quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Susi het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Morgen een nieuwe, lange dag
Mocht ook wel even gezegd worden, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander!. Leuk ook dat de actie net nog even werd genoemd tijdens het overzicht.
Ik ook via Fok! (de username aktie) en een request.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb via FOK! gedoneerd en ook via 3fm.nl een plaat aangevraagd. Maar dat laatste levert niet echt wat op, die plaat wordt maar niet gedraaid.
valt meequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik geniet er heel erg van!
Jullie ook, zo te zien aan het topic nummer te zien
Anders ik wel, volgend jaar hopelijk in de buurt zodat ik vaak langs kan komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
"Mwoooaahhhh."
Ik ga het nu al missen.Bring on SR2009!
Lijstje van niet gedraaide FOK!requests is nog veel te lang...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook via Fok! (de username aktie) en een request.
Beide nog niets van gemerkt
Nu al legendarisch hequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
valt mee. Wees blij dat je de topics van > 60 posts per minuut niet hebt meegemaakt
.
Zeker waarquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Guis het volgende:
[..]
Wat niet is, kan nog komen. Evengoed... THANKS!
Tuurlijk, lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Guis het volgende:
Mocht ook wel even gezegd worden, lijkt me zo.
Had ik ook met de Paul de Leeuw marathonquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
"Mwoooaahhhh."
Ik ga het nu al missen.Bring on SR2009!
Mss de week na SR. Dan draaien ze toch de meest aangevraagde nummers.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook via Fok! (de username aktie) en een request.
Beide nog niets van gemerkt
Tja... Maricha heeft een linkje staan naar de site van Michiel, dus ik dacht 1+1=2quote:
klaar in hilversum of zit je daar nog voor lijnbewaking?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef Guis het volgende:
[..]
Mocht ook wel even gezegd worden, lijkt me zo.
Geeft niet hoor, je zit er niet heel ver vanaf! Ben normaal gesproken de producer van MetMichielquote:
Rond half 8 uit het huisquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:48 schreef Cee het volgende:
Hoe laat komen die dj's nou morgen het huis uit? En hoe laat beginnen de optredens? Ik ben even aan het bedenken of ik het red om op tijd in Breda te zijn. Zit er met m'n werk maar een kwartiertje vandaan maar moet eerst een collega thuis brengen.
Tijd om de rest van fok even te bekijkenquote:
wens coen sterkte!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je zit er niet heel ver vanaf! Ben normaal gesproken de producer van MetMichiel
Ik moet nu wel ff koffie maken, moet zo om 00.00 uur beginnen! (Mag de laatste nacht regisseren, tot nu toe de avonden gedaan).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |