Maar waar koopt ie hem?quote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Roel van Velzen. De enige die een plintenladdertje op kan lopen
Dat zegt 'ie dan ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef evert het volgende:
[..]
nu maak je ook dezelfde fout\\\\\\\\; omdat jij hem niet goed vindt, wil niet zeggen dat ie niet goed is.
Jij bent fan van de CTRL+C / CTRL+V combinatie hequote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Roel van Velzen. De enige die een plintenladdertje op kan lopen
quote:Twitter: RoelJewel (Roel): #sr08 Roel van Velzen. De enige die een plintenladdertje op kan lopen
Helemaal mee eens. Echter bij Giel heb ik nooit echt een liefde en veel kennis voor muziek herkend. Liefde voor zichzelf en z'n geforceerde grappen is groter. Dat moet hij gewoon eens loslaten, gooi die bak geluidjes de deur uit, voor mijn part maakt hij een bak nieuwe geluidjes maar het is echt niet meer om aan te horen zo voorspelbaar dat die gast is geworden.quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef evert het volgende:
[..]
ik vind rob goed als ie zijn liefde voor muziek laat spreken en niet die kansloze songfestival liedjes pogingen.
dat geldt ook voor giel. hij moet gewoon zich bezig houden met muziek wat mij betreft. maar blijkbaar vinden veel mensen dat geen probleem.
Er liggen daar ook duizenden kaarten à 1-2 euro stuk, als mensen dat nou ook gewoon hadden gestortquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij bent fan van de CTRL+C / CTRL+V combinatie he
[..]
Is wel een goeie.quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
welk....oudjaar is zooo 2008?
Goede tekst welquote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
NIet zo veel denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Steephsel het volgende:
w00tHoeveel topics gaan er vol vanavond/vannacht?
waarom niet Giel , je was daar toch gek opquote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef Treezz het volgende:
as je volgend jaar weer kan stemmen
ga ik voor gerard,paul en veenstra of coen
Niet zo negatief.quote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef Treezz het volgende:
als vanvelzen praat is het toch een leuk menneke en als ie zingt dat zet ik de radio het liefst uit
Nee, ik lul eigelijk, je ziet hem alleen als de camera die het dichtst bij de groene wand naar de DJset staat gericht. Dan zie je een blauwe kaart met 2 zilveren sterren en een staart daaronder bungelen. Dat is die van mijquote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
welk....oudjaar is zooo 2008?
moet jij zeggen..quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef evert het volgende:
[..]
zo'n opmerking en dan klagen over een mislukte grap van giel. nee, jij bent leuk en gevat
Wie, Roel in 't keukenkastje of Roel bij de mic?quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bijdehandte kutkoter met mijn naam.
Je ouders hadden er ook een © bij moeten zettenquote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chemical Brothersquote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet dat nummer met "here we go!"
Dat is nog best een behoorlijk bedrag. Volgens mij was dat ventje nog niet zo oud aan zijn stem te horen...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie, Roel in 't keukenkastje of Roel bij de mic?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je ouders hadden er ook een © bij moeten zetten
Hij blijft wel in de buurt van Coen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Dichterbijer het volgende:
En nu geen Giel achter de knoppen om het te verpesten
quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Echter bij Giel heb ik nooit echt een liefde en veel kennis voor muziek herkend. Liefde voor zichzelf en z'n geforceerde grappen is groter. Dat moet hij gewoon eens loslaten, gooi die bak geluidjes de deur uit, voor mijn part maakt hij een bak nieuwe geluidjes maar het is echt niet meer om aan te horen zo voorspelbaar dat die gast is geworden.
Beidenquote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie, Roel in 't keukenkastje of Roel bij de mic?
13quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is nog best een behoorlijk bedrag. Volgens mij was dat ventje nog niet zo oud aan zijn stem te horen...
13 jaar en jongste caberetier van NLquote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is nog best een behoorlijk bedrag. Volgens mij was dat ventje nog niet zo oud aan zijn stem te horen...
Briggy je bent op dreef.quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je ouders hadden er ook een © bij moeten zetten
heb jij al 2000 euro opgehaald?quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
13 jaar werd er gezegdquote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Idd.... Coen > Giel.quote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
Publiek begint eindelijk een beetje te bewegen en thumbs up for Coenwel effectjes maar geen geluid erdoor!
En dan heb ik nog niets gedronkenquote:
Coen is oké. Maar Paul is dè man dit jaarquote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Coen doet het trouwens nu best wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |