quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:56 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Omdat BNN vergeleken met GS zeer verfijnde tv is. Ok niet altijd. Maar vaak wel
BNN begon ook bij Veronica, waren ze daar maar gebleven. (en Veronica zat vroeger in het publieke bestel, om het cirkeltje weer rond te maken)quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef Klopkoek het volgende:
Die reportages werden op Veronica uitgezonden en bij die pauperbende horen ze ook thuis
Nu moet Geenstijl zich nog bewijzen op TV, maar met deze instelling was BNN er nooit geweest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
me·ga·lo·ma·nie
de; v grootheidswaan
Maar verder veel succes.
Vergeet niet dat BNN nooit vanuit zo'n bedroevend laag niveau is ontstaan. Bart de Graaff wilde gewoon een wat minder serieuze omroep. Wat er op GeenStijl gebeurt is dat mensen denken tof te zijn met allemaal nietszeggende woordkeuzes en zinsneden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu moet Geenstijl zich nog bewijzen op TV, maar met deze instelling was BNN er nooit geweest.
Die 50 000 leden zijn het probleem niet, die halen ze met gemak. En anders zorgt de Telegraaf er wel voor dat het halen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:28 schreef paultjuhhh het volgende:
Geenstijl kan er echt wel komen ze zijn al zo groot !
Volgens mij gaan ze het wel echt proberen en is het geen 1 april grapquote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef yvonne het volgende:
Ah De Telegraaf zelf lukte het niet, nu dan via hun kindje GeenStijl.
Nu stemt de datum 1 april me nog enigszins hoopvol..
Wat een verkapte mix tussen pwned en ownedquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:16 schreef -J-D- het volgende:
POWNED is een bekend begrip op GeenStijl. Het betekent dat je op die site publiekelijk bent afgegaan.
Bekkie over Henny!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:48 schreef Twerk het volgende:
Opperjostie Rutger op de publieke omroep zou opnieuw een dieptepunt betekenen.. De vele dieptepunten die je ziet komen en (vaak veel te laat helaas) gaan... Ik noem een Frits Sissing, Henny Huisman, Bert van Leeuwen & Clairy Polak.
Als ze 50000 leden hebben, dan komen ze zeker.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef yvonne het volgende:
Ah De Telegraaf zelf lukte het niet, nu dan via hun kindje GeenStijl.
Nu stemt de datum 1 april me nog enigszins hoopvol..
Maar soms zo fout dat je ze wel weer mag.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:48 schreef Twerk het volgende:
Opperjostie Rutger op de publieke omroep zou opnieuw een dieptepunt betekenen.. De vele dieptepunten die je ziet komen en (vaak veel te laat helaas) gaan... Ik noem een Frits Sissing, Henny Huisman, Bert van Leeuwen & Clairy Polak.
En toen haakte ik al af met verder lezen.quote:GeenStijl moet voor 1 april .....
Mag is een groot woord.. Maar het is soms wel ff lekker om je te irriteren ja aan bepaalde types op tv.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar soms zo fout dat je ze wel weer mag.
Die 50.000 gaan ze nooit halen. Dat hebben ze misschien net aan digitale leden. Zo veel idioten die hun geld zien verdwijnen in Rugters' reet vind je echt niet bij elkaar...quote:Op woensdag 24 december 2008 11:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die 50 000 leden zijn het probleem niet, die halen ze met gemak. En anders zorgt de Telegraaf er wel voor dat het halen.
QFTquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die 50.000 gaan ze nooit halen. Dat hebben ze misschien net aan digitale leden. Zo veel idioten die hun geld zien verdwijnen in Rugters' reet vind je echt niet bij elkaar...
Waar zie je dat? Wanneer zijn ze begonnen, en op hoeveel leden zitten ze nu? Gemiddeld, of op een hoogtepunt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:42 schreef jakkop het volgende:
[..]
QFT
Ze lopen op 200 leden per 10 minuten.
Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Wanneer zijn ze begonnen, en op hoeveel leden zitten ze nu? Gemiddeld, of op een hoogtepunt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |