Helemaal mee eens. Paul doet het dit jaar fantastisch.quote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Coen is oké. Maar Paul is dè man dit jaar
Dezequote:
Wel betere muziek imo, maar Armin is ook wel gaaf.quote:
Oops daar ben ik de hele avond nog niet geweestquote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je verveelt je ook gewoon in MEN
Alleen als het 3000 euro zou opleveren.quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ik heb 'm nog niet gehoord..
hij wacht tot giel slaaptquote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
trusten !quote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef JJH het volgende:
Mensen Welterusten, ik ga slapen. Morgenm werken enzo.
Daag
quote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef JJH het volgende:
Daag
Te duur vanwege de rechten.quote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah afbeelding![]()
waarom hoor ik geen Armin meer?
Iedereen bij 3FM werkt tijdens Serious Request op vrijwillige basis. Aldus Maricha.quote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef MxM het volgende:
Wat ik me af vraag, zitten die 3 dj's op vrijwillige basis in dat huis of blijft er voor hun een dik bedrag achter die kerfstok hangen wanneer ze het huis verlaten?
True storyquote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Coen is oké. Maar Paul is dè man dit jaar
4 Minutenquote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo dat was lang zeg:
»22-12 22:30: Armin word uit de live uitzending gedraaid
»22-12 22:26: Armin van Buuren LIVE vanuit het huis!
Omdat er geld binne moet stomen dus:plaatjesquote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah afbeelding![]()
waarom hoor ik geen Armin meer?
HUn normale salaris volgens mijquote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef MxM het volgende:
Wat ik me af vraag, zitten die 3 dj's op vrijwillige basis in dat huis of blijft er voor hun een dik bedrag achter die kerfstok hangen wanneer ze het huis verlaten?
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef JJH het volgende:
Daag
Meer met het feit dat ze liever plaatjes draaien waar mensen geld voor hebben betaaldquote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef henkde_j het volgende:
Heeft vast weer iets met de identiteit van 3fm te maken....
Daarom dacht ik dat dat het was wat je hoordequote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo Evert.quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef evert het volgende:
tja... klagen als je plaatje niet voorbij komt teriwijl je er wel voor betaald hebt
tja,... klagen als ze iets waar niet voor betaald is, afkappen
tja... het is ook nooit goed.
Helaas...quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dat dat het was wat je hoorde
Zou wel vet zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand een directe lijn met het geluid van de markt....
quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat copyright/whatever technisch gezien de set ook niet in z'n geheel gedraaid mag worden. Waarschijnlijk zelfde principe als sommige Pinkpop artiesten.
Dat, en er moeten platen gedraaid worden waar wel voor gedoneerd is he.
Goed punt. En je zou er mensen mee weg kunnen jagen...quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Meer met het feit dat ze liever plaatjes draaien waar mensen geld voor hebben betaald
Niet zo klagen manquote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef evert het volgende:
tja... klagen als je plaatje niet voorbij komt teriwijl je er wel voor betaald hebt
quote:
jij komt hier echt alleen maar om te klagen hehquote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef evert het volgende:
gius ?quote:
Dat geld komt toch wel binnen....quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat er geld binne moet stomen dus:plaatjes [ afbeelding ][ afbeelding ]
Lijkt me het meest logisch idd. Dan kunnen ze zelf wel bepalen of ze iets willen doneren.quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat ik begreep is dat iedereen gewoon doorbetaald krijgt en verwacht wordt dat je inzet voor de SR op enig manier.
Sander Guis van BNNquote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
gius ? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Copyright lijkt mij bullshit, want hij staat er toch gewoon zelf te draaien? Of heeft hij een wurgcontract met zn platenmaatschappij?quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat copyright/whatever technisch gezien de set ook niet in z'n geheel gedraaid mag worden. Waarschijnlijk zelfde principe als sommige Pinkpop artiesten.
Dat, en er moeten platen gedraaid worden waar wel voor gedoneerd is he.
Ja maar als armin draait gaat niemand iets aanvragenquote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat geld komt toch wel binnen....
Dat weet ik wel zeker...quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 'm opgedragen hoor, denk ik tenminste.
Hoe was het in Groningen vandaag met klappen op de maat ?quote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Mensen in Limburg kunnen niet in de maat klappen...
Miranda van Holland.
Gaarne!quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand een directe lijn met het geluid van de markt....
Nope.quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Iemand al een nieuw topic op scherp staan?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Mensen in Limburg kunnen niet in de maat klappen...
Miranda van Holland.
Super vet !quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe was het in Groningen vandaag met klappen op de maat ?
Ik passeerquote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Iemand al een nieuw topic op scherp staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |