Kunnen we crew niet uitsluiten van de verkiezing?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Boem-Dikkie
- Gave persoonlijkheid.
Neequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef RacerDKB het volgende:
Kunnen we crew niet uitsluiten van de verkiezing?
Het gaat in dit geval ook om woorden die op FOK! gebruikt zijn. En dat kunnen bijvoorbeeld woorden zijn die ook de landelijke pers hebben gehaald of woorden die alleen op FOK! een nut hebben gekregen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schaamhaarregistratie vind ik de beste suggestie. Maar eigenlijk is 't leuker als 't echt iets met FOK! zelf te maken heeft, dan bazentopic.
We hebben een winnaarquote:
Goeie username.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goeie username.
OMG OMG TY deze zocht ik heeeeeeeeeeeeel langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Daarvoor kun je hier terecht: [FOK!awards] Usersquote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Wanneer komt de verkiezing van meest kansloze fok!ker want ik zou dan wel eens een prijs kunnen winnen
Nooit van google gehoord?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
OMG OMG TY deze zocht ik heeeeeeeeeeeeel lang![]()
Hoewel ik het geen tof woord vind.quote:
2nd that.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef roepdeman het volgende:
Laffing Out Loud
n.a.v. uitspraak van LOL door Peter in uitzending over Joran in Thailand
Okay, aangezien ik die hele affaire zelfs hier in Engeland gevolgt heb, is dat mijn 2e stem.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef roepdeman het volgende:
Laffing Out Loud
n.a.v. uitspraak van LOL door Peter in uitzending over Joran in Thailand
Vergeet dat maarquote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Wanneer komt de verkiezing van meest kansloze fok!ker want ik zou dan wel eens een prijs kunnen winnen
Dat, megalomaniac, is nou BAAS.quote:
Dat zijn de beste ja!quote:Op donderdag 25 december 2008 11:01 schreef Metalfreak het volgende:
Faalhaas natuurlijk!
of Droeftoeter kan ook.
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:01 schreef Metalfreak het volgende:
Faalhaas natuurlijk!
of Droeftoeter kan ook.
eensquote:Op donderdag 25 december 2008 00:29 schreef Kopbal het volgende:
bazentopic uiteraard.
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Faalhaas
Je zou het kunnen omschrijven als: "TS in KLB"
niet echt, maar zal het idd goed doen bij de downtjesquote:
|