beter vindt die dan plaats voordat ze heeft gekotstquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. jij gooit 3.50 weg, ik kan er nog een pijpbeurt voor krijgen.
hmjah, of met een ander natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter vindt die dan plaats voordat ze heeft gekotst_!
kan ook jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, of met een ander natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind mezelf zielig ...
zo..
* gaat mokken
Das liefquote:
Doe mij ook een goeie mok voor een bak warme choco dadelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
zo..
* gaat mokken
Aaahw koetsiekoetsiekoequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
zo..
* gaat mokken
Dan lijkt me zo'n sollicitatiegesprek gewoon een slecht planquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jewel want ik houd hem dus blijkbaar niet binnen
3,50 letterlijk door de wc gespoeld
Jij hoort mij te verwennenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe mij ook een goeie mok voor een bak warme choco dadelijk
quote:
je wilt niet weten wat we elkaar allemaal noemenquote:
Het verzetten van dat gesprek wel dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan lijkt me zo'n sollicitatiegesprek gewoon een slecht plan
Neequote:
Mja, dan maar? Zo krijgen ze bepaald geen optimale indruk van jequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef Ladylike het volgende:
Het verzetten van dat gesprek wel dan?
heb al 1 gesprek gehad met die vent dus als het duidelijk is (hoor je ook al aan me) dat ik ziek ben, denk ik wel dat ie daar begrip voor kan opbrengenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan maar? Zo krijgen ze bepaald geen optimale indruk van je
Ja, koe is wel lekker inderdaadquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:10 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeAl zijn koeien wel lekker.. dus misschien ook wel
ligt eraan hoe kut je je voeltquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef Ladylike het volgende:
Geef eens advies mensen..
ziek naar een gesprek gaan of het gesprek verzetten
Verzetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef Ladylike het volgende:
Geef eens advies mensen..
ziek naar een gesprek gaan of het gesprek verzetten
www.justeat.nlquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:13 schreef PeZu het volgende:
ik heb honger maar geen puf om nd super te gaan want die is veeeeelste ver weg
Is het ook niet, wil onder de wol liggenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verzetten.
Ik heb de indruk dat het niet een kucheltje is. En je kan je dan wel groot houden, maar daar wordt niemand blij van.
behoorlijk kut..quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan hoe kut je je voelt
ik zou iig als het kan wel gaan en het van te voren even melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |