Exact mijn gedachtenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Lijkt mij niet geheel normaal, lijkt mij normaler als je gewoon voldoende zelfvertrouwen hebt om je relatie een apart plekje in je leven te geven en niet 'overal mee naartoe te nemen'. Ik keur dat af, omdat ik slechte ervaringen heb met vrienden die zo met hun relaties omgaan. Ik ben vrienden kwijtgeraakt omdat ze een vriendin kregen. Daarnaast waardeer ik mensen met een eigen mening gewoon zozeer, dat ik de kriebel krijg als mensen zeggen 'Ik weet niet of mijn vriend(in) dat goedvindt, even vragen'. En ik vind het onbeleefd als je bijv de hele tijd over elkaars been zit te wrijven als je een gesprek met een ander voert. Kleffen doe je thuus, in mijn geval.
Tjeempiequote:Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat laatste, als een kater zeg maar, maar zonder gedronken te hebben.
We willen je ook wel een muis sponsoren hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:26 schreef WALL-E het volgende:
Je ziet bergen konijnen omdat jullie hetzelfde account gebruiken en dat leest kut. Ik zit er zelfs over na te denken om een scroll wieltje bij jullie in rekening te brengen!
Hmm, kquote:Daarnaast reageren jullie dubbel (zie hierboven) en ik kan niet snel genoeg zien wie het zegt waardoor me beeld van degene achter post achter blijft.
Waarom moet alles nut hebben?quote:Bij Alicey heb ik toch een ander beeld dan SC. Sowieso, wat is het nut?
Je hebt antwoord. Ik controleer de account Alicey eik nooit meer op PM's.quote:Ga je (mevrouw konijn) nog op me PM reageren trouwens of doe je dat principieel niet?
Dit ga ik eerst eens op me in laten werken.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef -Trinity- het volgende:
Lijkt mij niet geheel normaal, lijkt mij normaler als je gewoon voldoende zelfvertrouwen hebt om je relatie een apart plekje in je leven te geven en niet 'overal mee naartoe te nemen'. Ik keur dat af, omdat ik slechte ervaringen heb met vrienden die zo met hun relaties omgaan. Ik ben vrienden kwijtgeraakt omdat ze een vriendin kregen.
Het is niet zo dat we geen eigen mening hebben ofzo. We zijn het toevallig over veel dingen eens, da's iets anders.quote:Daarnaast waardeer ik mensen met een eigen mening gewoon zozeer, dat ik de kriebel krijg als mensen zeggen 'Ik weet niet of mijn vriend(in) dat goedvindt, even vragen'. En ik vind het onbeleefd als je bijv de hele tijd over elkaars been zit te wrijven als je een gesprek met een ander voert. Kleffen doe je thuus, in mijn geval.
Ik kan zo van mijn balkon aanleggenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:44 schreef het_fokschaap het volgende:
suggestie volgende topictitel "Konijnenjacht"
of "Konijn op het kerstmenu"
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:44 schreef het_fokschaap het volgende:
suggestie volgende topictitel "Konijnenjacht"
of "Konijn op het kerstmenu"
Volgens de mevrouw van het gemeentehuis gisteren niet. Die vond het document van Meneer Konijntje ongeldig.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Nou, vermijd ik de LFC om van dat irritante gedoe van die konijnen verschoond te blijven, kom ik ze in andere topics tegen. Ik heb geen idee wie ik voor me heb en heb dan ook geen enkele behoefte om op een van die posts te reageren. Alleen een beetje jammer dat er zoveel zijn.
Hebben jullie ineens geen eigen identieit meer ofzo?
Amenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Lijkt mij niet geheel normaal, lijkt mij normaler als je gewoon voldoende zelfvertrouwen hebt om je relatie een apart plekje in je leven te geven en niet 'overal mee naartoe te nemen'. Ik keur dat af, omdat ik slechte ervaringen heb met vrienden die zo met hun relaties omgaan. Ik ben vrienden kwijtgeraakt omdat ze een vriendin kregen. Daarnaast waardeer ik mensen met een eigen mening gewoon zozeer, dat ik de kriebel krijg als mensen zeggen 'Ik weet niet of mijn vriend(in) dat goedvindt, even vragen'. En ik vind het onbeleefd als je bijv de hele tijd over elkaars been zit te wrijven als je een gesprek met een ander voert. Kleffen doe je thuus, in mijn geval.
Ik ben ook nooit zo voor dergelijke relaties geweest. Ik mijn ding, zij haar ding, zo nu en dan mengt dat, maar je moet niet teveel in mekaar opgaan. Dat zie je ook bij mensen die studeren; die zitten hun hele studententijd klef aan een persoon, na die tijd gaat het uit, en dan vragen ze zichzelf opeens af wie ze nou precies zijn. Heb dat al meerdere keren gezien.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En laten jullie je daar ook konijntjes noemen, praat er maar een van jullie en zijn jullie daar ook klef en maar een persoon?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Een dagje naar ouders en een dagje naar schoonouders.
Hoe burgerlijk![]()
maar daar gedraag je je wel beleefd als je onder mensen bent?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:50 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben er wel een gezamelijke account.
en wie is 'ik' in deze?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Dat is grappig, je lijkt nu te beweren dat ik dat nu niet doe.
Tja, en veel mensen in dit topic hebben geen zin in dat gedoe van jullie, maar daar zullen we het helaas ook mee moeten doen....quote:
't is klaar wat mij betreft miss sly.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, en veel mensen in dit topic hebben geen zin in dat gedoe van jullie, maar daar zullen we het helaas ook mee moeten doen....
Ook geen dingen doen met mede-studenten oid?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:05 schreef Reya het volgende:
Overigens ga ik niets doen de komende dagen. Althans, niet iets dat met een conventionele invulling van Kerst te maken heeft, ik heb nog wel een aantal andere dingen te doen. Ik zou eigenlijk naar het ziekenhuis gaan om mijn vader te bezoeken, maar die is weer ontslagen, dus wellicht ga ik morgen even bij mijn ouders langs, maar meer ook niet.
Voor zover die uberhaupt al in de buurt zijn, zijn ze er nu niet, dus dat wordt hem even niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Ook geen dingen doen met mede-studenten oid?
Hmm jammer.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor zover die uberhaupt al in de buurt zijn, zijn ze er nu niet, dus dat wordt hem even niet.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:58 schreef VonHinten het volgende:
BierDrank ende luide muziek voor de man die de hele dag geschtoediertniet veel gedaan heeft
Ik heb er voor mijzelf 2 weken voor uitgetrokken, maar het zal in mijn geval pas de laatste dagen wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:58 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga proberen te studeren deze kerst. Rest vd dagen is het niet gelukt, aangezien alles dicht is hier, moet de afleiding nu wel minimaal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |