Kunnen we crew niet uitsluiten van de verkiezing?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Boem-Dikkie
- Gave persoonlijkheid.
Neequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef RacerDKB het volgende:
Kunnen we crew niet uitsluiten van de verkiezing?
Het gaat in dit geval ook om woorden die op FOK! gebruikt zijn. En dat kunnen bijvoorbeeld woorden zijn die ook de landelijke pers hebben gehaald of woorden die alleen op FOK! een nut hebben gekregen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schaamhaarregistratie vind ik de beste suggestie. Maar eigenlijk is 't leuker als 't echt iets met FOK! zelf te maken heeft, dan bazentopic.
We hebben een winnaarquote:
Goeie username.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goeie username.
OMG OMG TY deze zocht ik heeeeeeeeeeeeel langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Daarvoor kun je hier terecht: [FOK!awards] Usersquote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Wanneer komt de verkiezing van meest kansloze fok!ker want ik zou dan wel eens een prijs kunnen winnen
Nooit van google gehoord?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
OMG OMG TY deze zocht ik heeeeeeeeeeeeel lang![]()
Hoewel ik het geen tof woord vind.quote:
2nd that.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef roepdeman het volgende:
Laffing Out Loud
n.a.v. uitspraak van LOL door Peter in uitzending over Joran in Thailand
Okay, aangezien ik die hele affaire zelfs hier in Engeland gevolgt heb, is dat mijn 2e stem.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef roepdeman het volgende:
Laffing Out Loud
n.a.v. uitspraak van LOL door Peter in uitzending over Joran in Thailand
Vergeet dat maarquote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Wanneer komt de verkiezing van meest kansloze fok!ker want ik zou dan wel eens een prijs kunnen winnen
Dat, megalomaniac, is nou BAAS.quote:
Dat zijn de beste ja!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:01 schreef Metalfreak het volgende:
Faalhaas natuurlijk!
of Droeftoeter kan ook.
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:01 schreef Metalfreak het volgende:
Faalhaas natuurlijk!
of Droeftoeter kan ook.
eensquote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Kopbal het volgende:
bazentopic uiteraard.
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Faalhaas
Je zou het kunnen omschrijven als: "TS in KLB"
niet echt, maar zal het idd goed doen bij de downtjesquote:
Leuk. Maar die is niet echt door FOK! bedacht of exclusief op FOK! gebruikt.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuk. Maar die is niet echt door FOK! bedacht of exclusief op FOK! gebruikt.
Faalhaas en bazentopic bijvoorbeeld zijn dat wel
Voorbijgekomen, dus niet verzonnen.quote:Ook op FOK! zijn het afgelopen jaar woorden voorbijgekomen die voorheen vrij onbekend waren. Maar wat is het meest spraakmakende woord dat in 2008 op FOK! is verschenen?
Oh, overheengelezen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[..]
Voorbijgekomen, dus niet verzonnen.
Waarom?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef RacerDKB het volgende:
Kunnen we crew niet uitsluiten van de verkiezing?
Wat een rare regel.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:20 schreef DaMart het volgende:Het woord hoeft niet op FOK! bedacht te zijn, maar moet het afgelopen jaar wel veelvuldig gebruikt zijn.
Laat ik het anders zeggen, het moet wel een woord zijn dat op FOK! gebruikt is afgelopen jaar. En usernameverandering reken ik daar toe. Zal mijn vorige post even aanpassenquote:Op donderdag 25 december 2008 16:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat een rare regel.![]()
Dan kan mijn nominatie het wel schudden.![]()
usernameverandering![]()
Niet vaak gebruikt, maar mogelijk historisch.
Tenzij 3fm volgend jaar weer een actie doet.
naaktreportagequote:Op donderdag 25 december 2008 16:37 schreef SHE het volgende:
Famfare
Schaamteloosquote:Op donderdag 25 december 2008 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Boswachter met Famfare
Iedereen die het niet met je eens is als xenofoob bestempelenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:44 schreef Jigzoz het volgende:
Internet-PVV'er
Er zijn er nogal wat van op de FP: xenofobe toetsenbordhelden.
Ik voel me vereerd.quote:
Mensen die dingen lezen die er niet staan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:12 schreef GasTurbine het volgende:
Iedereen die het niet met je eens is als xenofoob bestempelen
Maar daar gaat dit topic niet over.
Er staat daar ook een bijgewerkte lijst met nieuwe woorden: Het grote FOK!woordenboek - updatetopicquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:22 schreef Isabeau het volgende:
Voor een toevoeging aan het fokwoordenboek van de typische fokwoorden van 2008 kan je ook hier terecht (graag zelfs!) Het grote FOK!woordenboek - updatetopic
quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
Waarom: Omdat het kan en omdat het het meest vage topic is ooit geproduceerd
Die nomineer ik ook. Daarnaast natuurlijk Famfarequote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
Dat dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
Bij deze verkies ik hem al als woord van het jaar, ik kwam hier immers zelf ook in dit topic terecht omdat ik hem wou nominerenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
quote:Op zondag 28 december 2008 22:11 schreef Bravebart het volgende:
1. Onderwaterweegtest
2. Kankerkachel
3. Laffing Out Loud
Famfare die de buurt terroriseertquote:Op maandag 29 december 2008 22:30 schreef KirkLazarus het volgende:
Alleen dat famfare ken ik niet, wat is daarmee?
kende het ook niet, maar even zoeken kom je heel ver:quote:Alleen dat famfare ken ik niet, wat is daarmee?
quote:Op maandag 29 december 2008 19:30 schreef RacerDKB het volgende:
1. Onderwaterweegtest
2. Faalhaas
3. Laffing Out Lout
Alleen een top 3 kan worden meegeteld voor de verkiezing, dus wat zijn je andere 2 stemmen?quote:
Famfarequote:Op woensdag 31 december 2008 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen een top 3 kan worden meegeteld voor de verkiezing, dus wat zijn je andere 2 stemmen?
Overigens kan stemmen nog tot middernacht!
Met stip op 1: famfare.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:37 schreef DaMart het volgende:
De stemronde is gesloten, later vandaag wordt de uitslag bekend!
Iedereen wilt gewoon bij je in de smaak vallen ten opzichte van eventuele notes etc.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg een tagjeFamfare het woord van 2008!
BoWa is de man van 2008. SHE actie én famfare.quote:Op donderdag 1 januari 2009 04:04 schreef de_boswachter het volgende:
Ik krijg een tagjeFamfare het woord van 2008!
Zekerquote:Op zondag 8 februari 2009 21:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Onderwaterweegtest had wel de potentie om te winnen als het topic eerder zou zijn gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |