nog meer te zeiken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pleur op, je spamt alleen maar die lelijke poster en dan mij nog afzeiken omdat ik niet van het geluid van gitaren door een shredder halen en er doorheen schreeuwen houd?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nog meer te zeiken?
[ link | afbeelding ]
Minstensquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik blijf maar hier..die Arnold verdient een waarschuwing
Absoluutquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik blijf maar hier..die Arnold verdient een waarschuwing
Weer iemand die wel een OP post maar hem niet leestquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !
Waarom is [SR @ 3FM #1046] Stand: ¤1.377.338+ er ?? Nu hebben we er 2..
Niet huilen hequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze verder...
Leg de mac even naast me neer denk ik. Thee drinken en uien snijden...
Da's een mafketel die blijkbaar klaarkomt op het openen van topics...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef Impry het volgende:Callcenter vorig jaar ¤ 425.000,-
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244636
Zal dit jaar ook wel in die richting komen.
Norit vorig jaar ¤ 441.000,-
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244640
Dit jaar niets lijkt me.
Surprisetruck vorig jaar ¤ 75.000,-
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244637
Verwacht ik dit jaar hoger (ivm meer optredens e.d.)
Coen vorig jaar ¤ 53.000,-.
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244639
Dit jaar is dat Gerard Ekdom eigenlijk, maar die haalt geen 50.000 denk ik.
Campina vorig jaar ¤ 50.000,-
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_nieuws/07_nieuws/244582
Dit jaar weer? Ben benieuwd
Voor zover even een paar grote bedragen om aan te geven wat er de laatste dagen normaal nog binnenkomt.
Ohja, klopt. Ik heb Norit ook nog even in het rijtje gezet, vorig jaar niet onbelangrijk zie je wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De rol van Coen werd dit keer overgenomen door Timur.
Misschien moet ik de volgende keer maar niet vragen of er al iemand een nieuw topic op scherp heeft staan. Schijnbaar zorgt dat voor onduidelijkheid.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef valing het volgende:
[..]
Weer iemand die wel een OP post maar hem niet leest
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Deze verder...
Leg de mac even naast me neer denk ik. Thee drinken en uien snijden...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind ook dat we hier moeten gaan posten... Hans is lapo, dus opent nieuwe!!!
Gewoon doorgaan normaal, met uitzonderingen op de uitzondering kun je geen rekening houden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien moet ik de volgende keer maar niet vragen of er al iemand een nieuw topic op scherp heeft staan. Schijnbaar zorgt dat voor onduidelijkheid.
Dat vroegen wij ons ook al af.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !
Gewoon de lapo regel aanhouden tochquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien moet ik de volgende keer maar niet vragen of er al iemand een nieuw topic op scherp heeft staan. Schijnbaar zorgt dat voor onduidelijkheid.
Maar dan leest de lapo er weer overheen,quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan normaal, met uitzonderingen op de uitzondering kun je geen rekening houden.
Daaromquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar is meer voor nodig... Alhoewel... bij uien... gaat het snel.
Dankzij arnold weer.. het is al moeilijk genoeg voor de modjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En toen waren ze allebei dicht
BOEquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Tabloid het volgende:
En Arnold is nergens meer te bekennen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Jajoh laten we beiden topics dichtgooien.
Wees blij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Tabloid het volgende:
En Arnold is nergens meer te bekennen.
Ik heb geen Guinness in huis als medicijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom.
Knap je niet op bij de gedachte aan dat mooie groene eiland daarachter![]()
Hij is zelf ook een FOK!-erquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Guisie noemt de 3FM topics reeks. Topper!
Nee dat was de laatste update van vandaag...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat gaan we dan de hele nacht horen
Nieuwe topics staan ze sneller.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef gateway het volgende:
duurde wel lang voordat ie in de active topics kwam, en dan issie er, blijken er al 2 pagina's te zijn!
Eens, maar het zou toch fijn zijn als het bedrag aangevuld wordt met 2,5 miljoen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
Misschien wordt het bedrag van vorig jaar niet geëvenaard, maar ik vind vooral dit jaar een SR dat echt bol stond van zo ontzettend veel kleinere acties en donaties van 'het volk'. Die leveren dan bij elkaar niet snel een groot bedrag op als wanneer grote bedrijven in één keer met tien- tot honderduizenden euro's gaan smijten maar het maakt het er niet minder mooi op. Uiteindelijk gaat het om de opbrengst en het zo veel mogelijk geld inzamelen voor het goede doel maar ergens vind ik het leuker om zo veel donaties te zien van individuen en clubs en fora en verenigingen, dan wanneer er door grote concerns met bakken geld wordt gestrooid.
Zo dat waren lange zinnen.
Na twaalven weer hopelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nog even. En dan is het weer ouderwets rustig.
Inmiddels weer dicht.quote:
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Zonder typo in de TT was ie wel opengebleven Ambrosius?
Grrrquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb geen Guinness in huis als medicijn
En omdat het daar warmer was dan hier, heb ik hier nu een griepje opgelopen...
Marichaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
applaus voor alle fok!kers die meegeholpen aan dat geweldige bedrag! Ik zie/hoor het net pas (was ff eten....)
helemaal eens, zo is en blijft het een actie van 'de gewone mens'quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
Misschien wordt het bedrag van vorig jaar niet geëvenaard, maar ik vind vooral dit jaar een SR dat echt bol stond van zo ontzettend veel kleinere acties en donaties van 'het volk'. Die leveren dan bij elkaar niet snel een groot bedrag op als wanneer grote bedrijven in één keer met tien- tot honderduizenden euro's gaan smijten maar het maakt het er niet minder mooi op. Uiteindelijk gaat het om de opbrengst en het zo veel mogelijk geld inzamelen voor het goede doel maar ergens vind ik het leuker om zo veel donaties te zien van individuen en clubs en fora en verenigingen, dan wanneer er door grote concerns met bakken geld wordt gestrooid.
Zo dat waren lange zinnen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
applaus voor alle fok!kers die meegeholpen aan dat geweldige bedrag! Ik zie/hoor het net pas (was ff eten....)
quote:
Gestoorde community zijn wequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eens, maar het zou toch fijn zijn als het bedrag aangevuld wordt met 2,5 miljoen.
Maricha !!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
Als je nou borsten had...quote:
Welk?quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
Nu heeft Giel net zo'n topje als jijquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
Welke?quote:
haha ja dat zou echt megachill zijn geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maricha !!![]()
Leuk he?! jammer dat de storing bij de PO al was opgelost anders zou de actie op Nederland 1 t/m 3 te zien zijn geweest.
maar wel goed gestoord, gelukkigquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gestoorde community zijn we
Hebben Acda & de Munnik nog eens een liedje over geschreven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Is dit Lenny?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Grrr
Which reminds me: ik moet ook weer es een pallet van dat zwarte goud inslaan.
absoluut!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bosje bloemen aan het einde van de SR voor de moderators
En hij heeft ook geen goede liedjesquote:
Rennnnn Lenny rennnnnnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hebben Acda & de Munnik nog eens een liedje over geschreven.
Niet geworden, past niet in hun uitingenbeleid.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef evert het volgende:
[..]
absoluut!
(overigens, hoe is het met de donatie van het verzekerings/bankconcern?)
Ken ik nietquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik laat jullie reeks voorlopig even over aan de zorgen van Ambrosius, samen wil het niet echt vlotten.
Michiel?????quote:
Nee ik ga dadelijk nog ff een film kijken en morgen weer om 9 uur op omdat ik naar Breda gaquote:
quote:
Hij past goed op ons , je legt je vertrouwen in goede oprechte handen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik laat jullie reeks voorlopig even over aan de zorgen van Ambrosius, samen wil het niet echt vlotten.
Ik heb medelijden met je .. ik weet hoe het isquote:
Vond je het leuk in Enschede eergisteren?quote:
Check de nickname eens..........quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vond je het leuk in Enschede gisteren?
Had dat eerder gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welterustenquote:
Hoe kun je nou Michiel en Maricha door elkaar halen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vond je het leuk in Enschede eergisteren?
Ik heb via FOK! gedoneerd en ook via 3fm.nl een plaat aangevraagd. Maar dat laatste levert niet echt wat op, die plaat wordt maar niet gedraaid.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Graag gedaan
En nee, ik heb niet geboden op de naakte Fokster
Ik heb regie shift van 6 uur per dag, en dat vreet al mijn energie. De rest van de dag kijk en luister ik lekker naar Serious Request.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe is t daar? ben je de hele tijd druk of kan je ook nog een beetje genieten en volgen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Superleuk nummer! Fastball.
Welke Fok!ker heeft Moke de mond gesnoerd?
Wat niet is, kan nog komen. Evengoed... THANKS!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb via FOK! gedoneerd en ook via 3fm.nl een plaat aangevraagd. Maar dat laatste levert niet echt wat op, die plaat wordt maar niet gedraaid.
haha ja hoor is altijd gezellig hierquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb regie shift van 6 uur per dag, en dat vreet al mijn energie. De rest van de dag kijk en luister ik lekker naar Serious Request.
Ik geniet er heel erg van!
Jullie ook, zo te zien aan het topic nummer te zien
Owquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Michiel en Maricha door elkaar halen?
Niet alle reacties zijn positiefquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Maricha het volgende:
Sander!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:42 schreef Guis het volgende:
Hulde aan Fok! Thanks, mensen!
Tijdens de SR gaat het weer als een dolle inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb regie shift van 6 uur per dag, en dat vreet al mijn energie. De rest van de dag kijk en luister ik lekker naar Serious Request.
nouw dat zijn idd slopende dagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry voor het verwarren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Trustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Susi het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Morgen een nieuwe, lange dag
"Mwoooaahhhh."quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ging ie niet doen..quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ga je nog weer in je t-shirt voor het huis staan?
Trustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Susi het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Susi het volgende:
Mocht ook wel even gezegd worden, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander!. Leuk ook dat de actie net nog even werd genoemd tijdens het overzicht.
Ik ook via Fok! (de username aktie) en een request.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb via FOK! gedoneerd en ook via 3fm.nl een plaat aangevraagd. Maar dat laatste levert niet echt wat op, die plaat wordt maar niet gedraaid.
valt meequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Anders ik wel, volgend jaar hopelijk in de buurt zodat ik vaak langs kan komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
"Mwoooaahhhh."
Ik ga het nu al missen.Bring on SR2009!
Lijstje van niet gedraaide FOK!requests is nog veel te lang...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook via Fok! (de username aktie) en een request.
Beide nog niets van gemerkt
Nu al legendarisch hequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
valt mee. Wees blij dat je de topics van > 60 posts per minuut niet hebt meegemaakt
.
Zeker waarquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Guis het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen. Evengoed... THANKS!
Tuurlijk, lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Guis het volgende:
Mocht ook wel even gezegd worden, lijkt me zo.
Had ik ook met de Paul de Leeuw marathonquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
"Mwoooaahhhh."
Ik ga het nu al missen.Bring on SR2009!
Mss de week na SR. Dan draaien ze toch de meest aangevraagde nummers.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook via Fok! (de username aktie) en een request.
Beide nog niets van gemerkt
Tja... Maricha heeft een linkje staan naar de site van Michiel, dus ik dacht 1+1=2quote:
klaar in hilversum of zit je daar nog voor lijnbewaking?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Guis het volgende:
[..]
Mocht ook wel even gezegd worden, lijkt me zo.
Geeft niet hoor, je zit er niet heel ver vanaf! Ben normaal gesproken de producer van MetMichielquote:
Rond half 8 uit het huisquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Cee het volgende:
Hoe laat komen die dj's nou morgen het huis uit? En hoe laat beginnen de optredens? Ik ben even aan het bedenken of ik het red om op tijd in Breda te zijn. Zit er met m'n werk maar een kwartiertje vandaan maar moet eerst een collega thuis brengen.
Tijd om de rest van fok even te bekijkenquote:
wens coen sterkte!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je zit er niet heel ver vanaf! Ben normaal gesproken de producer van MetMichiel
Ik moet nu wel ff koffie maken, moet zo om 00.00 uur beginnen! (Mag de laatste nacht regisseren, tot nu toe de avonden gedaan).
Is in het Huis volgens mij ook geen tijd voor,quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Qunix het volgende:
Giel mag best komen, na 1 reactie is hij weer weg.
Zoals ik al zei, typisch, dat overkomt me dus regelmatigquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wilde jouw TT ook al aanpassen hoor, ging niet.
Ane Brunquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Light het volgende:
[..]
Zeker waarEn ik ben waarschijnlijk zo ongeveer de enige die een nummer van Ane Brun heeft aangevraagd. Helpt natuurlijk niet, meer aangevraagde nummers worden eerder/vaker gedraaid. Maar goed, het is voor het goede doel
Succes!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je zit er niet heel ver vanaf! Ben normaal gesproken de producer van MetMichiel
Ik moet nu wel ff koffie maken, moet zo om 00.00 uur beginnen! (Mag de laatste nacht regisseren, tot nu toe de avonden gedaan).
Succes dan alvastquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je mag dus samen met Kevin aan de slag? Dat wordt een topnacht!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Dos37 het volgende:
ik wist niet dat Simon Cziommer trouwens ook in moke zat
werkse dan nogquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
De laatste nacht.. spannend! de laatste loodjes voor de heren en voor jou. Kevin Moens is er geloof ik ook bij. Die doet dan de muziek ofzo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef tevebe het volgende:
Mooi nummer. Nu baal ik dat ik geen vriendin heb met kerst
Ik verwacht niet dat mijn request er veel tussen zitquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef tevebe het volgende:
[..]
Mss de week na SR. Dan draaien ze toch de meest aangevraagde nummers.
Hoiquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Vlindur het volgende:
Ben er ook weer, met nieuwe avatar dankzij Briggy. Heb Domien er maar weer uit laten sleutelen
+1quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Ach, ook geen schoonfamilie dus
Ja, dan verdubbelt Danny het aantal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Phuturistixxx het volgende:
Gaan we ook voor de 2.5 miljoen topics
En zeg dattie fans heeftquote:
kom je straks nog even buurten ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wat heb je aangevraagd dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat mijn request er veel tussen zit
Je hebt een goede smaak valt me op. We vinden veel van hetzelfde muziek leuk.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DIT NUMMER![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hebt een goede smaak valt me op. We vinden veel van hetzelfde muziek leuk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DIT NUMMER![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je toch gewoon de Frontpage lezen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij had geen account, zei ie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |