Is in het Huis volgens mij ook geen tijd voor,quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Qunix het volgende:
Giel mag best komen, na 1 reactie is hij weer weg.
Zoals ik al zei, typisch, dat overkomt me dus regelmatigquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wilde jouw TT ook al aanpassen hoor, ging niet.
Ane Brunquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Light het volgende:
[..]
Zeker waarEn ik ben waarschijnlijk zo ongeveer de enige die een nummer van Ane Brun heeft aangevraagd. Helpt natuurlijk niet, meer aangevraagde nummers worden eerder/vaker gedraaid. Maar goed, het is voor het goede doel
Succes!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je zit er niet heel ver vanaf! Ben normaal gesproken de producer van MetMichiel
Ik moet nu wel ff koffie maken, moet zo om 00.00 uur beginnen! (Mag de laatste nacht regisseren, tot nu toe de avonden gedaan).
Succes dan alvastquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je zit er niet heel ver vanaf! Ben normaal gesproken de producer van MetMichiel
Ik moet nu wel ff koffie maken, moet zo om 00.00 uur beginnen! (Mag de laatste nacht regisseren, tot nu toe de avonden gedaan).
Je mag dus samen met Kevin aan de slag? Dat wordt een topnacht!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Dos37 het volgende:
ik wist niet dat Simon Cziommer trouwens ook in moke zat
werkse dan nogquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
De laatste nacht.. spannend! de laatste loodjes voor de heren en voor jou. Kevin Moens is er geloof ik ook bij. Die doet dan de muziek ofzo?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef tevebe het volgende:
Mooi nummer. Nu baal ik dat ik geen vriendin heb met kerst
Ik verwacht niet dat mijn request er veel tussen zitquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef tevebe het volgende:
[..]
Mss de week na SR. Dan draaien ze toch de meest aangevraagde nummers.
Hoiquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Vlindur het volgende:
Ben er ook weer, met nieuwe avatar dankzij Briggy. Heb Domien er maar weer uit laten sleutelen
+1quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Ach, ook geen schoonfamilie dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |