jij probeerde ook te gaan slapen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zit niet op hetzelfde IP als Giel nu, want ben op hotelkamer
Jij mag hier helemaal niet gekleed komen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar ik wil mijn plaat.
Rick is een stijlicoon, boegbeeld van naastenliefde en kutmuziek. Giel..ken je verantwoordelijkheden.
Ben ik mee bezig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
Jij ging toch naar bed toe ??
Welke plaat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
Rick is een stijlicoon, boegbeeld van naastenliefde en kutmuziek. Giel..ken je verantwoordelijkheden.
was in de ochtend. ik vermoed de maandag ochtend ergens tussen 8 en 10 (dat is de enige ochtendshift van giel die ik heb gehoord)quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar heb je enig idee wanneer? Welke dag, Welke shift?
Anders geen foto's voor Giel ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
Mijn voornemen voor 2009quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moet je hier maar vaker komen
Ik wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind d'r nou niet zo bijzonder eigenlijk
Wordt vaker gedaan hoor met de baby aan de borst op fok zittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor 2009al weet ik niet of ik daar veel tijd voor ga hebben.
Welke 1 plaat?quote:
Je hebt helemaal gelijk SHE, ik steun jequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
Oh?quote:
hoe doe jij datquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt vaker gedaan hoor met de baby aan de borst op fok zitten
So many naastenliefhebbende stijliconen met kutmuziek, so little time.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
Giel heeft kantelmoment gehad vandaag, door gewoon ''normaal" te doen, zal ook wel komen doordat hij moe is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat veel mensen Giel gisteren nog af zaten te zeiken en nu blij zijn dat ie meeleest...
ze zijn ook verkouden net als jijquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat Serious Request krijgen de nieuwslezers maar moeilijk uit hun strot...
Bestel maar, bestel maar bestel maar!quote:
Inderdaad een beetje hypocriet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
Wel opvallend dat veel mensen Giel gisteren nog af zaten te zeiken en nu blij zijn dat ie meeleest...
Elk jaar een hel. Iedereen is blij als SR voorbij is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat Serious Request krijgen de nieuwslezers maar moeilijk uit hun strot...
Volgens mij waren er een hoop mensen zuur,quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
ik dacht alquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan dat niet , maar weet dat best veel het doen, gezien de opmerkingen soms die ik lees
aaaahhhhh...quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee hoor, tandjes zijn al gepoetst
Ik heb ook wel last_fm trouwens... peace_woman, maar heb dat niet heel vaak aan staan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Altijd leuk, mensen met dezelfde smaak
.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bestel maar, bestel maar bestel maar!
Ze komen te vaak en duren te langquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Mellow_ het volgende:
Ik word wel gek van ieder uur dezelfde updates hoor..
Dus hij maakt 4 uur goeie radio en iedereen is ineens om?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel heeft kantelmoment gehad vandaag, door gewoon ''normaal" te doen, zal ook wel komen doordat hij moe is.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee hoor, tandjes zijn al gepoetst
staat toch altijd aan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel last_fm trouwens... peace_woman, maar heb dat niet heel vaak aan staan.
vreemd dat jij de enige bent die 'm gehoord heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef evert het volgende:
[..]
was in de ochtend. ik vermoed de maandag ochtend ergens tussen 8 en 10 (dat is de enige ochtendshift van giel die ik heb gehoord)
ja we zijn zo veranderlijk als het week.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus hij maakt 4 uur goeie radio en iedereen is ineens om?
pssst ik ga geen borstvoeding geven....quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt vaker gedaan hoor met de baby aan de borst op fok zitten
Tuurlijk zijn we blij, misschien doet hij iets met deze opbouwende kritiek.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
Serieuze aanvraag?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Elk jaar een hel. Iedereen is blij als SR voorbij is.
Het makkelijkst is het op zn Nederlands uitspreken.
1x, ik vandaag al 11 keerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:03 schreef Noortje. het volgende:
Die headlines heb ik nu wel gehoord.
Die gast die Annemic een bloemetje geeft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Wie is Arno nou ? ik zie het al een paar topics voor bij komen maar ik snap het niet
nog gemakkelijkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
pssst ik ga geen borstvoeding geven....
Zo'n dude die opeens in beeld staat bij de Headlines, ongevraagd that isquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Wie is Arno nou ? ik zie het al een paar topics voor bij komen maar ik snap het niet
Co Adriaanse zou dit fenomeen beschrijven als 'scorebordjournalistiek'.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus hij maakt 4 uur goeie radio en iedereen is ineens om?
Niet echt, gebruikt hij de freaknacht om zijn gal te spuien wat hij hier leest. Niemand kan tegen hem in op de radio. En dan krijgen mensen sympathie voor hemquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Marc63 het volgende:
In dat geval ben ik ook blij dat ie meeleest. Maar ik heb het idee dat hij alleen maar tegendraadser wordt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn we blij, misschien doet hij iets met deze opbouwende kritiek.
Dus, nogmaals bij dezen: GOOI DIE VOORSPELBARE BAGGERGELUIDJES UIT JE BAK EN VUL 'M AAN MET NIEUW SPUL.
Dan moeten we nog beter oplettenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef evert het volgende:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
hier staan echt platen op die ik al gehoord heb.
zeker gehoord:
justice, the la's, ray montagne (broer van chiel), mr brightside van de killers, the verve met bitter sweet symphonie en MARS
Jammer dat ik geen StuBru kan ontvangen, misschien toch een andere computer pakken of wachten tot na middernacht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef miss_bleu het volgende:
die headlines mogen wel nokken na savonds 20.00 uur ofzo
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn we blij, misschien doet hij iets met deze opbouwende kritiek.
Dus, nogmaals bij dezen: GOOI DIE VOORSPELBARE BAGGERGELUIDJES UIT JE BAK EN VUL 'M AAN MET NIEUW SPUL.
Nee, Maricha gaat proberen wakker te blijven. Werken ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jij probeerde ook te gaan slapen?
Slaap lekker, bleuquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef miss_bleu het volgende:
ja menschen, hf vannacht! tot morgen
Tot morgenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef miss_bleu het volgende:
ja menschen, hf vannacht! tot morgen
Mars is niet gedraaid SINDS ik hem heb aangevraagd, wel er voor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef evert het volgende:
zeker gehoord:
justice, the la's, ray montagne (broer van chiel), mr brightside van de killers, the verve met bitter sweet symphonie en MARS
Je kunt toch even overschakelen van stream naar radio?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen StuBru kan ontvangen, misschien toch een andere computer pakken of wachten tot na middernacht.
Die plaat van Ray Lamontagne is wel fantastisch!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef evert het volgende:
zeker gehoord:
justice, the la's, ray LAmontagne (broer van chiel) (te flauw!), mr brightside van de killers, the verve met bitter sweet symphonie en MARS
Nou ik heb de muziek niet vaak aan staan dan, ik heb dan gewoon radio3 erop staan.quote:
quote:
Juist wel gevraagd. Hij is stagair bij 3FM. Hij moest het mogelijk maken om via hyves te requesten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef Arnhempje het volgende:
[..]
Zo'n dude die opeens in beeld staat bij de Headlines, ongevraagd that is
op jouw wat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:06 schreef Paaskonijn het volgende:
OH 24 UUR PER DAG VERLIEFD OP JOUWW!!111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |