Ik vroeg niet hoe lang ik mijn kut kan voelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je met je hand in je slipje zit.
Ik wilde ook eerst zeggen dat het afhankelijk is van hoe diep je met je hand in je slipje zit...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vroeg niet hoe lang ik mijn kut kan voelen
Godver.. afspraak kan ook niet eerder
Als ik hem verzet naar na nieuwjaar is natuurlijk niet slimdus ik ziek hier wel ff uit
heel kutquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je met je hand in je slipje zit.
Ik ook niet, tenminste niet op het werkquote:
laatst toen ik net ziek werd was ik wel op mijn werk in slaap gevoelen toen ik even ging rustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenminste niet op het werk
tegen de tijd dat je hand er door je mond weer uitkomt te diepquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst zeggen dat het afhankelijk is van hoe diep je met je hand in je slipje zit....
aangezien we in een tijd van deflatie zitten kan wachten nog wel eens goedkoper uitvallen volgend jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vroeg niet hoe lang ik mijn kut kan voelen
Godver.. afspraak kan ook niet eerder
Als ik hem verzet naar na nieuwjaar is natuurlijk niet slimdus ik ziek hier wel ff uit
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Ladylike het volgende:
wtf?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ood_verkracht__.html
het is een " sollicitatiegesprek" (heb al een gesprek gehad maar moest nu op kantoor komen) dus ik stel het maar niet uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aangezien we in een tijd van deflatie zitten kan wachten nog wel eens goedkoper uitvallen volgend jaar.
bloem is gezeefd meelquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
slecht topic voor mij nu, ben echt zo melig als een zak bloem...
en het hangt ook af van hoe diep je met je hand in de kut zit als je het zo vertelt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst zeggen dat het afhankelijk is van hoe diep je met je hand in je slipje zit....
beide ouders openbaar vierendelen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Ladylike het volgende:
wtf?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ood_verkracht__.html
Waarom moet ik het dan nog door een zeef halen als ik wil bakkenquote:
Dat bakt beter?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom moet ik het dan nog door een zeef halen als ik wil bakken
nee, ze ook dood verkrachten door een olifant die in must is, zonder glijmiddelquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beide ouders openbaar vierendelen.
wrom zou je bloem willen bakken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom moet ik het dan nog door een zeef halen als ik wil bakken
een biefstukje is een dood stuk beest, mischien wel van vlak bij de kontquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef Ladylike het volgende:
Jullie zijn erg..
pest me toch niet zo
ik ga een biefstukje happen
Lekker hequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
een biefstukje is een dood stuk beest, mischien wel van vlak bij de kont
idd vlees dichtbij de kont isquote:
Ik denk dat ze zich dan wel heel erg kut voeltquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je hand er door je mond weer uitkomt te diep
en jij nog wat andere ingewandenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich dan wel heel erg kut voelt.
Wat dacht je van "kijken wie de schuldige is"?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
beide ouders openbaar vierendelen.
je wilt graag een nieuw toetsenbordquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga even een pak zout kopen en mijn toetsenbord spoelen.
Mja, als het kan dan wel eentje waar minder flauwigheid uitkomt vandaagquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
je wilt graag een nieuw toetsenbord
moet je een duits toetsenbord kopenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, als het kan dan wel eentje waar minder flauwigheid uitkomt vandaag.
koop er 1 van hewlet pepperquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, als het kan dan wel eentje waar minder flauwigheid uitkomt vandaag.
Ik heb een keer in Basel in een internetcafé gezeten om een e-mail te beantwoorden. Ik was langer bezig met de juiste positie van de letters vinden dan met het schrijven van het bericht zelfquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je een duits toetsenbord kopen
oh, da's vlakbij de kut als het een vrouwelijk dier is geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
een biefstukje is een dood stuk beest, mischien wel van vlak bij de kont
een baby van een aantal maanden hoort bij de ouders te zijn als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van "kijken wie de schuldige is"?
Jewel want ik houd hem dus blijkbaar niet binnenquote:
ja wat verwacht je dan met zulk goedkoop bedorven vleischquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jewel want ik houd hem dus blijkbaar niet binnen
3,50 letterlijk door de wc gespoeld
whehe.. jij gooit 3.50 weg, ik kan er nog een pijpbeurt voor krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was lekker, alleen wat zwaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat verwacht je dan met zulk goedkoop bedorven vleisch
beter vindt die dan plaats voordat ze heeft gekotstquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. jij gooit 3.50 weg, ik kan er nog een pijpbeurt voor krijgen.
hmjah, of met een ander natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter vindt die dan plaats voordat ze heeft gekotst_!
kan ook jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, of met een ander natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind mezelf zielig ...
zo..
* gaat mokken
Das liefquote:
Doe mij ook een goeie mok voor een bak warme choco dadelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
zo..
* gaat mokken
Aaahw koetsiekoetsiekoequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
zo..
* gaat mokken
Dan lijkt me zo'n sollicitatiegesprek gewoon een slecht planquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij hoort mij te verwennenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe mij ook een goeie mok voor een bak warme choco dadelijk
quote:
je wilt niet weten wat we elkaar allemaal noemenquote:
Het verzetten van dat gesprek wel dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan lijkt me zo'n sollicitatiegesprek gewoon een slecht plan
Neequote:
Mja, dan maar? Zo krijgen ze bepaald geen optimale indruk van jequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef Ladylike het volgende:
Het verzetten van dat gesprek wel dan?
heb al 1 gesprek gehad met die vent dus als het duidelijk is (hoor je ook al aan me) dat ik ziek ben, denk ik wel dat ie daar begrip voor kan opbrengenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan maar? Zo krijgen ze bepaald geen optimale indruk van je
Ja, koe is wel lekker inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:10 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeAl zijn koeien wel lekker.. dus misschien ook wel
ligt eraan hoe kut je je voeltquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef Ladylike het volgende:
Geef eens advies mensen..
ziek naar een gesprek gaan of het gesprek verzetten
Verzetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef Ladylike het volgende:
Geef eens advies mensen..
ziek naar een gesprek gaan of het gesprek verzetten
www.justeat.nlquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef PeZu het volgende:
ik heb honger maar geen puf om nd super te gaan want die is veeeeelste ver weg
Is het ook niet, wil onder de wol liggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verzetten.
Ik heb de indruk dat het niet een kucheltje is. En je kan je dan wel groot houden, maar daar wordt niemand blij van.
behoorlijk kut..quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan hoe kut je je voelt
ik zou iig als het kan wel gaan en het van te voren even melden
de supermarkt is letterlijk 1 min lopenquote:
WFzquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verzetten.
Ik heb de indruk dat het niet een kucheltje is. En je kan je dan wel groot houden, maar daar wordt niemand blij van.
Wil je voor mij een pak magere yoghurt halen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef PeZu het volgende:
kopje kippensoep! metaal oppeppen, red bulletje en gaan
iemand die zich al ziek meldt voordat hij of zij ook maar 1 dag heeft gewerkt zou ik niet zo snel aannemenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
WFzals je ziek bent ben je ziek, dat snappen zij ook wel..
Ga naar bed jij. Hop.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef Ladylike het volgende:
Ik twijfel ook gewoon omdat ik me zo zwaar klote voel
En dat is dus waarom ik zo twijfelquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand die zich al ziek meldt voordat hij of zij ook maar 1 dag heeft gewerkt zou ik niet zo snel aannemen
uhuh begrijpelijk, ook al zeggen ze aan de andere kant, ee joh geen probleem, maar het weegt toch wel mee als het uiteindelijk op de 2 laatste uitkomtquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat is dus waarom ik zo twijfel
Iemand die ziek is is gewoon ziek. Dat doe je ook niet met opzet. Als je niet aangenomen word door iets waar je niks aan kunt doen dan hoef ik er sowieso niet meer te werken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand die zich al ziek meldt voordat hij of zij ook maar 1 dag heeft gewerkt zou ik niet zo snel aannemen
Dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Iemand die ziek is is gewoon ziek. Dat doe je ook niet met opzet. Als je niet aangenomen word door iets waar je niks aan kunt doen dan hoef ik er sowieso niet meer te werken.
iemand die ziek is heeft de kans vaker ziek te zij, iemand die ziek is kan niet werken en levert dus niks op waarom dat risico lopen als je vooraf al weet dat iemand makkelijk ziek is?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Iemand die ziek is is gewoon ziek. Dat doe je ook niet met opzet. Als je niet aangenomen word door iets waar je niks aan kunt doen dan hoef ik er sowieso niet meer te werken.
Hoe weet je nou of ze makkelijk ziek is? Misschien is LL maar 1 keer per jaar ziek en is dat toevallig net nu. Ik vind niet dat iemand hier een conclusie uit kan trekkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
iemand die ziek is heeft de kans vaker ziek te zij, iemand die ziek is kan niet werken en levert dus niks op waarom dat risico lopen als je vooraf al weet dat iemand makkelijk ziek is?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef PeZu het volgende:
sprak degene die al 10 dagen ziek thuis zit_!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Ik ga eens kijken of ik die vent (is ten slotte pa van een vriend van mij) aan de telefoon kan krijgen
Jij concludeert wel erg voortvarendquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:23 schreef PeZu het volgende:
iemand die ziek is heeft de kans vaker ziek te zijn, iemand die ziek is kan niet werken en levert dus niks op waarom dat risico lopen als je vooraf al weet dat iemand makkelijk ziek is?
weet ik ook niet, maar als ik kan kiezen tussen 2 kandidaten, alle twee even goed, maar de een heeft zich al een keer ziek gemeld tijdes et solliciteren dan kies ik de anderquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of ze makkelijk ziek is? Misschien is LL maar 1 keer per jaar ziek en is dat toevallig net nu. Ik vind niet dat iemand hier een conclusie uit kan trekken
nee ik concludeer puur zakelijk en kosten besparendquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij concludeert wel erg voortvarend
Hm ik vind het maar vreemdquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik ook niet, maar als ik kan kiezen tussen 2 kandidaten, alle twee even goed, maar de een heeft zich al een keer ziek gemeld tijdes et solliciteren dan kies ik de ander
en ik denk met mij velen, zker deze tijd
Ja, dat kan wel zo zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:25 schreef PeZu het volgende:
weet ik ook niet, maar als ik kan kiezen tussen 2 kandidaten, alle twee even goed, maar de een heeft zich al een keer ziek gemeld tijdes et solliciteren dan kies ik de ander
run maar eens een paar jaar lag een klein bedrijf dan praten we nog eens ok?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel zo zijn![]()
Maar dat maakt dus niet uit in dit geval. Als er 2 kandidaten zijn, allebei even goed, alleen de een is tegen beter weten in, heel goed bedoeld, toch op gesprek verschenen en heeft nu mijn hele P&O afdeling aangestoken, dan kies ik OOK die ander.
Kortzichtig zal je bedoelen. Als ik in jouw redenering meega is iedereen die op sollicitatiegesprek verschijnt automatisch superman, WANT hij is niet ziek, DUS hij is nooit ziek.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:26 schreef PeZu het volgende:
nee ik concludeer puur zakelijk en kosten besparend
Oh ja, dat zal wel wat uitmaken inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
run maar eens een paar jaar lag een klein bedrijf dan praten we nog eens ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |