Wat dat dan? ben ik wel benieuwd, naar wat ze er beiden over te zeggen haddenquote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef MarijeH het volgende:
k hoor dat Giel iets over de hakkuhnacht heeft gezegd. Wat heeft hij er precies over gezegd? Ik las ook wat op Paul zijn hyves daarover.
En dan te bedenken dat ik niet eens degene was die 'm dicht gooidequote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
lekker wijf net op tv
Och meid! Echt? De enige?quote:Op maandag 22 december 2008 22:13 schreef alors het volgende:
hey een topic!
quote:elger (elger): Kan iemand Annemieke gelijk laten lopen met haar geluid aub? #sr08 22-12-2008 22:05
Daarnaast won bij de radioringen Sophie Hilbrand beste radiovrouw... voor 2 uurtjes radio per week! Dat zegt niets over hoe goed je bent, maar wie het bekendst is. Ik vraag me af hoeveel van de mensen die op Sophie gestemd heeft ooit wel eens haar programma hebben gehoord.quote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Timo20 het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ie goed is![]()
kijk maar naar welke films grote hits zijn in de bioscoop of in de hitparade. Dat zijn ook niet automatisch goede films of liedjes. Zo werkt dat niet
Dat dusquote:Op maandag 22 december 2008 22:13 schreef marcodej het volgende:
Coen gaat met stappen vooruit! Eerste twee dagen was ie echt suf, maar hij komt er echt doorheen! Is goed bezig! (een nachtje Ilse doet natuurlijk wonderen)
Iddquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef alors het volgende:
fortyfiiiiiiiiiiiiiiiivvvvvvvvvvveeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef Treezz het volgende:
as je volgend jaar weer kan stemmen
ga ik voor gerard,paul en veenstra of coen
Doe gezellig ik joinquote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef 3FMaster het volgende:
Wat zal ik doen: Vroeg naar bedje, of gewoon de nacht opblijven en SR kijken?
hij deed ut best aardig vond ikquote:
Coen valt me per uitzending meer mee. Ik werd zaterdag nog een beetje chagrijnig van zn gezeur de hele tijd.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Cee het volgende:
Coen beleeft qua gemoedstoestand de SR in reverse order.
Zeg is Ray LaMontagne al een keer gedraaid/aangevraagd? Had grote hoop voor dat nummer.
Succesquote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef D.Rose het volgende:
ff een tvp
Ik ga even de kattenbak schoonmaken, dus zie jullie waarschijnlijk pas in het volgende deel weer
en niet met plakband spelen hehquote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef D.Rose het volgende:
ff een tvp
Ik ga even de kattenbak schoonmaken, dus zie jullie waarschijnlijk pas in het volgende deel weer
Dat zingen wel toen zat hij niet achter de tafel met ze bliepjes en piepjesquote:
Eens.quote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Coen valt me per uitzending meer mee. Ik werd zaterdag nog een beetje chagrijnig van zn gezeur de hele tijd.
...
nu maak je ook dezelfde fout\\\\\\\\; omdat jij hem niet goed vindt, wil niet zeggen dat ie niet goed is.quote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ie goed is![]()
kijk maar naar welke films grote hits zijn in de bioscoop of in de hitparade. Dat zijn ook niet automatisch goede films of liedjes. Zo werkt dat niet
Wel gelijk goede muziekCoen
quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Cee het volgende:
Coen beleeft qua gemoedstoestand de SR in reverse order.
Zeg is Ray LaMontagne al een keer gedraaid/aangevraagd? Had grote hoop voor dat nummer.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik heb een paar uurtjes geleden Ray Lamontagne aangevraagd
quote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en niet met plakband spelen heh
Eerst alleen die remix, en vanacht nog wel illigale house partyquote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef Steephsel het volgende:
Gaat Armin een set draaien of alleen een Jordy mix?
Beidequote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef Steephsel het volgende:
Set...quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef Steephsel het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel ideaal die Van Velzen, die kan zelfs spelen in je keukenkastje
Een stuk of 10 denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Steephsel het volgende:
w00tHoeveel topics gaan er vol vanavond/vannacht?
Dat heb ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef Treezz het volgende:
als vanvelzen praat is het toch een leuk menneke en als ie zingt dat zet ik de radio het liefst uit
quote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef Sersjee het volgende:Around the world
![]()
Vind de tekst alleen zo lastig...
zo'n opmerking en dan klagen over een mislukte grap van giel. nee, jij bent leuk en gevatquote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef Sersjee het volgende:Around the world
![]()
Vind de tekst alleen zo lastig...
Ik zeg niet dat Giel geen goede dj is, want dat is ie wel. Dat heeft ie lang bewezen (toen ie vroeger in de avond en nacht was ie wel tofquote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef evert het volgende:
[..]
nu maak je ook dezelfde fout\\\\\\\\; omdat jij hem niet goed vindt, wil niet zeggen dat ie niet goed is.
2 januari weer!quote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij was echt leuk tijdens Ekstra Weekend
Maar waar koopt ie hem?quote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Roel van Velzen. De enige die een plintenladdertje op kan lopen
Dat zegt 'ie dan ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef evert het volgende:
[..]
nu maak je ook dezelfde fout\\\\\\\\; omdat jij hem niet goed vindt, wil niet zeggen dat ie niet goed is.
Jij bent fan van de CTRL+C / CTRL+V combinatie hequote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Roel van Velzen. De enige die een plintenladdertje op kan lopen
quote:Twitter: RoelJewel (Roel): #sr08 Roel van Velzen. De enige die een plintenladdertje op kan lopen
Helemaal mee eens. Echter bij Giel heb ik nooit echt een liefde en veel kennis voor muziek herkend. Liefde voor zichzelf en z'n geforceerde grappen is groter. Dat moet hij gewoon eens loslaten, gooi die bak geluidjes de deur uit, voor mijn part maakt hij een bak nieuwe geluidjes maar het is echt niet meer om aan te horen zo voorspelbaar dat die gast is geworden.quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef evert het volgende:
[..]
ik vind rob goed als ie zijn liefde voor muziek laat spreken en niet die kansloze songfestival liedjes pogingen.
dat geldt ook voor giel. hij moet gewoon zich bezig houden met muziek wat mij betreft. maar blijkbaar vinden veel mensen dat geen probleem.
Er liggen daar ook duizenden kaarten à 1-2 euro stuk, als mensen dat nou ook gewoon hadden gestortquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij bent fan van de CTRL+C / CTRL+V combinatie he
[..]
Is wel een goeie.quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
welk....oudjaar is zooo 2008?
Goede tekst welquote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
NIet zo veel denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Steephsel het volgende:
w00tHoeveel topics gaan er vol vanavond/vannacht?
waarom niet Giel , je was daar toch gek opquote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef Treezz het volgende:
as je volgend jaar weer kan stemmen
ga ik voor gerard,paul en veenstra of coen
Niet zo negatief.quote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef Treezz het volgende:
als vanvelzen praat is het toch een leuk menneke en als ie zingt dat zet ik de radio het liefst uit
Nee, ik lul eigelijk, je ziet hem alleen als de camera die het dichtst bij de groene wand naar de DJset staat gericht. Dan zie je een blauwe kaart met 2 zilveren sterren en een staart daaronder bungelen. Dat is die van mijquote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
welk....oudjaar is zooo 2008?
moet jij zeggen..quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef evert het volgende:
[..]
zo'n opmerking en dan klagen over een mislukte grap van giel. nee, jij bent leuk en gevat
Wie, Roel in 't keukenkastje of Roel bij de mic?quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bijdehandte kutkoter met mijn naam.
Je ouders hadden er ook een © bij moeten zettenquote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Chemical Brothersquote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe heet dat nummer met "here we go!"
Dat is nog best een behoorlijk bedrag. Volgens mij was dat ventje nog niet zo oud aan zijn stem te horen...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie, Roel in 't keukenkastje of Roel bij de mic?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je ouders hadden er ook een © bij moeten zetten
Hij blijft wel in de buurt van Coen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Dichterbijer het volgende:
En nu geen Giel achter de knoppen om het te verpesten
quote:Op maandag 22 december 2008 22:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Echter bij Giel heb ik nooit echt een liefde en veel kennis voor muziek herkend. Liefde voor zichzelf en z'n geforceerde grappen is groter. Dat moet hij gewoon eens loslaten, gooi die bak geluidjes de deur uit, voor mijn part maakt hij een bak nieuwe geluidjes maar het is echt niet meer om aan te horen zo voorspelbaar dat die gast is geworden.
Beidenquote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie, Roel in 't keukenkastje of Roel bij de mic?
13quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is nog best een behoorlijk bedrag. Volgens mij was dat ventje nog niet zo oud aan zijn stem te horen...
13 jaar en jongste caberetier van NLquote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is nog best een behoorlijk bedrag. Volgens mij was dat ventje nog niet zo oud aan zijn stem te horen...
Briggy je bent op dreef.quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je ouders hadden er ook een © bij moeten zetten
heb jij al 2000 euro opgehaald?quote:Op maandag 22 december 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
13 jaar werd er gezegdquote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Idd.... Coen > Giel.quote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef djkoelkast het volgende:
Publiek begint eindelijk een beetje te bewegen en thumbs up for Coenwel effectjes maar geen geluid erdoor!
En dan heb ik nog niets gedronkenquote:
Coen is oké. Maar Paul is dè man dit jaarquote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Coen doet het trouwens nu best wel goed.
Helemaal mee eens. Paul doet het dit jaar fantastisch.quote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Coen is oké. Maar Paul is dè man dit jaar
Dezequote:
Wel betere muziek imo, maar Armin is ook wel gaaf.quote:
Oops daar ben ik de hele avond nog niet geweestquote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je verveelt je ook gewoon in MEN
Alleen als het 3000 euro zou opleveren.quote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ik heb 'm nog niet gehoord..
hij wacht tot giel slaaptquote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
trusten !quote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef JJH het volgende:
Mensen Welterusten, ik ga slapen. Morgenm werken enzo.
Daag
quote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef JJH het volgende:
Daag
Te duur vanwege de rechten.quote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah afbeelding![]()
waarom hoor ik geen Armin meer?
Iedereen bij 3FM werkt tijdens Serious Request op vrijwillige basis. Aldus Maricha.quote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef MxM het volgende:
Wat ik me af vraag, zitten die 3 dj's op vrijwillige basis in dat huis of blijft er voor hun een dik bedrag achter die kerfstok hangen wanneer ze het huis verlaten?
True storyquote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Coen is oké. Maar Paul is dè man dit jaar
4 Minutenquote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo dat was lang zeg:
»22-12 22:30: Armin word uit de live uitzending gedraaid
»22-12 22:26: Armin van Buuren LIVE vanuit het huis!
Omdat er geld binne moet stomen dus:plaatjesquote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah afbeelding![]()
waarom hoor ik geen Armin meer?
HUn normale salaris volgens mijquote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef MxM het volgende:
Wat ik me af vraag, zitten die 3 dj's op vrijwillige basis in dat huis of blijft er voor hun een dik bedrag achter die kerfstok hangen wanneer ze het huis verlaten?
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef JJH het volgende:
Daag
Meer met het feit dat ze liever plaatjes draaien waar mensen geld voor hebben betaaldquote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef henkde_j het volgende:
Heeft vast weer iets met de identiteit van 3fm te maken....
Daarom dacht ik dat dat het was wat je hoordequote:Op maandag 22 december 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hallo Evert.quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef evert het volgende:
tja... klagen als je plaatje niet voorbij komt teriwijl je er wel voor betaald hebt
tja,... klagen als ze iets waar niet voor betaald is, afkappen
tja... het is ook nooit goed.
Helaas...quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dat dat het was wat je hoorde
Zou wel vet zijn.quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand een directe lijn met het geluid van de markt....
quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat copyright/whatever technisch gezien de set ook niet in z'n geheel gedraaid mag worden. Waarschijnlijk zelfde principe als sommige Pinkpop artiesten.
Dat, en er moeten platen gedraaid worden waar wel voor gedoneerd is he.
Goed punt. En je zou er mensen mee weg kunnen jagen...quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Meer met het feit dat ze liever plaatjes draaien waar mensen geld voor hebben betaald
Niet zo klagen manquote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef evert het volgende:
tja... klagen als je plaatje niet voorbij komt teriwijl je er wel voor betaald hebt
quote:
jij komt hier echt alleen maar om te klagen hehquote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef evert het volgende:
gius ?quote:
Dat geld komt toch wel binnen....quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat er geld binne moet stomen dus:plaatjes [ afbeelding ][ afbeelding ]
Lijkt me het meest logisch idd. Dan kunnen ze zelf wel bepalen of ze iets willen doneren.quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat ik begreep is dat iedereen gewoon doorbetaald krijgt en verwacht wordt dat je inzet voor de SR op enig manier.
Sander Guis van BNNquote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
gius ? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Copyright lijkt mij bullshit, want hij staat er toch gewoon zelf te draaien? Of heeft hij een wurgcontract met zn platenmaatschappij?quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat copyright/whatever technisch gezien de set ook niet in z'n geheel gedraaid mag worden. Waarschijnlijk zelfde principe als sommige Pinkpop artiesten.
Dat, en er moeten platen gedraaid worden waar wel voor gedoneerd is he.
Ja maar als armin draait gaat niemand iets aanvragenquote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat geld komt toch wel binnen....
Dat weet ik wel zeker...quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 'm opgedragen hoor, denk ik tenminste.
Hoe was het in Groningen vandaag met klappen op de maat ?quote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Mensen in Limburg kunnen niet in de maat klappen...
Miranda van Holland.
Gaarne!quote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Iemand een directe lijn met het geluid van de markt....
Nope.quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Iemand al een nieuw topic op scherp staan?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Mensen in Limburg kunnen niet in de maat klappen...
Miranda van Holland.
Super vet !quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe was het in Groningen vandaag met klappen op de maat ?
Ik passeerquote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
Iemand al een nieuw topic op scherp staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |