het prille kerstgeluk spat van de foto afquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:45 schreef Alicey het volgende:
Zo zagen de kerstkonijntjes er uit:
[ afbeelding ]
Met terugwerkende kracht hetzelfde voor jou, kdquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben erg laat, maar alsnog fijne en gezegende dagen toegewenst aan een ieder!
Jij bent daar echt niet goed in hè? Vrije tijd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:36 schreef Reya het volgende:
Mjah, ik heb een week vrij, zeg maar; ik weet totaal niet wat te doen in al die dagen. Misschien ga ik wat vooruit werken, maar volgensmij is dat niet echt het idee achter vrij hebben.
Ik heb echt wel geen levenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef Doffy het volgende:
Het is slecht gesteld met de LFC... is het even kerst, en er wordt nauwelijks gepost. Het is triest
De conclusie is onontkoombaar... alle LFC'ers hebben.... een leven
Alles lekker. Volgegeten en welquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:11 schreef Isegrim het volgende:
Gaat alles goed? Geniet je van je nieuwe huisje?Doe de groeten aan je lief.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb echt wel geen leven![]()
Alleen in mn eentje posten is ook zo eenzaam
Ik ben ook schuldig, ik geef het toequote:En waar was jij dan?
Andermans kooksels of je eigen?quote:
quote:Het nieuwe huisje begint langzaam als thuis te voelen. Al moet er nog steeds veel bij. Ik zalde groeten doen
Met jullie ook alles lekker?
Beide. Eerste kerstdag diner met (hele) familie, waarvan een deel zelfgemaakt. Tweede kerstdag met vrienden uit eten geweest.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Beide. Eerste kerstdag diner met (hele) familie, waarvan een deel zelfgemaakt. Tweede kerstdag met vrienden uit eten geweest.
Gezelliquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Leuk.Wij haden geen familiedingen omdat mijn zusje en moeder allebei aan het werk waren in de sauna. Met Oud & Nieuw gaan we naar mijn ouders toe.
Mjam, klinkt goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik had trouwens gisteren echt supersimpele maar heerlijke borrelhapjes: kipstukjes met zoete sojasaus, stemgember (door knoflookpers gehaald) en honing. Waren zeer geslaagd en erg in trek. Een aantal mensen namen zelfs een 'KVO-tje' mee (Kip Voor Onderweg).
Alles met zuidvruchten is lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mjam, klinkt goed
Mijn zuidvruchtenterrine als dessert beviel ook erg goed. Best simpel, toch feestelijk en erg lekker. Nog gezond ook!
Nee, volgensmij ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij bent daar echt niet goed in hè? Vrije tijd.
Vrijetijdskunde was een aantal jaren geleden dus echt een HBO-studie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In ruil voor wat vrije tijd wil ik je er wel een cursus in geven.
http://www.hbostart.nl/economie/vrijetijdskunde/quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:23 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Vrijetijdskunde was een aantal jaren geleden dus echt een HBO-studie.Weet niet of het nog steeds zo is.
A. ook, en die is niet eens potquote:Op zondag 28 december 2008 10:37 schreef Isegrim het volgende:
Pottenbakken lijkt mij leuk.Sowieso is klei een erg bevredigend materiaal.
Omdat u (De WFL LFC'er) het wilde!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef Doffy het volgende:
Maar gelukkig zijnLiesje
en SC weer terug
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:30 schreef Isegrim het volgende:
Doffy, er is een topic over je voormalige buurman.
Maitreya, wereldleraar, mislukt cultfiguur of Mr Antichrist?
Thanks!quote:Op zondag 28 december 2008 12:57 schreef WALL-E het volgende:
GoedemiddagToffe foto, leuke kleding ook
![]()
Goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |