quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duidelijk zelfs! Nu op het forum.
[ link | afbeelding ]
Coolquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dat iemand dat niet door heeft..quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat was Maricha, die zit via zelfde ipadres
Ik zag ook fok.nlquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij had geen account, zei ie.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Giel steek effe 2 armen omhoog als je dit lees![]()
Zit ie soms te kijken of we zijn vriendinnetje weer in de gaten houden?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ken ik nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Arthur Baker/Al Green - The message is LOVE
Nu is het wachten op paultjuhhhquote:
Ah, dacht dat je het account bedoeldequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon de Frontpage lezen?
Goede requestquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tot ziens Michiel.....quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
Dank allen! Ik hoop dat het een leuke, gezellige, mooie nacht wordt! En inderdaad ik werk o.a. met Kevin (als muzieksamensteller). Die houdt me vast wel wakker!
Als het lukt kom ik buurten
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
Dank allen! Ik hoop dat het een leuke, gezellige, mooie nacht wordt! En inderdaad ik werk o.a. met Kevin (als muzieksamensteller). Die houdt me vast wel wakker!
Gezelligquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
Tof ! werk ze nog vanavond.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Dit vind ik ook echt een prettig nummer! Marco V heeft hem ooit eens in zijn set gebruikt, heerlijk was dat.quote:
Tip: http://fok.3fmfan.nl/requests/?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
HOI GIEL, KUSJES PK!!!1!
Misschien tot vannacht danquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
Die heeft 'ie ook gehad inmiddels.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dacht dat je het account bedoelde.
is echt al geweest, heeft giel een keer gedraaid. ik herinner me zelfs nog dat hij zei hoe mooi deze titel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee ik heb geen lijstje van mijn favorieten, maar het viel me op dat je bij een aantal artiesten/nummers juicht waar ik ook juichquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankje![]()
.
Heb je ergens een lijstje van jouw favorieten
Je zou haast nare dingen over haar gaan zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zit ie soms te kijken of we zijn vriendinnetje weer in de gaten houden?
baggerlayoutquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
dan moet je hier maar vaker komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen lijstje van mijn favorieten, maar het viel me op dat je bij een aantal artiesten/nummers juicht waar ik ook juich
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen lijstje van mijn favorieten, maar het viel me op dat je bij een aantal artiesten/nummers juicht waar ik ook juich
Soulwax heeft best vette up-tempo platen gemaakt maar vast geen HHquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef borisz het volgende:
Hopelijk gooit Kevin nog een echte Paul R plaat op de playlist.
Ik zit niet op hetzelfde IP als Giel nu, want ben op hotelkamerquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat iemand dat niet door heeft..
Met Mister Kevin Himself.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
Of hij leest gewoon wat topics, bij voorkeur natuurlijk de topics van de hakkuh nachtquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
Baggerlayoutquote:
Giel trek effe een roze trui aan als je dit leest!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Gewoon samen met Kevin doen, die vind het ook leuk om hier te postenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
Waterfallquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef tim. het volgende:
Hm, ik heb liever The Stone Roses dan hem solo.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zit niet op hetzelfde IP als Giel nu, want ben op hotelkamer
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Giel trek effe een roze trui aan als je dit leest!![]()
HIJ LEEST!![]()
Maar heb je enig idee wanneer? Welke dag, Welke shift?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef evert het volgende:
[..]
is echt al geweest, heeft giel een keer gedraaid. ik herinner me zelfs nog dat hij zei hoe mooi deze titel.
[..]
HIJ LEEST!![]()
[..]
HIJ LEEST!![]()
Jaja, nou ben ik geloof ik wel voldoende door het stof gegaan...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
*proest*quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Cee het volgende:
[..]
HIJ LEEST!![]()
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:56 schreef Noortje. het volgende:
For each a road
For everyman a religion
Find everybody and rule
For everything and rumble
Forget everything and remember
For everything a reason
Forgive everybody and remember
For each a road
For everyman a religion
Face everybody and rule
For everything and rumble
Forget everything and remember
For everything a reason
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
F.E.A.R. (You got the fear)
Final eternity arouses reactions
Freeing excellence affects reality
Fallen empires are ruling
Find earth and reef
Fantastic expectations
Amazing revelations
Final execution and resurrection
Free expression as revolution
Finding everything and realizing
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
(Fantastic expectations
Amazing revelations
Finding everything and realizing
For everything a reason)
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
Veel plezier, geniet nog goed van die slopende maar magische laatste uren!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
HIJ LEEST!![]()
Die heb ik zelfs niet gelezen. Alleen maar gepost.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of hij leest gewoon wat topics, bij voorkeur natuurlijk de topics van de hakkuh nacht![]()
[..]
HIJ LEEST!![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Altijd leuk, mensen met dezelfde smaak
.
Nee joh gekkie!quote:
[..]
HIJ LEEST!![]()
jij probeerde ook te gaan slapen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jij mag hier helemaal niet gekleed komen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar ik wil mijn plaat.
Rick is een stijlicoon, boegbeeld van naastenliefde en kutmuziek. Giel..ken je verantwoordelijkheden.
Ben ik mee bezig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Jij ging toch naar bed toe ??
Welke plaat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
Rick is een stijlicoon, boegbeeld van naastenliefde en kutmuziek. Giel..ken je verantwoordelijkheden.
was in de ochtend. ik vermoed de maandag ochtend ergens tussen 8 en 10 (dat is de enige ochtendshift van giel die ik heb gehoord)quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar heb je enig idee wanneer? Welke dag, Welke shift?
Anders geen foto's voor Giel ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
Mijn voornemen voor 2009quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moet je hier maar vaker komen
Ik wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind d'r nou niet zo bijzonder eigenlijk
Wordt vaker gedaan hoor met de baby aan de borst op fok zittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor 2009al weet ik niet of ik daar veel tijd voor ga hebben.
Welke 1 plaat?quote:
Je hebt helemaal gelijk SHE, ik steun jequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
Oh?quote:
hoe doe jij datquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt vaker gedaan hoor met de baby aan de borst op fok zitten
So many naastenliefhebbende stijliconen met kutmuziek, so little time.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
Giel heeft kantelmoment gehad vandaag, door gewoon ''normaal" te doen, zal ook wel komen doordat hij moe is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat veel mensen Giel gisteren nog af zaten te zeiken en nu blij zijn dat ie meeleest...
ze zijn ook verkouden net als jijquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat Serious Request krijgen de nieuwslezers maar moeilijk uit hun strot...
Bestel maar, bestel maar bestel maar!quote:
Inderdaad een beetje hypocriet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat veel mensen Giel gisteren nog af zaten te zeiken en nu blij zijn dat ie meeleest...
Elk jaar een hel. Iedereen is blij als SR voorbij is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat Serious Request krijgen de nieuwslezers maar moeilijk uit hun strot...
Volgens mij waren er een hoop mensen zuur,quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
ik dacht alquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan dat niet , maar weet dat best veel het doen, gezien de opmerkingen soms die ik lees
aaaahhhhh...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee hoor, tandjes zijn al gepoetst
Ik heb ook wel last_fm trouwens... peace_woman, maar heb dat niet heel vaak aan staan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Altijd leuk, mensen met dezelfde smaak
.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bestel maar, bestel maar bestel maar!
Ze komen te vaak en duren te langquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Mellow_ het volgende:
Ik word wel gek van ieder uur dezelfde updates hoor..
Dus hij maakt 4 uur goeie radio en iedereen is ineens om?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel heeft kantelmoment gehad vandaag, door gewoon ''normaal" te doen, zal ook wel komen doordat hij moe is.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee hoor, tandjes zijn al gepoetst
staat toch altijd aan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel last_fm trouwens... peace_woman, maar heb dat niet heel vaak aan staan.
vreemd dat jij de enige bent die 'm gehoord heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef evert het volgende:
[..]
was in de ochtend. ik vermoed de maandag ochtend ergens tussen 8 en 10 (dat is de enige ochtendshift van giel die ik heb gehoord)
ja we zijn zo veranderlijk als het week.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus hij maakt 4 uur goeie radio en iedereen is ineens om?
pssst ik ga geen borstvoeding geven....quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt vaker gedaan hoor met de baby aan de borst op fok zitten
Tuurlijk zijn we blij, misschien doet hij iets met deze opbouwende kritiek.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
Serieuze aanvraag?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Elk jaar een hel. Iedereen is blij als SR voorbij is.
Het makkelijkst is het op zn Nederlands uitspreken.
1x, ik vandaag al 11 keerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Noortje. het volgende:
Die headlines heb ik nu wel gehoord.
Die gast die Annemic een bloemetje geeft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Wie is Arno nou ? ik zie het al een paar topics voor bij komen maar ik snap het niet
nog gemakkelijkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
pssst ik ga geen borstvoeding geven....
Zo'n dude die opeens in beeld staat bij de Headlines, ongevraagd that isquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Wie is Arno nou ? ik zie het al een paar topics voor bij komen maar ik snap het niet
Co Adriaanse zou dit fenomeen beschrijven als 'scorebordjournalistiek'.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus hij maakt 4 uur goeie radio en iedereen is ineens om?
Niet echt, gebruikt hij de freaknacht om zijn gal te spuien wat hij hier leest. Niemand kan tegen hem in op de radio. En dan krijgen mensen sympathie voor hemquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
In dat geval ben ik ook blij dat ie meeleest. Maar ik heb het idee dat hij alleen maar tegendraadser wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn we blij, misschien doet hij iets met deze opbouwende kritiek.
Dus, nogmaals bij dezen: GOOI DIE VOORSPELBARE BAGGERGELUIDJES UIT JE BAK EN VUL 'M AAN MET NIEUW SPUL.
Dan moeten we nog beter oplettenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef evert het volgende:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
hier staan echt platen op die ik al gehoord heb.
zeker gehoord:
justice, the la's, ray montagne (broer van chiel), mr brightside van de killers, the verve met bitter sweet symphonie en MARS
Jammer dat ik geen StuBru kan ontvangen, misschien toch een andere computer pakken of wachten tot na middernacht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef miss_bleu het volgende:
die headlines mogen wel nokken na savonds 20.00 uur ofzo
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn we blij, misschien doet hij iets met deze opbouwende kritiek.
Dus, nogmaals bij dezen: GOOI DIE VOORSPELBARE BAGGERGELUIDJES UIT JE BAK EN VUL 'M AAN MET NIEUW SPUL.
Nee, Maricha gaat proberen wakker te blijven. Werken ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jij probeerde ook te gaan slapen?
Slaap lekker, bleuquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef miss_bleu het volgende:
ja menschen, hf vannacht! tot morgen
Tot morgenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef miss_bleu het volgende:
Mars is niet gedraaid SINDS ik hem heb aangevraagd, wel er voor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef evert het volgende:
zeker gehoord:
justice, the la's, ray montagne (broer van chiel), mr brightside van de killers, the verve met bitter sweet symphonie en MARS
Je kunt toch even overschakelen van stream naar radio?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen StuBru kan ontvangen, misschien toch een andere computer pakken of wachten tot na middernacht.
Die plaat van Ray Lamontagne is wel fantastisch!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef evert het volgende:
zeker gehoord:
justice, the la's, ray LAmontagne (broer van chiel) (te flauw!), mr brightside van de killers, the verve met bitter sweet symphonie en MARS
Nou ik heb de muziek niet vaak aan staan dan, ik heb dan gewoon radio3 erop staan.quote:
quote:
Juist wel gevraagd. Hij is stagair bij 3FM. Hij moest het mogelijk maken om via hyves te requesten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef Arnhempje het volgende:
[..]
Zo'n dude die opeens in beeld staat bij de Headlines, ongevraagd that is
op jouw wat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
OH 24 UUR PER DAG VERLIEFD OP JOUWW!!111
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef miss_bleu het volgende:
En terecht ik zat al een paar dagen op die mix te wachten en meneer met zijn grote ego probeert het weer quasi lollig te verzieken! Paul gaat toch ook niet als Giel aan het draaien is met zijn jingle machine spelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef valing het volgende:
[..]
Volgens mij waren er een hoop mensen zuur,
vanwege die jingles door Paul zn Hakkuh halfuur
is ook goed, maar dat snapt dat domme ding nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou ik heb de muziek niet vaak aan staan dan, ik heb dan gewoon radio3 erop staan.
Ik heb Ray Lamontagne niet gehoord sinds ik em aangevraagd heb.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef evert het volgende:
zeker gehoord:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef tim. het volgende:
[..]
Godver, even geprobeerd, wel érg lelijk.
dan zal deze wel gedraait zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
hé mijn plaat de fiets van piet van pa is nog niet gedraaid en staat er wel bij reeds gedraaid
Zo zingt ie het op jouwwwwwwwwwwwwquote:
quote:
quote:
quote:
Ja, ik dus...maar mis ik mijn eigen request, net pas terug van werken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Felixa het volgende:
F.E.A.R. Wie had die hier ook al weer aangevraagd!
Ik heb 'm de afgelopen dagen ook niet gehoord idd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mars is niet gedraaid SINDS ik hem heb aangevraagd, wel er voor.
Is wel weer eens tijd voor dat lekkere nummer jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Ray Lamontagne niet gehoord sinds ik em aangevraagd heb.
quote:
Luisterde je op het moment dat ie daar als gedraaid staatquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
hé mijn plaat de fiets van piet van pa is nog niet gedraaid en staat er wel bij reeds gedraaid
Is vast wel terug te luisteren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, ik dus...maar mis ik mijn eigen request, net pas terug van werken.![]()
![]()
Maar ja, gelukkig vonden anderen het blijkbaar ook een goede keuze...
ofquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar gebruik ik [ afbeelding ] nog wel eens voor.
nee helemaal niet omdat ik de gewone tuner aan heb staan...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ook goed, maar dat snapt dat domme ding niet
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar gebruik ik [ afbeelding ] nog wel eens voor.
Nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef miss_bleu het volgende:
ja hallo hoe kan ik nu gaan slapen!!!
R.O.E.L. waar staat je postcount voor vandaag op??quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar issie toch weer!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
OH 24 UUR PER DAG VERLIEFD OP JOUWW!!111
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef Arnhempje het volgende:
Huh, bij mij komt Sunchaser weer opnieuw het huis binnenEn nee, ik ben niet zijn vrouw/vriendin/escort.
ja en dat was voor mij 1 van de vele druppels dat ie daar doorheen gaat lopen mierenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
En terecht ik zat al een paar dagen op die mix te wachten en meneer met zijn grote ego probeert het weer quasi lollig te verzieken! Paul gaat toch ook niet als Giel aan het draaien is met zijn jingle machine spelen
quote:
Ja mars.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef gateway het volgende:
Mars?
nu danquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mars is niet gedraaid SINDS ik hem heb aangevraagd, wel er voor.
Mee eens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef peaceman het volgende:
Tja ik vind dit nummer niet onaardig hoor, maar echt goed is dit natuurlijk niet.
Bekend verschijnselquote:
ja, zaterdagnacht even na 5'enquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan zal deze wel gedraait zijn
YEAHquote:
Volgens die site is 'De fiets van pa' zojuist om 23:06 gedraaidquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Luisterde je op het moment dat ie daar als gedraaid staat
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
Paul is een fucking hero! Eerst hakkuh half uur, nu Mars, top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |