Nee ik heb geen lijstje van mijn favorieten, maar het viel me op dat je bij een aantal artiesten/nummers juicht waar ik ook juichquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankje![]()
.
Heb je ergens een lijstje van jouw favorieten
Je zou haast nare dingen over haar gaan zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zit ie soms te kijken of we zijn vriendinnetje weer in de gaten houden?
baggerlayoutquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Duidelijk zelfs! Nu op het forum.
[ link | afbeelding ]
dan moet je hier maar vaker komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen lijstje van mijn favorieten, maar het viel me op dat je bij een aantal artiesten/nummers juicht waar ik ook juich
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen lijstje van mijn favorieten, maar het viel me op dat je bij een aantal artiesten/nummers juicht waar ik ook juich
Soulwax heeft best vette up-tempo platen gemaakt maar vast geen HHquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef borisz het volgende:
Hopelijk gooit Kevin nog een echte Paul R plaat op de playlist.
Ik zit niet op hetzelfde IP als Giel nu, want ben op hotelkamerquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat iemand dat niet door heeft..
Met Mister Kevin Himself.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
Dank allen! Ik hoop dat het een leuke, gezellige, mooie nacht wordt! En inderdaad ik werk o.a. met Kevin (als muzieksamensteller). Die houdt me vast wel wakker!
Als het lukt kom ik buurten
Of hij leest gewoon wat topics, bij voorkeur natuurlijk de topics van de hakkuh nachtquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef Sirolf het volgende:
Duidelijk zelfs! Nu op het forum.
[ link | afbeelding ]
Baggerlayoutquote:
Giel trek effe een roze trui aan als je dit leest!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
Giel steek effe 2 armen omhoog als je dit lees![]()
Gewoon samen met Kevin doen, die vind het ook leuk om hier te postenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Maricha het volgende:
Dank allen! Ik hoop dat het een leuke, gezellige, mooie nacht wordt! En inderdaad ik werk o.a. met Kevin (als muzieksamensteller). Die houdt me vast wel wakker!
Als het lukt kom ik buurten
Waterfallquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef tim. het volgende:
Hm, ik heb liever The Stone Roses dan hem solo.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zit niet op hetzelfde IP als Giel nu, want ben op hotelkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |