Dankzij arnold weer.. het is al moeilijk genoeg voor de modjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En toen waren ze allebei dicht
BOEquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Tabloid het volgende:
En Arnold is nergens meer te bekennen.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Jajoh laten we beiden topics dichtgooien.
Wees blij.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Tabloid het volgende:
En Arnold is nergens meer te bekennen.
Ik heb geen Guinness in huis als medicijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom.
Knap je niet op bij de gedachte aan dat mooie groene eiland daarachter![]()
Hij is zelf ook een FOK!-erquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Guisie noemt de 3FM topics reeks. Topper!
Nee dat was de laatste update van vandaag...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat gaan we dan de hele nacht horen
Nieuwe topics staan ze sneller.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef gateway het volgende:
duurde wel lang voordat ie in de active topics kwam, en dan issie er, blijken er al 2 pagina's te zijn!
Eens, maar het zou toch fijn zijn als het bedrag aangevuld wordt met 2,5 miljoen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:37 schreef Cee het volgende:
Misschien wordt het bedrag van vorig jaar niet geëvenaard, maar ik vind vooral dit jaar een SR dat echt bol stond van zo ontzettend veel kleinere acties en donaties van 'het volk'. Die leveren dan bij elkaar niet snel een groot bedrag op als wanneer grote bedrijven in één keer met tien- tot honderduizenden euro's gaan smijten maar het maakt het er niet minder mooi op. Uiteindelijk gaat het om de opbrengst en het zo veel mogelijk geld inzamelen voor het goede doel maar ergens vind ik het leuker om zo veel donaties te zien van individuen en clubs en fora en verenigingen, dan wanneer er door grote concerns met bakken geld wordt gestrooid.
Zo dat waren lange zinnen.
Na twaalven weer hopelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nog even. En dan is het weer ouderwets rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |