En wat ben jij dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:45 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Hou je bek man, je bent gewoon een pussy die z'n geld niet durft op te eisen.
quote:Op zondag 21 december 2008 19:23 schreef Blackh0le het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg posten:
tip 1: Noem hem geen vriend meer.
tip 2: Vraag om je 140 euro
tip 3: "Leen" zijn auto en houd die als onderpand
tip 4: Vertel het aan anderen wanneer hij er bij is
tip 5: Vraag of hij je nieuwe mobiel kan betalen
tip 6: Gebruik in elke zin het getal 140 of mobiel
tip 7: Zeg dat je iemand hebt leren kennen die bij een incassobureau werkt
Ik kan het niet vaak genoeg posten:
Sorry, maar dat heb je in 2 jaar tijd nog nooit geprobeerd? Ben ik nou zo proactief dat ik dat na 2 weken al zou gaan doen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef nachtdier2 het volgende:
Een deel 2 ! Ik ben ontroerd door het medeleven.
Update tot nu toe: ik heb m vandaag (gisteren eigenlijk) nog even gebeld en zoals verwacht nam ie uiteraard niet op. Ik ga denk ik maar weer keer langs ofzo. Tis verdomme 2 jaar alweeren ik snap echt niet waar ie het gore lef vandaarn haalt.
Kennelijk moet ik mn nummerweergave uitzetten of gewoonmidden in de nacht zn autoalarm af laten gaan?
+2quote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef MoneyTalks het volgende:
nachtdier, geen woorden maar daden. Je praat veel, maar er gebeurd niks.
Wat dacht je van gewoon even vragen, hij zal het wel vergeten zijn...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:56 schreef AndreaW het volgende:
Ik krijg nog 6 euro van me buurJONGEN die wilde een pakje shag kopen .. Moet het na twee maanden nog terugkrijgen .. wat doe ik .. deurwaarder sturen of een hoop strond in zijn brievenbus doen?:).
Al gedaan, wel klote om om zes euro te moeten vragen maar lenen is lenen,... hij ging het even pinnen drie weken geleden:) .. Ik laat het hierbij .. but next time NO WAY..quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:27 schreef FFnog het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon even vragen, hij zal het wel vergeten zijn...
Vertel hem gewoon dat je het nodig hebt voor je bijlessen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:56 schreef AndreaW het volgende:
Ik krijg nog 6 euro van me buurJONGEN die wilde een pakje shag kopen .. Moet het na twee maanden nog terugkrijgen .. wat doe ik .. deurwaarder sturen of een hoop strond in zijn brievenbus doen?:).
Ik kan het niet vaak genoeg posten quoten:
Misschien is z'n telefoon stuk !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Verleden jaar dus 140 euro voorgeschoten in de vorm van een gsm'etje dat ik voor m gekocht had en dat ie een week later zou betalen. Nu, dik 1,5 jaar later nog steeds geen cent van ontvangen omdat 'ie een boete moest betalen/ z;n salaris nog niet binnen was/ enz.
Ondertussen begin ik het een beetje spuugzat te worden, want van de 10 keer dat ik ;m bel neemt ie 10 keer niet op terwijl ie donders goed weet dat ik het ben.
Ik moest eventjes lachenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Misschien is z'n telefoon stuk !
Als je 'm nou ff geld leent voor een nieuwe telefoon kun je 'm bellen
Goed ideequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou weten we meteen hoe de reparatie aan die laptop betaald wordt door dat meisjequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier in Indonesie kun je er gewoon een keer goed overheen gaan als het een vriendin was en het dan als verrekend beschouwen. Al is 140 euro wel goed voor 10 keer lekker hard neuken dan.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou weten we meteen hoe de reparatie aan die laptop betaald wordt door dat meisje
Busted!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]nee dat is een ander iets.
Niet echt, maar ga je gangquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]helpt het nog als ik zeg dat de reparatie toch al gratis was?
Pijpbeurt waardquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Misschien moet ik het er dan maar gewoon van nemen, al was het maar 3.50 euro...
En...???quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:07 schreef nachtdier2 het volgende:
Een deel 2 ! Ik ben ontroerd door het medeleven.
Update tot nu toe: ik heb m vandaag (gisteren eigenlijk) nog even gebeld en zoals verwacht nam ie uiteraard niet op. Ik ga denk ik maar weer keer langs ofzo. Tis verdomme 2 jaar alweeren ik snap echt niet waar ie het gore lef vandaarn haalt.
Kennelijk moet ik mn nummerweergave uitzetten of gewoonmidden in de nacht zn autoalarm af laten gaan?
Post van het jaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jawel, jawel, TS reageert alleen als je hem een PM stuurt...quote:Op donderdag 25 december 2008 18:20 schreef THEFXR het volgende:
TS reageert niet meer, en ziet eindelijk de nutteloosheid van dit topic in.
yeah right, waarom zou iemand dat doen, het staat gewoon in de lijst onder je eigen username.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:25 schreef FFnog het volgende:
[..]
Jawel, jawel, TS reageert alleen als je hem een PM stuurt...
omdat het een luie flikker is?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
yeah right, waarom zou iemand dat doen, het staat gewoon in de lijst onder je eigen username.
Wie opent er dan ook een deel 2?quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, maar het topic moet vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |