volgende:
Dat kan ergens tussen 8 en 1 vanochtend zijn, dus weer ff lekker terug naar bed zit er ook niet in. Oh, de dramatiek in het leven van een man!
quote:[..]
Welke übersexy broodrooster heb jij je huis in gelokt dan?
steek een server in de fik, dan snappen ze de hint misschienquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:00 schreef Alicey het volgende:
* Alicey trekt weer handschoenen aan. Kankerkachel hier joh
Zo iig maar eens die ruimte leeg ruimen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
steek een server in de fik, dan snappen ze de hint misschien
je bent niet onduidelijk, dat is prettig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:34 schreef Reya het volgende:
Nee.
Het is voor het goede doel jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:25 schreef WALL-E het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze je er extra voor betalen.
Ik heb gewerkt in een zijstraat daar (Die man wint al jaren achter elkaar de oliebollentest). Na de AD oliebollentest stond er toen een rij tot heel ver die straat in.. Met zekerheid durf ik dat dus niet te zeggen..quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het is voor het goede doel ja
Voor de 010'ers: die oliebollenkraam die de AD oliebollentest won, kan je daar ook zonder een rij van 3 uur een paar oliebollen scoren?
Mooi, de ene helft van Nederland zit dan in Friesland en de andere helft achter de televisie, dus dan is het verder prettig rustig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel een Alvestêdentocht aankomen.
De winnaar was toch niet in 010?quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het is voor het goede doel ja
Voor de 010'ers: die oliebollenkraam die de AD oliebollentest won, kan je daar ook zonder een rij van 3 uur een paar oliebollen scoren?
Juist die tent heeft gewonnen: http://www.ad.nl/oliebollentest/quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De winnaar was toch niet in 010?
Ik weet het niet. Richard Visser bij mij in de buurt is hoog geëindigd, ik wou daar even naartoe gaan.
Dat klinkt waarschijnlijk. Hallo, mag ik er even langs, ik kom namelijk uit Amsterdam en wil liever rniet in de rij staan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:47 schreef Reya het volgende:
Wellicht krijg je wel een voorkeursbehandeling als je zegt dat je uit Amsterdam komt
quote:92 Oliebollenspecialiteiten Antoon Meijer Ossenmarkt - Groningen
Cijfer: 0
Testresultaten
Oordeel jury: Absoluut dieptepunt
Gewicht per bol: 65g
Prijs per bol: ¤ 0,80
Aanbieding: 13 voor 8,00 euro
Vet percentage: 6,61%
Conclusie: De gezondheidszorg wil af van de Zweedse band. Als er eentje over is, geef maar. Vastbinden deze man. Kan hij geen verder onheil aanrichten. Meer dan treurig.
Eetsequote:Op dinsdag 30 december 2008 09:58 schreef VonHinten het volgende:
En welke kraam staat er 200 meter van mijn huis?
[..]
Dat is dus die kerel die ieder jaar zo'n beetje wint.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De winnaar was toch niet in 010?
Ik weet het niet. Richard Visser bij mij in de buurt is hoog geëindigd, ik wou daar even naartoe gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |