Ik vroeg niet hoe lang ik mijn kut kan voelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je met je hand in je slipje zit.
Ik wilde ook eerst zeggen dat het afhankelijk is van hoe diep je met je hand in je slipje zit...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vroeg niet hoe lang ik mijn kut kan voelen
Godver.. afspraak kan ook niet eerder
Als ik hem verzet naar na nieuwjaar is natuurlijk niet slimdus ik ziek hier wel ff uit
heel kutquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je met je hand in je slipje zit.
Ik ook niet, tenminste niet op het werkquote:
laatst toen ik net ziek werd was ik wel op mijn werk in slaap gevoelen toen ik even ging rustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenminste niet op het werk
tegen de tijd dat je hand er door je mond weer uitkomt te diepquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst zeggen dat het afhankelijk is van hoe diep je met je hand in je slipje zit....
aangezien we in een tijd van deflatie zitten kan wachten nog wel eens goedkoper uitvallen volgend jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vroeg niet hoe lang ik mijn kut kan voelen
Godver.. afspraak kan ook niet eerder
Als ik hem verzet naar na nieuwjaar is natuurlijk niet slimdus ik ziek hier wel ff uit
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Ladylike het volgende:
wtf?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ood_verkracht__.html
het is een " sollicitatiegesprek" (heb al een gesprek gehad maar moest nu op kantoor komen) dus ik stel het maar niet uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aangezien we in een tijd van deflatie zitten kan wachten nog wel eens goedkoper uitvallen volgend jaar.
bloem is gezeefd meelquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
slecht topic voor mij nu, ben echt zo melig als een zak bloem...
en het hangt ook af van hoe diep je met je hand in de kut zit als je het zo vertelt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde ook eerst zeggen dat het afhankelijk is van hoe diep je met je hand in je slipje zit....
beide ouders openbaar vierendelen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Ladylike het volgende:
wtf?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ood_verkracht__.html
Waarom moet ik het dan nog door een zeef halen als ik wil bakkenquote:
Dat bakt beter?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom moet ik het dan nog door een zeef halen als ik wil bakken
nee, ze ook dood verkrachten door een olifant die in must is, zonder glijmiddelquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beide ouders openbaar vierendelen.
wrom zou je bloem willen bakken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom moet ik het dan nog door een zeef halen als ik wil bakken
een biefstukje is een dood stuk beest, mischien wel van vlak bij de kontquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef Ladylike het volgende:
Jullie zijn erg..
pest me toch niet zo
ik ga een biefstukje happen
Lekker hequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
een biefstukje is een dood stuk beest, mischien wel van vlak bij de kont
idd vlees dichtbij de kont isquote:
Ik denk dat ze zich dan wel heel erg kut voeltquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je hand er door je mond weer uitkomt te diep
en jij nog wat andere ingewandenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich dan wel heel erg kut voelt.
Wat dacht je van "kijken wie de schuldige is"?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
beide ouders openbaar vierendelen.
je wilt graag een nieuw toetsenbordquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga even een pak zout kopen en mijn toetsenbord spoelen.
Mja, als het kan dan wel eentje waar minder flauwigheid uitkomt vandaagquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
je wilt graag een nieuw toetsenbord
moet je een duits toetsenbord kopenquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, als het kan dan wel eentje waar minder flauwigheid uitkomt vandaag.
koop er 1 van hewlet pepperquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, als het kan dan wel eentje waar minder flauwigheid uitkomt vandaag.
Ik heb een keer in Basel in een internetcafé gezeten om een e-mail te beantwoorden. Ik was langer bezig met de juiste positie van de letters vinden dan met het schrijven van het bericht zelfquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je een duits toetsenbord kopen
oh, da's vlakbij de kut als het een vrouwelijk dier is geweestquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
een biefstukje is een dood stuk beest, mischien wel van vlak bij de kont
een baby van een aantal maanden hoort bij de ouders te zijn als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van "kijken wie de schuldige is"?
Jewel want ik houd hem dus blijkbaar niet binnenquote:
ja wat verwacht je dan met zulk goedkoop bedorven vleischquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jewel want ik houd hem dus blijkbaar niet binnen
3,50 letterlijk door de wc gespoeld
whehe.. jij gooit 3.50 weg, ik kan er nog een pijpbeurt voor krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jewel want ik houd hem dus blijkbaar niet binnen
3,50 letterlijk door de wc gespoeld
Het was lekker, alleen wat zwaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja wat verwacht je dan met zulk goedkoop bedorven vleisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |