Dat hoeft helemaal niet. Je moet gewoon naar plekken gaan waar je wilt zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen antwoord. De vraag blijft dus staan: waarom moeten niet-rokers zich aanpassen aan rokers?
Wellicht zegt dat meer over het niveau op dit forum dan over de rokers, want 'jullie' presenteren ook niet altijd de meest overtuigende argumenten. Bovendien, onderzoeken die mijn gelijk bewijzen copy-pasten kan ik ook. Daar heb je weinig brains voor nodig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn er onder rokers meer laag geschoolden inderdaad.
Dat zie je in deze topicreeks ook wel terug in de kwaliteit van de argumentatie van de meeste pro-rook posters.
Omdat niet-rokers te dom zijn om hun eigen keuzes te maken en de hele tijd hijgerig achter rokers aan hobbelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Als je een van mijn vorige reply's had gelezen, dan had je ook gelezen waarom er (bijna) geen non-smoking cafe's zijn
Je hebt dus niet mijn reply gelezenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat niet-rokers te dom zijn om hun eigen keuzes te maken en de hele tijd hijgerig achter rokers aan hobbelen.
De meeste niet-rokers zijn nog verslaafder aan nicotine dan de rokers zelf.
Hoeven ze niet... gewoon niet zeiken en een beetje leven... kom nou...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen antwoord. De vraag blijft dus staan: waarom moeten niet-rokers zich aanpassen aan rokers?
Dan verliezen hun de discussie, omdat ze met geen juiste beargumentering weten te komen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:09 schreef Koekz het volgende:
[..]
Hoeven ze niet... gewoon niet zeiken en een beetje leven... kom nou...
Het is geen argument voor een verbod.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je hebt dus niet mijn reply gelezen [ afbeelding ]
Dus dan verliezen niet-rokers de discussie omdat niet-rokers niet met juiste argumenten komen of heb je het nou over de rokers?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dan verliezen hun de discussie, omdat ze met geen juiste beargumentering weten te komen.
Kan je toelichten wat het verschil is tussen echt openbaar en nep openbaar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
plekken die echt openbaar zijn als een stadhuis. Verder niet.
Besteed je geld voortaan in kroegen en disco's waar de eigenaar niet te lui en te beroerd is om de boel met enige regelmaat schoon te laten maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef Koekz het volgende:
[..]
Maar wanneer ben je voor het laatste in een stampvolle kroeg of disco geweest op zaterdagnacht? Vroeger rook je niets raars omdat alles gemaskerd was door de sigrettengeur... Nu ruikt de gemiddelde kroeg naar pis, kots, oud bier, zweet en andere ontlasting die ik niet noem want ik zit te eten! Ja dat is fijn zeg...
Ik vind een kroeg geen openbare ruimte. Het is een private ruimte waar de eigenaar gelegeheid bied voor het gebruiken van drugs voor mensen die daar naartoe WILLEN.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kan je toelichten wat het verschil is tussen echt openbaar en nep openbaar?
Oh nee joh? En ik maar denken dat er rookruimtes waren en dat er buiten gerookt kon worden?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef Specularium het volgende:
De niet rokers gunnen de rokers geen keuze.
Accepteren of oprotten is niet echt een keuze. Zeker niet als hij door een minderheid opgedrongen wordt.quote:De rokers gunnen de niet-rokers wel een keuze.
De niet-rokers wijzen die keuze af. Er is geen keuze meer.
Nou, mijn idee daarover is heel duidelijk. Maar je zal wel te verslaafd zijn om het te willen zien.quote:Wie is hier nu toleranter? Ja. Doei.
Ik begrijp hieruit dat je de wet in deze een argument zou vinden? Dat is immers hoe zaken vanuit de overheid geregeld worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind een kroeg geen openbare ruimte. Het is een private ruimte waar de eigenaar gelegeheid bied voor het gebruiken van drugs voor mensen die daar naartoe WILLEN.
Een echte openbare ruimte is een (van overheidswege) voor iedereen vrij openstaande ruimte waar mensen veelal naartoe MOETEN om bepaalde zaken te regelen waaronder paspoorten en belastingzaken.
Elke kroeg en discotheek die stampvol is in grote steden hebben klanten die te dronken worden (vandaar de kotsgeur), hun bier morsen, dansen (de zweetgeur), naar het toilet gaan en ga zo maar door.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Besteed je geld voortaan in kroegen en disco's waar de eigenaar niet te lui en te beroerd is om de boel met enige regelmaat schoon te laten maken.
Is er een wet die bepaald wat een openbare ruimt is en wat niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je de wet in deze een argument zou vinden? Dat is immers hoe zaken vanuit de overheid geregeld worden.
En als de meerderheid hetzelfde doet is het wel goed?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef Schanulleke het volgende:
Accepteren of oprotten is niet echt een keuze. Zeker niet als hij door een minderheid opgedrongen wordt.
Ik dacht van wel... kga even opzoek...quote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is er een wet die bepaald wat een openbare ruimt is en wat niet?
Ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is er een wet die bepaald wat een openbare ruimt is en wat niet?
De meerderheid doet niet hetzelfde. De meerderheid biedt een veel vriendelijkere keuze.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Koekz het volgende:
[..]
En als de meerderheid hetzelfde doet is het wel goed?
Daar heb je gelijk in jaquote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De meerderheid doet niet hetzelfde. De meerderheid biedt een veel vriendelijkere keuze.
Het is alleen aan de horecaondernemers om die keuze te faciliteren.
Ik moet altijd om toestemming smeken bij de uitsmijter, dus een kroeg is een gesloten bedrijf.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:39 schreef Koekz het volgende:
Gesloten: Waar mensen niet naar binnen mogen zonder toestemming: Trein (ja is een voertuig maar geldt als object), Bedrijvenpanden.
Ik moet oorzaak in gevolg in deze echt nog bewezen zien. Ik geloof dat alleen slechte kroegen failliet gaan en dat het rookverbod daar niks mee te maken heeft.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:47 schreef Koekz het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja
Volgende puntje dan... Wat vind je van de kleine bedrijven dan die failliet gaan door deze wet? En voor iemand reageert op deze vraag... Bedenk eerst even voor jezelf wat je ervan zou vinden als er een wet zou komen die het brood van je plank zou halen...
Paupers willen ze overal weren :pquote:Op woensdag 24 december 2008 00:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet altijd om toestemming smeken bij de uitsmijter
Alleen in jouw beleving.quote:Gaat best goed zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |