naaktreportagequote:Op donderdag 25 december 2008 16:37 schreef SHE het volgende:
Famfare
Schaamteloosquote:Op donderdag 25 december 2008 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Boswachter met Famfare
Iedereen die het niet met je eens is als xenofoob bestempelenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:44 schreef Jigzoz het volgende:
Internet-PVV'er
Er zijn er nogal wat van op de FP: xenofobe toetsenbordhelden.
Ik voel me vereerd.quote:
Mensen die dingen lezen die er niet staan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:12 schreef GasTurbine het volgende:
Iedereen die het niet met je eens is als xenofoob bestempelen
Maar daar gaat dit topic niet over.
Er staat daar ook een bijgewerkte lijst met nieuwe woorden: Het grote FOK!woordenboek - updatetopicquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:22 schreef Isabeau het volgende:
Voor een toevoeging aan het fokwoordenboek van de typische fokwoorden van 2008 kan je ook hier terecht (graag zelfs!) Het grote FOK!woordenboek - updatetopic
quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
Waarom: Omdat het kan en omdat het het meest vage topic is ooit geproduceerd
Die nomineer ik ook. Daarnaast natuurlijk Famfarequote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
Dat dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
Bij deze verkies ik hem al als woord van het jaar, ik kwam hier immers zelf ook in dit topic terecht omdat ik hem wou nominerenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Onderwaterweegtest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |