Heb jij nog zo'n slingerlaptop?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:39 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Een laptop van jaar oud die 2 jaar lang niet gebruikt is weer aanslingeren is niet eenvoudig.
dat kan..."De brief voor de koning"quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:55 schreef WALL-E het volgende:
Op naar de volgende golf familieBen blij als ik zondag gewoon rustig naar een goed verhaal van Tonke Dragt kan kijken
Nee hoor, dat lijkt maar zo. We doen gewoon wat jij wiltquote:
Dat wel natuurlijkquote:Gelukkig maar.
....en hetzelfde van mijquote:Goedemorgen en nog prettige kerst enzo
Je kan beter BBC docu's kijken, die zijn zonder reclame's en 5 jaar eerder op tv bij de BBC en daarna pas bij NGquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:30 schreef Haushofer het volgende:
Leuke docu's op National GeographicAls je het trage tempo en de vele reclames voor lief neemt, that is.
Nouja, ik kijk ze niet veel maar zie toch wel eens ©BBC etc, langskomen. De echte natuurdocu's zijn meestal van NG zelf inderdaad, maar alle overige dingen meestal niet..quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:43 schreef Haushofer het volgende:
Volgens mij worden die NG docu's door NG zelf gemaakt, dus lijkt het me sterk dat ze eerder op de BBC verschijnen
Have funquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:16 schreef VonHinten het volgende:
![]()
Net terug van mijn ouders in Gelderland en dan zo gelijk door naar het wokrestaurant om es ff een hoop aziatische meuk naar binnen te tikken met de schoonfamilie
Herkenbaar. Ik heb gewonnne samen met mijn tante.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:44 schreef VonHinten het volgende:
Ow en natuurlijk potjes triviant spelen_!
Nog enkele kerstgerelateerde (over Jezus enzo) docu's langsgeweest?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:30 schreef Haushofer het volgende:
Leuke docu's op National GeographicAls je het trage tempo en de vele reclames voor lief neemt, that is.
Ik geloof dat gisteren en vanavond de Bijbel aan de beurt is/wasquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nog enkele kerstgerelateerde (over Jezus enzo) docu's langsgeweest?
Ik zag gisteravond nog wel de hoofden van o.a. Bart Ehrman en Craig Evans langskomen, ging geloof ik over het evangelie van Judas. Maar heb het verder niet gekeken.
Nee, eigenlijk niet eens zo gek veel. Wel over Sodom&Gemorra, de Exodus, het verhaal van Kaïn&Abel, het Judas evangelie inderdaad, en Herodus, maar die laatste werd ook met hun blaadje meegegeven deze maand.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nog enkele kerstgerelateerde (over Jezus enzo) docu's langsgeweest?
Ik zag gisteravond nog wel de hoofden van o.a. Bart Ehrman en Craig Evans langskomen, ging geloof ik over het evangelie van Judas. Maar heb het verder niet gekeken.
Ik zet em wel even in een hoekjequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:22 schreef Bensel het volgende:
ow, ik mag hier mijn kerstwens achter laten?
kerstwens
Met z'n drietjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemiddag
dat was kerst 2008, op naar 2009
lekker in bed, Top 2000 aan. Is het zo weer overquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:41 schreef Haushofer het volgende:
Nou, niet echt; m'n pa was voor het eerst sinds 4 jaar weer es thuis met Kerst en die heeft de hele Kerst op bed gelegen. En nou is het mijn beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |