Inmiddels weer dicht.quote:
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Zonder typo in de TT was ie wel opengebleven Ambrosius?
Grrrquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb geen Guinness in huis als medicijn
En omdat het daar warmer was dan hier, heb ik hier nu een griepje opgelopen...
Marichaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
applaus voor alle fok!kers die meegeholpen aan dat geweldige bedrag! Ik zie/hoor het net pas (was ff eten....)
helemaal eens, zo is en blijft het een actie van 'de gewone mens'quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
Misschien wordt het bedrag van vorig jaar niet geëvenaard, maar ik vind vooral dit jaar een SR dat echt bol stond van zo ontzettend veel kleinere acties en donaties van 'het volk'. Die leveren dan bij elkaar niet snel een groot bedrag op als wanneer grote bedrijven in één keer met tien- tot honderduizenden euro's gaan smijten maar het maakt het er niet minder mooi op. Uiteindelijk gaat het om de opbrengst en het zo veel mogelijk geld inzamelen voor het goede doel maar ergens vind ik het leuker om zo veel donaties te zien van individuen en clubs en fora en verenigingen, dan wanneer er door grote concerns met bakken geld wordt gestrooid.
Zo dat waren lange zinnen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
applaus voor alle fok!kers die meegeholpen aan dat geweldige bedrag! Ik zie/hoor het net pas (was ff eten....)
Marichaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
quote:
Gestoorde community zijn wequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eens, maar het zou toch fijn zijn als het bedrag aangevuld wordt met 2,5 miljoen.
Maricha !!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
Als je nou borsten had...quote:
Welk?quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
Nu heeft Giel net zo'n topje als jijquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef Maricha het volgende:
Welke?quote:
haha ja dat zou echt megachill zijn geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maricha !!![]()
Leuk he?! jammer dat de storing bij de PO al was opgelost anders zou de actie op Nederland 1 t/m 3 te zien zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |